quote:Dus bij deze.. ik las nogal wat klachten in het gewone xbox topic over het feit dat er veel xbox livers zaten te ouwehoeren over hun ervaringen. Dat er te weinig nieuws werd gepost etc...
Op dinsdag 1 april 2003 20:16 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Als er voldoende animo is vind ik het best, open maar een live-topic zou ik zeggen. Als jullie mekaar maar doorverwijzen naar het goede topic want ik kom niet zo vaak in de kruisdoos geneuzel.
Dus dan maar een apart topic voor xbox-live ervaringen en houden we het centrale xbox topic over voor de nieuwtjes en plaatjes
quote:Ik ga er vanuit van wel, mits er een live optie op halo zat.
Op dinsdag 1 april 2003 20:28 schreef MadMarine het volgende:
halo over xbox live, loopt dat even smooth als lan??
quote:Xbox live optie zit er op, maar aan een ik-ga-ervan-uit heb ik natuurlijk nix.
Op dinsdag 1 april 2003 20:29 schreef SailingAce het volgende:[..]
Ik ga er vanuit van wel, mits er een live optie op halo zat.
quote:nee zit geen live optie op
Op dinsdag 1 april 2003 20:30 schreef MadMarine het volgende:[..]
Xbox live optie zit er op, maar aan een ik-ga-ervan-uit heb ik natuurlijk nix.
quote:wel toch?!
Op dinsdag 1 april 2003 20:39 schreef apengek het volgende:[..]
nee zit geen live optie op
quote:1000000 % ik heb em sinds de launch je kunt alleen via system link en co-op spelen
Op dinsdag 1 april 2003 20:40 schreef MadMarine het volgende:[..]
wel toch?!
weet je het zeker??
quote:Helaas wel, maar eind van het jaar "Halo 2" en die is wel "Live".
Op dinsdag 1 april 2003 20:44 schreef apengek het volgende:[..]
1000000 % ik heb em sinds de launch je kunt alleen via system link en co-op spelen
Ik stel voor: ik stuur een mem.card op naar iemand en deze post hem op mijn kosten weer terug. Enige wat iemand moet doen is ff een copy/paste actie.
Iemand die zo goed zou willen zijn? Kosten zijn voor Zooi, dus lijkt me geen enkel risico. Ik wil alleen graag alle tracks unlocken. .
quote:Mooie actie, echter heb ik ook geen mem card, maar weet helemaal wat je bedoeld
Op dinsdag 1 april 2003 23:34 schreef Zooi het volgende:Iemand die zo goed zou willen zijn? Kosten zijn voor Zooi, dus lijkt me geen enkel risico. Ik wil alleen graag alle tracks unlocken.
.
Aniways, als ik je uitnodig om te gamen hoef je niet meteen maar offline te gaan hoor!
Edit: Verander deze dan ff in 3 of sluit deze nu het nog kan en open deel 2 weer..
quote:Sowwy! Op een of andere manier loop ik iedereen steeds mis.
Op woensdag 2 april 2003 00:19 schreef Bastard het volgende:[..]
Mooie actie, echter heb ik ook geen mem card, maar weet helemaal wat je bedoeld
Aniways, als ik je uitnodig om te gamen hoef je niet meteen maar offline te gaan hoor!
Ik zal het in de gaten houden wanneer je er bent iig. .
quote:Niet standaard via XBOX-live, maar wel via XBOX Connect
Op dinsdag 1 april 2003 20:44 schreef apengek het volgende:[..]
1000000 % ik heb em sinds de launch je kunt alleen via system link en co-op spelen
quote:Kheb geen idee hoe dat dan weer werkt hoor
Op woensdag 2 april 2003 14:30 schreef WefDiNaini het volgende:[..]
Niet standaard via XBOX-live, maar wel via XBOX Connect
quote:Verrek jij bent brutus! Ik gamede net tegen je!
Op woensdag 2 april 2003 08:10 schreef FluxC5 het volgende:
Je kan halo wel via XBconnect spelen, maar dat is verre van smooth
quote:
Op woensdag 2 april 2003 17:02 schreef Bastard het volgende:[..]
Verrek jij bent brutus! Ik gamede net tegen je!
quote:Nog best hoopje mensen die FOK kennen
Op woensdag 2 april 2003 18:55 schreef FluxC5 het volgende:
Ja? (maar dat was ik niet dat was mijn broer)Ik roep wel FOK! door dat ding heen, dan ben ik het
quote:Ik onthou het op den duur wel
Op woensdag 2 april 2003 19:05 schreef FluxC5 het volgende:
Print anders ff dit lijstje uit!
Ik heb je geloof ik niet in mn buddylist staan trouwens...
Beware! . Zooi is gonna get you SailingAce/Bastard. Die 1 minuut 46 verschil snoep ik er nog wel af.
.
quote:fijn heej
Op donderdag 3 april 2003 00:44 schreef Zooi het volgende:
Grrr. hebben we net een coole race met 99% NL's, verbinding verbroken..
Ik had ook zoiets gehoord, dat als je Moto GP Live(demo) hebt en dan de orginele hebt, dat je dan de banen op je HD van je Xbox moet saven en dan kan je alles spelen, met je Live Demo.. Hoe dat moet weet ik niet..
Oh check wat ik vind:
http://forum.xboxlivecommunity.com/viewtopic.php?t=765&sid=932fc1a03281c2ba961a741bad4ef33b
Lees dat, daar staat het
quote:Thanks! Duidelijk... Alles wat je unlocked met de full version heb je vanaf dan ook beschikbaar als je online gaat met de demodisk. Dan is het inderdaad interessant om aan savegames van anderen te komen ja!
Op donderdag 3 april 2003 10:08 schreef vorteXt het volgende:
Hmm vreemde zaak..Ik had ook zoiets gehoord, dat als je Moto GP Live(demo) hebt en dan de orginele hebt, dat je dan de banen op je HD van je Xbox moet saven en dan kan je alles spelen, met je Live Demo.. Hoe dat moet weet ik niet..
Oh check wat ik vind:
http://forum.xboxlivecommunity.com/viewtopic.php?t=765&sid=932fc1a03281c2ba961a741bad4ef33b
Lees dat, daar staat het
quote:Kom maar
Op woensdag 2 april 2003 22:31 schreef Zooi het volgende:
*gniffel* iedereen ingehaald bij Moto GP op SailingAce na....Beware!
. Zooi is gonna get you SailingAce/Bastard. Die 1 minuut 46 verschil snoep ik er nog wel af.
.
Ik hoorde trouwens van ze dat als je steel batallion uitspeelt er een live functie bijkomt in het menu?
quote:Wat voor Live functie dan?
Op donderdag 3 april 2003 15:07 schreef Bastard het volgende:
Net weer ff gelachen met een stel Engelsen en Amerikanen.Dat live heerst toch hoor!
Ik hoorde trouwens van ze dat als je steel batallion uitspeelt er een live functie bijkomt in het menu?
quote:Kheb er een seconde af op Jerez met handschakelen
Op donderdag 3 april 2003 15:50 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Wat voor Live functie dan?
Ja dat Live is erg cool speel bijna niets anders meer.
quote:Dat's niet zo mooi, moeten we maar weer wat aan doen.
Op donderdag 3 april 2003 17:46 schreef Bastard het volgende:[..]
Kheb er een seconde af op Jerez met handschakelen
quote:Nu zat ik even te twijfelen of ik een *thumbs-up* of een *thumbs-down* aan zou klikken.
quote:Respekt!
Microsoft kan inmiddels zeggen dat Xbox Live! een succes is. In de Verenigde Staten zijn al 350.000 starterskits verkocht en ook in Europa sluiten steeds meer Xbox gamers zich aan.
Helaas is niet alles possitief aan Xbox Live. Sommige spellen spelen niet helemaal optimaal. Daarnaast zijn er ook een paar vervelende geruchten over de toekomst van Xbox Live. Zo zijn er boze tongen die beweren dat Xbox Live (na de 12 'gratis' maanden) $9,95 per maand gaat kosten voor de gebruiker. Dit zijn de kosten die Microsoft ons consumenten toerekent. Daarnaast zul je ook nog voor een aantal speciale spellen appart moeten betalen.
Gelukkig zijn er ook mildere bronnen die zeggen dat Microsoft per jaar 'slechts' $50 in rekening zal brengen. Ook nog een hoog bedrag, maar in elk geval wel een stuk minder dan het eerste geval. We houden je op de hoogte van de ontwikkelingen!
bron: insidegamer
quote:Ach, wat het ook kost, ik neem het toch wel
Op vrijdag 4 april 2003 07:56 schreef Chocobo het volgende:tis niet officieel maar laten we afwachten wat ze gaan doen
Microsoft kan inmiddels zeggen dat Xbox Live! een succes is. In de Verenigde Staten zijn al 350.000 starterskits verkocht en ook in Europa sluiten steeds meer Xbox gamers zich aan.
Helaas is niet alles possitief aan Xbox Live. Sommige spellen spelen niet helemaal optimaal. Daarnaast zijn er ook een paar vervelende geruchten over de toekomst van Xbox Live. Zo zijn er boze tongen die beweren dat Xbox Live (na de 12 'gratis' maanden) $9,95 per maand gaat kosten voor de gebruiker. Dit zijn de kosten die Microsoft ons consumenten toerekent. Daarnaast zul je ook nog voor een aantal speciale spellen appart moeten betalen.
Gelukkig zijn er ook mildere bronnen die zeggen dat Microsoft per jaar 'slechts' $50 in rekening zal brengen. Ook nog een hoog bedrag, maar in elk geval wel een stuk minder dan het eerste geval. We houden je op de hoogte van de ontwikkelingen!
bron: insidegamer
quote:Ik denk niet dat ze zo dom zullen zijn, met zulke acties zijn ze binnen no-time hun abonnees kwijt, terwijl ze juist zo hun best doen om klanten te werven. Online is volgens MS de toekomst...
Op vrijdag 4 april 2003 07:56 schreef Chocobo het volgende:
Zo zijn er boze tongen die beweren dat Xbox Live (na de 12 'gratis' maanden) $9,95 per maand gaat kosten voor de gebruiker. Dit zijn de kosten die Microsoft ons consumenten toerekent. Daarnaast zul je ook nog voor een aantal speciale spellen appart moeten betalen.
quote:Dat zou ik een redelijk bedrag vinden, maar dan moeten ze per kwartaal 12,50 rekenen, ipv in 1x 50, en uiteraard niet voor sommige spellen nog los geld gaan vragen.
quote:ik denk dat we dat voorlopig kunnen vergeten
Op vrijdag 4 april 2003 09:54 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
Verder moet MS maar snel een grote zak geld aan EA geven, zodat BF1942 naar Xbox Live komt
quote:Ik ben er ook bang voor ja
Op vrijdag 4 april 2003 11:03 schreef Fliepke het volgende:ik denk dat we dat voorlopig kunnen vergeten
quote:Add mij eens op je buddy list
Op zaterdag 5 april 2003 00:31 schreef FluxC5 het volgende:
Mijn tijden zijn het beste bij Moto-GP!
Je zuigt!
Oeh Oeh Oeh
Hoe kan ik dat nou zeggen??
Dit gaat nergens over..
Duidelijk!
Ik ga gewoon ff kijken!
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 19:17 schreef FluxC5 het volgende:
Sommige banen ben ik sneller, sommige jij!Duidelijk.
quote:En jij bent al helemaal langzaam
Op zaterdag 5 april 2003 21:16 schreef Zooi het volgende:[..]
.
quote:Die andere banen staan niet op mn live demoootje
Op zaterdag 5 april 2003 19:17 schreef FluxC5 het volgende:
Sommige banen ben ik sneller, sommige jij!Duidelijk.
quote:Lijkt me dus een levens groot verschil zolang je niet kunt time-trailen op alle banen! Nog 5 (
Op zaterdag 5 april 2003 22:42 schreef FluxC5 het volgende:
Je kan toch mensne joinen die ze wel hebben?Geen excuus dus!
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 22:40 schreef Bastard het volgende:[..]
Die andere banen staan niet op mn live demoootje
quote:Zwaar respect dan als je dan nu al zo snel bent. Ik heb gisteren even gekeken en je staat rond de 7500 overall. Knap hoor!
Op zondag 6 april 2003 17:08 schreef FluxC5 het volgende:
Ik heb ook niet de full version en ik heb nog nooit ge-timetrailed.. (lijkt me niks aan)
Ik weet zeker dat ik flink zal moeten sleutelen aan een custom bike, flink zal moeten time trailen en oefenen wil ik ooit zo ver komen, maar ik heb iig genoeg fun in de tussentijd. .
quote:Ik ook niet, ook niet omdat de banen daarbij ook nog steeds locked zijn.
Op zondag 6 april 2003 17:08 schreef FluxC5 het volgende:
nooit ge-timetrailed.. (lijkt me niks aan)
quote:Ok, dan kom ik nu met de waarheid:
Op zondag 6 april 2003 20:22 schreef Zooi het volgende:[..]
Zwaar respect dan als je dan nu al zo snel bent. Ik heb gisteren even gekeken en je staat rond de 7500 overall. Knap hoor!
Ik weet zeker dat ik flink zal moeten sleutelen aan een custom bike, flink zal moeten time trailen en oefenen wil ik ooit zo ver komen, maar ik heb iig genoeg fun in de tussentijd.
.
Mijn fastest lap op mugello is maar een kleine 1.49-er)
quote:
Op zondag 6 april 2003 22:15 schreef FluxC5 het volgende:[..]
Ok, dan kom ik nu met de waarheid:
AL die tijden zijn van mijn broer!!!
Ik race altijd met v.d. Goorbergh, dus daar kunnen jullie me (en mijn tijden)aan herkennen..Mijn fastest lap op mugello is maar een kleine 1.49-er)
Zwaar respect voor je eerlijkheid overigs
quote:
Op zondag 6 april 2003 22:15 schreef FluxC5 het volgende:[..]
Ok, dan kom ik nu met de waarheid:
AL die tijden zijn van mijn broer!!!
Ik race altijd met v.d. Goorbergh, dus daar kunnen jullie me (en mijn tijden)aan herkennen..Mijn fastest lap op mugello is maar een kleine 1.49-er)
Sjoe still roel, al is het alleen maar omdat je eerlijk genoeg bent om dit te zeggen. .
Dat chatten klonk overigens erg goed, net zo goed als de telefoon.
quote:Gebruik handschakelen, scheelt zoiezo 2 seconden.
Op maandag 7 april 2003 15:28 schreef FluxC5 het volgende:
Komt gewoon omdat ik met v.d. Goorbergh race, en die is niet zo snel
quote:Ik heb het net geprobeerd maar als ik handschakel lig ik er bij elke bocht naast
Op maandag 7 april 2003 20:18 schreef Bastard het volgende:[..]
Gebruik handschakelen, scheelt zoiezo 2 seconden.
quote:ja en dan pas de hondav4 getuned
Op maandag 7 april 2003 20:32 schreef Zooi het volgende:
Nog 4 (.) dagen.
quote:Bluufe oefunuh!
Op maandag 7 april 2003 20:40 schreef =HellFire= het volgende:
MotoGP is dus duidelijk het spel waar ik het allerallerallerslechtst in ben he.
quote:Ik ben zwaar gedemotiveerd nadat iemand me ubernoob noemde
Op maandag 7 april 2003 20:46 schreef Zooi het volgende:[..]
Bluufe oefunuh!
Gaat vanzelf steeds een beetje beter.
En MechAssault, de echte, wil niet downloaden bij mij
quote:jij oefende 1 week en heb alle banen al gereden en staat totaal voor op mij in totals klassement , maar wij hebben niet alle banen gereden nog, ik haat het om ghost te zijn
Op maandag 7 april 2003 20:46 schreef Zooi het volgende:[..]
Bluufe oefunuh!
Gaat vanzelf steeds een beetje beter.
Wat zijn de komende vette Xbox live games?
quote:Optimatch, selecteer Engels als taal (ik heb een ontzettende pleuris hekel aan Fransen
Op maandag 7 april 2003 20:58 schreef Joene het volgende:[..]
jij oefende 1 week en heb alle banen al gereden en staat totaal voor op mij in totals klassement , maar wij hebben niet alle banen gereden nog, ik haat het om ghost te zijn
Fijne van ghost is dat je ook niet kan crashen op een ander (iets waar ik nogal een handje van heb). .
quote:Dat is waar , maar ik vind ghost erg iritant vooral als ze dan ook nog is regen aanzetten dan zie je jezelf zowat niet op je scherm
Op maandag 7 april 2003 21:09 schreef Zooi het volgende:[..]
Optimatch, selecteer Engels als taal (ik heb een ontzettende pleuris hekel aan Fransen
.) en selecteer bij # tracks, 10 of alle 11. Je rijdt inderdaad dan bijna altijd als Ghost, maar kan wel een beetje oefenen.
Fijne van ghost is dat je ook niet kan crashen op een ander (iets waar ik nogal een handje van heb).
.
quote:U.C. is wel vet, had hem ook speciaal voor live gekocht, maar uiteindelijk doe ik niet veel anders dan racen.
Op maandag 7 april 2003 21:00 schreef =HellFire= het volgende:
Denk dat ik maar U.C ga aanschaffen, kan ik tenminste nog.Wat zijn de komende vette Xbox live games?
quote:Had ik ook de eerste paar keren
Op maandag 7 april 2003 20:33 schreef Joene het volgende:[..]
Ik heb het net geprobeerd maar als ik handschakel lig ik er bij elke bocht naast
quote:UC is zeker cool... alleen jammer dat de FOK!kers altijd aan het MotoGP-en zijn als ik online ga met UC
Op maandag 7 april 2003 21:00 schreef =HellFire= het volgende:
Denk dat ik maar U.C ga aanschaffen, kan ik tenminste nog.Wat zijn de komende vette Xbox live games?
quote:Mn broer schakelt ook niet hand (
Op maandag 7 april 2003 20:18 schreef Bastard het volgende:[..]
Gebruik handschakelen, scheelt zoiezo 2 seconden.
quote:Dan moeten we toch maar een keertje met z'n allen gaan UC-en!
Op maandag 7 april 2003 22:31 schreef TheMarco het volgende:[..]
UC is zeker cool... alleen jammer dat de FOK!kers altijd aan het MotoGP-en zijn als ik online ga met UC
![]()
![]()
quote:JAAAAAAAAAAH!
Op dinsdag 8 april 2003 16:12 schreef FluxC5 het volgende:[..]
Dan moeten we toch maar een keertje met z'n allen gaan UC-en!
quote:Gebruik de motor van Walker of Criville
Op dinsdag 8 april 2003 16:11 schreef FluxC5 het volgende:[..]
Mn broer schakelt ook niet hand (
) , dus het moet gewoon sneller kunnen, waarom is v.d. Goorbergh nou zo sloom?!
quote:Name your time and place! (alleen heb ik deze week geen tid meer
Op dinsdag 8 april 2003 16:12 schreef FluxC5 het volgende:[..]
Dan moeten we toch maar een keertje met z'n allen gaan UC-en!
Ik kreeg een beetje gezeik gisteren tijdens het rijden omdat ik iemand van de baan reed.. per ongeluk!!
Nou ja kan gebeuren, lachen en weer verder dan toch?
krijg ik via gamertagdatabase het volgende berichtje...
quote:
Rating: POSITIVE
Comments: Yo SailingAce. Onze eerste ontmoeting was niet geweldloos. Ik was
op mijn tene getrapt door iemand anders, daardoor was ik nogal prikkelbaar. Mijn
excuses want ik denk toch dat jij een goeie kerel bent... jij bleef beleeft
onlangs alles. Volgende ontmoWEEEEEE! You make the MillMan so proud!!!
Hugs and kisses,
~MillMan
quote:Das weer uitermate sportief.
Op dinsdag 8 april 2003 20:11 schreef Bastard het volgende:![]()
Ik kreeg een beetje gezeik gisteren tijdens het rijden omdat ik iemand van de baan reed.. per ongeluk!!
Nou ja kan gebeuren, lachen en weer verder dan toch?krijg ik via gamertagdatabase het volgende berichtje...
[..]
quote:En dan
Op dinsdag 8 april 2003 20:40 schreef Zooi het volgende:
Nog 3 (.) dagen btw.
quote:Ah ok
Op dinsdag 8 april 2003 22:42 schreef Zooi het volgende:
Moto GP full version..
quote:Ik vind dat Ghost Recon een beetje langzaam gaan, niet qua verbinding maar je komt zo weinog mensen tegen..
Op woensdag 9 april 2003 10:31 schreef Smots het volgende:
Hot DAMN!
gisteren een Ghost Recon-server opgestart met 16 man erin, en alles draaide gewoon soepel!![]()
![]()
quote:Dank je.
Hot DAMN!
quote:Kewl! *GR nog halen moet
gisteren een Ghost Recon-server opgestart met 16 man erin, en alles draaide gewoon soepel!![]()
![]()
Ondersteund Wanadoo (Premium) XBOX-Live of zijn er problemen? Ik pik overal (FOK! en Tweakers) meuk op over de protocollen die niet door Wanadoo worden ondersteund ofzo.
Of te wel: Zijn hier Live'ers met een Wanadoo Premium verbinding?
thx
Ik zit er aan te denken om een xbox te kopen namelijk
quote:Geen idee, maar zou je anders niet gewoon ff bellen met Wanadoo?
Op donderdag 10 april 2003 10:57 schreef kwib het volgende:
Als hier toch zoveel Live'ers zitten, misschien kunnen jullie een vraag voor mij beantwoorden:Ondersteund Wanadoo (Premium) XBOX-Live of zijn er problemen? Ik pik overal (FOK! en Tweakers) meuk op over de protocollen die niet door Wanadoo worden ondersteund ofzo.
Of te wel: Zijn hier Live'ers met een Wanadoo Premium verbinding?
thx
quote:
Ik zit er aan te denken om een xbox te kopen namelijk
quote:De woorden "Bellen" en "Wanadoo" gaan niet samen
Op donderdag 10 april 2003 11:52 schreef Zooi het volgende:[..]
Geen idee, maar zou je anders niet gewoon ff bellen met Wanadoo?
[..]
Trouwens, ik heb meer vertrouwen in Fokkers dan in de Wanadoo Klantenservice
quote:Nee, sorry, geen wanadoo hier, 1 iemand van ons had met XS4all problemen met downloaden van content. Misschien dat wanadoo hetzelfde probleem heeft. (was dat nou chocobo?)
Op donderdag 10 april 2003 11:56 schreef kwib het volgende:[..]
De woorden "Bellen" en "Wanadoo" gaan niet samen
Trouwens, ik heb meer vertrouwen in Fokkers dan in de Wanadoo Klantenservice
Misschien dat je het hier kan proberen/vragen/oplossen:
Het [Centraal] Wanadoo en Xbox Live op xboxworld..
quote:Ghost Recon Rocks
Hot DAMN!
![]()
En nu maar hopen dat ze hem hier in dit gat ook op de planken hebben staan.
Maar ik hoor hier wel eens mensen praten over dat powersliden...
Wat is het nu precies en hoe doe je het ?
quote:Dat is in MotoGP en als je in de bochten met je gas speelt dat je een beetje weg glijd.
Op vrijdag 11 april 2003 14:25 schreef Fliepke het volgende:
nu effe niet, misschien vanavondMaar ik hoor hier wel eens mensen praten over dat powersliden...
quote:In bocht gas eraf en direct er weer op. Moeilijkste is hem onder controle te houden, maar de secondes vliegen eraf als je het een beetje onder de knie hebt.
Op vrijdag 11 april 2003 14:25 schreef Fliepke het volgende:
nu effe niet, misschien vanavondMaar ik hoor hier wel eens mensen praten over dat powersliden...
hoe zie merk ik eigenlijk dat ik aan het powersliden ben?
[Dit bericht is gewijzigd door Fliepke op 11-04-2003 15:59]
quote:Je voelt powersliden aan je controller. Als deze gaat trillen in combinatie met rook van de banden dan ben je aan het powersliden.
Op vrijdag 11 april 2003 15:59 schreef Fliepke het volgende:
oh dat is dus als ik altijd onderuit ga?
quote:ik ga eens effe oefenen hoor.
Op vrijdag 11 april 2003 16:00 schreef Zooi het volgende:[..]
Je voelt powersliden aan je controller. Als deze gaat trillen in combinatie met rook van de banden dan ben je aan het powersliden.
.
Je hebt (neem ik even gemakshalve aan) je 'A' knop ingedrukt om gas te geven, je komt richting een bocht, stuurt in, je laat je a knop even los en direct weer terug indrukken. Op dat moment ga je powersliden (te zien aan de rook van je banden). Je controller gaat trillen en bijsturen maar.
Je moet natuurlijk wel in een bocht zitten, anders werkt het niet.
Gewoon ff time trailen en proberen, wedden dat je het na de derde bocht snapt? .
succes
Raar dat het soms zo goed kan gaan en dan weer zo enorm klote.
quote:ik zag jou gisteren wel online, toen ik motoGP aan het doen was
Op zaterdag 12 april 2003 19:53 schreef TheMarco het volgende:
hmmmmm.... ik ben nu gisteren en vandaag redelijk wat online geweest en ik zie dus echt geen enkele fokker online. Toeval of gamen jullie gewoon allemaal nooit?
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 19:53 schreef TheMarco het volgende:
hmmmmm.... ik ben nu gisteren en vandaag redelijk wat online geweest en ik zie dus echt geen enkele fokker online. Toeval of gamen jullie gewoon allemaal nooit?
quote:Jup, ik heb je ook gezien, maar zat ook moto GP te spelen en jij UC. Heb diverse keren tegen Fliepke kunnen racen.
Op zaterdag 12 april 2003 20:27 schreef Fliepke het volgende:[..]
ik zag jou gisteren wel online, toen ik motoGP aan het doen was
Wat is het maximale aantal spelers in 1 live-game (is bandbreedafhankelijk, weet ik) maar een indicatie zou toch handig zijn.
Ik las net al iets over Ghost Recon met 16 man maar het was toen al een hele opluchting dat dat soepel ging. Is 32 of zelfs 64 uberhaupt een optie of is dit alleen voor pc's van toepassing?
En wat kan ik draaien op mijn 800/128 van wanadoo premium?
thx
quote:16 man is de max.
Op maandag 14 april 2003 15:06 schreef kwib het volgende:
Toch ben ik nog over 1 ding nieuwsgierig:Wat is het maximale aantal spelers in 1 live-game (is bandbreedafhankelijk, weet ik) maar een indicatie zou toch handig zijn.
Ik las net al iets over Ghost Recon met 16 man maar het was toen al een hele opluchting dat dat soepel ging. Is 32 of zelfs 64 uberhaupt een optie of is dit alleen voor pc's van toepassing?
En wat kan ik draaien op mijn 800/128 van wanadoo premium?
thx
quote:IK SNAP HET NU EINDELIJK!
Op vrijdag 11 april 2003 16:51 schreef Zooi het volgende:
hmmm, zo heel moeilijk is het ook weer niet.
Je hebt (neem ik even gemakshalve aan) je 'A' knop ingedrukt om gas te geven, je komt richting een bocht, stuurt in, je laat je a knop even los en direct weer terug indrukken. Op dat moment ga je powersliden (te zien aan de rook van je banden). Je controller gaat trillen en bijsturen maar.
Je moet natuurlijk wel in een bocht zitten, anders werkt het niet.
Gewoon ff time trailen en proberen, wedden dat je het na de derde bocht snapt?
.
succes
gas+insturen, rem+gas los, gas, gas los, gas....
je moet gewoon effe dat gas "tappen" en dan ga je zo glijen
nou ja, effe sleutelen aan mn tijden dus
quote:Mag ik vragen waar? gcshop? Ik wil hjem via dimensionplus bestellen alleen staat hij nog niet op de site, en vooruit betalen is not-my-kind-of-thing. Wil hem n.l. ook erg graag hebben.
Op woensdag 16 april 2003 08:07 schreef Joene het volgende:
Ik heb moto gp classic maar online besteld aangezien die eikels van bartsmit dixons frs en intertoys bij ons in de buurt nog geen classic games binnen hadden
quote:ja.
Op dinsdag 15 april 2003 20:25 schreef Fliepke het volgende:
...
of speel ik altijd tegen n00bs?
quote:Ik heb hem via gcshop besteld heb daar al vaker wat besteld en gaat erg goed ... vooruit betalen is niet fijn maar okay .
Op woensdag 16 april 2003 10:04 schreef Zooi het volgende:[..]
Mag ik vragen waar? gcshop? Ik wil hjem via dimensionplus bestellen alleen staat hij nog niet op de site, en vooruit betalen is not-my-kind-of-thing. Wil hem n.l. ook erg graag hebben.
quote:mn 3 vorige games werden binnen 4 dagen na betaling door de brievenbus gegooid
Op woensdag 16 april 2003 10:10 schreef Zooi het volgende:
Hmmm, als ze te vertrouwen zijn dan zal ik hem ook maar bestellen vandaag. Thxs.
quote:Maakt mij automagisch ook een n00b, maar ja ik zal het ook niet ontkennen
Op woensdag 16 april 2003 10:05 schreef Zooi het volgende:[..]
ja.
.
Kweenie of dit topic hier helemaal goed staat, maar dat hoor ik vanzelf wel
Ik heb nu een UTP kabel van 20m van m'n xbox naar m'n router liggen en daar wil ik eigenlijk vanaf. Ik zat te denken aan een wireless oplossing; maar is er een mogelijkheid om van de RJ-45 poort van de xbox naar een wireless point te gaan zonder veel moeite?
czd
quote:Waarschijnlijk is er geen wireless headset, ik heb sowiezo (?) nog geen headset gezien anders dan de orginele..
Op zaterdag 3 mei 2003 19:42 schreef Viola_Holt het volgende:
ik heb een logitech wireless controller, maar daar kan ik de live headset niet op aansluiten. kent iemand een wireless headset die ik kan aansluiten op de ontvanger van m'n wireless controller ?
quote:Ziet er wat opgeruimder uit zonder die draden door het huis. Zelfs tijdens het gamen !
Op zaterdag 3 mei 2003 19:46 schreef FluxC5 het volgende:
Wat is niet snap is waarom jij een wireless controller hebt, als je ergens veel draad heb is het wel bij de XboX controller (3 meter). Volgens mij kun je zelfs verlengstukjes kopen.. (weet niet zeker)
quote:*Kick*
Op vrijdag 2 mei 2003 13:32 schreef Ceased2Be het volgende:
nou hier dan nog maar een keer:Kweenie of dit topic hier helemaal goed staat, maar dat hoor ik vanzelf wel
Ik heb nu een UTP kabel van 20m van m'n xbox naar m'n router liggen en daar wil ik eigenlijk vanaf. Ik zat te denken aan een wireless oplossing; maar is er een mogelijkheid om van de RJ-45 poort van de xbox naar een wireless point te gaan zonder veel moeite?czd
Goede vraag. Toevoeging; kan ik ook via een VPN linken misschien?
quote:Er zijn zat draadloze routers..
Op vrijdag 2 mei 2003 13:32 schreef Ceased2Be het volgende:
nou hier dan nog maar een keer:Kweenie of dit topic hier helemaal goed staat, maar dat hoor ik vanzelf wel
Ik heb nu een UTP kabel van 20m van m'n xbox naar m'n router liggen en daar wil ik eigenlijk vanaf. Ik zat te denken aan een wireless oplossing; maar is er een mogelijkheid om van de RJ-45 poort van de xbox naar een wireless point te gaan zonder veel moeite?
quote:je moet even met wat andere @home gebruikers vragen naar wat pintijden van bijvoorbeeld online quake
Op maandag 5 mei 2003 21:47 schreef coolnhl het volgende:
He,weet iemand of het mogelijk is om met @Home, XBOX Live! te kunnen spelen???
en ik weet niet of het kan omdat @home ip op hostname uitdeelt
quote:Mail @home anders even
Op maandag 5 mei 2003 21:47 schreef coolnhl het volgende:
He,weet iemand of het mogelijk is om met @Home, XBOX Live! te kunnen spelen???
quote:mhhh, @Home zegt zelfnamelijk dat het niet kan
Op maandag 5 mei 2003 21:48 schreef Joene het volgende:[..]
je moet even met wat andere @home gebruikers vragen naar wat pintijden van bijvoorbeeld online quake
en ik weet niet of het kan omdat @home ip op hostname uitdeelt
Maar als iemand hier @Home heeft en X-Box live laat het me ff weten.
quote:ik denk ook eigenlijk dat het niet kan doordat ze ipadres op hostname uitdelen en je kan je xbox geen hostname geven
Op maandag 5 mei 2003 21:51 schreef coolnhl het volgende:[..]
mhhh, @Home zegt zelfnamelijk dat het niet kan
(krijg net een mailtje) maar waarom het niet kan, of het wel mogelijk word zeggen ze niet. Maar ik vetrouw die gozers daar niet, 't zijn een stelletje n**iballen. (sorry voor dat)
Maar als iemand hier @Home heeft en X-Box live laat het me ff weten.
quote:mmh bummer
Op maandag 5 mei 2003 21:52 schreef Joene het volgende:[..]
ik denk ook eigenlijk dat het niet kan doordat ze ipadres op hostname uitdelen en je kan je xbox geen hostname geven
nou dan maar dag @Home, hallo ADSL
maar als iemand het toch met @Home heeft geef ff een gil
quote:je moet even microsoft xbox support bellen
Op maandag 5 mei 2003 21:54 schreef coolnhl het volgende:[..]
mmh bummer
nou dan maar dag @Home, hallo ADSL
maar als iemand het toch met @Home heeft geef ff een gil
*nr staat in boekje van je xbox
gratis o800 nummer
24h per dag
Als je een router tussen je verbinding zet om te delen
doe je in de router de hostname en geef je een intern ip aan je xbox
quote:Laat ik nou toevallig een router hebben
Op maandag 5 mei 2003 21:56 schreef Joene het volgende:
Het kan trouwens welAls je een router tussen je verbinding zet om te delen
doe je in de router de hostname en geef je een intern ip aan je xbox
quote:instelling router :
Op maandag 5 mei 2003 21:59 schreef coolnhl het volgende:[..]
Laat ik nou toevallig een router hebben
thx. joene
hostname die naam die je van @home hebt gekregen
domein home.nl
dan gaat de zooi wel werken
quote:Zodra het werkt laat ik het wel weten,
Op maandag 5 mei 2003 22:00 schreef Joene het volgende:[..]
instelling router :
hostname die naam die je van @home hebt gekregen
domein home.nldan gaat de zooi wel werken
Wat voor games spellen jullie trouwens het meest op xbox live?
quote:EHm... volgens mij kon je je xbox WEL een hostname geven, ergens bij de advanced instellingen. (heb hem nu niet bij de hand dus kan het effe niet nakijken).
Op maandag 5 mei 2003 21:52 schreef Joene het volgende:[..]
ik denk ook eigenlijk dat het niet kan doordat ze ipadres op hostname uitdelen en je kan je xbox geen hostname geven
quote:Ik weet niet wat het met jou is, maar jij presteerd het elke keer een nieuwe server op te gaan, maar wegrijden ho maar, beetje raar
Op dinsdag 6 mei 2003 11:49 schreef Zooi het volgende:
Wellicht wat aan de vroege kant maar om het toch een kans te kunnen geven: Iemand zin om a.s. vrijdagavond eens een avond snoeihard Moto GP te gamen met een aantal fokkers?
quote:? Beetje raar inderdaad. Wellicht lag kwestie ofzo? Ben donderdag weer normaal online, geef even een gil als je live gaat, dan testen we het ff. Heb nog nooit problemen c.q. klachten gehad eerlijk gezegd.
Op dinsdag 6 mei 2003 11:54 schreef FluxC5 het volgende:[..]
Ik weet niet wat het met jou is, maar jij presteerd het elke keer een nieuwe server op te gaan, maar wegrijden ho maar, beetje raar
quote:Godver ik kan deze week niet
Op dinsdag 6 mei 2003 11:49 schreef Zooi het volgende:
Wellicht wat aan de vroege kant maar om het toch een kans te kunnen geven: Iemand zin om a.s. vrijdagavond eens een avond snoeihard Moto GP te gamen met een aantal fokkers?
quote:Ik ook niet.
Op dinsdag 6 mei 2003 20:21 schreef Joene het volgende:[..]
Godver ik kan deze week niet
quote:Ceased2Be
Op dinsdag 6 mei 2003 09:44 schreef Ceased2Be het volgende:[..]
EHm... volgens mij kon je je xbox WEL een hostname geven, ergens bij de advanced instellingen. (heb hem nu niet bij de hand dus kan het effe niet nakijken).
Weet je nou of dat je ook in je xbox een hostname kan geven???
quote:ook benieuwd is . volgens mij kan dat alleen bij een gemodde xbox namelijk
Op dinsdag 6 mei 2003 21:15 schreef coolnhl het volgende:[..]
Ceased2Be
Weet je nou of dat je ook in je xbox een hostname kan geven???
selecteer XBOX live in je dashboard
ga naar settings
ga naar advanced
et voila
quote:Ke bedankt, laat wel weten of het werkt ja of nee... (zodra ik live heb gekocht... me pa weet nog niet zeker of ik zijn creditcard mag gebruiken)
Op dinsdag 6 mei 2003 22:33 schreef Ceased2Be het volgende:
host name instellen op een ONGEMODDE XBOX:selecteer XBOX live in je dashboard
ga naar settings
ga naar advanced
et voila
quote:Router in het algemeen? Of met de @home instellingen?
Op woensdag 7 mei 2003 08:40 schreef Bastard het volgende:
Weet iemand hoe dat werkt met een router? Moet je dan nog dat ding apart configureren ofzo? Heb niet zo verstand van routers namelijk..
quote:Nou een maat van me heeft kabel via Casema.. hij heeft een xbox live pakket gekocht en dacht online te kunnen. Mis! Ze hebben een of ander VlAN ofzo zodat niet zo maar gaat, maar kan wel als je een router hebt want dan omzeil je dat.
Op woensdag 7 mei 2003 08:41 schreef FluxC5 het volgende:[..]
Router in het algemeen? Of met de @home instellingen?
quote:Dat gaat die gozer ook wel lukken dan, dank.
Op woensdag 7 mei 2003 10:28 schreef Ceased2Be het volgende:
heb er zelf een router tussen hangen en heb er verder niks speciaals aan moeten configureren. utp kabel naar m'n xbox en klaar was Ceased.
quote:WOEI!!!!!!!!!!!!!!!!
Op woensdag 7 mei 2003 13:41 schreef twi het volgende:
Mijn gamertag bartje twi. Ik moet MotoGP nog gaan bestellen, want die hadden ze niet. Tot de tijd moet ik het met de demo doen.
quote:van wie heb je een savedgame gekopieerd ?
Op woensdag 7 mei 2003 20:26 schreef Bastard het volgende:
Yeah, I rock!!Heb nu alle banen voor motogp demo, plus een custom bike!
quote:Hehe
Op woensdag 7 mei 2003 20:42 schreef Joene het volgende:[..]
van wie heb je een savedgame gekopieerd ?
Vanmiddag ff op een geleend spel rookie uitgespeeld en eerste worden.. heb je meteen alle banen ter beschikking en een aardige custom bike opgebouwd.
quote:Ik heb gewoon het origineel
Op woensdag 7 mei 2003 21:29 schreef Bastard het volgende:[..]
Hehe
Vanmiddag ff op een geleend spel rookie uitgespeeld en eerste worden.. heb je meteen alle banen ter beschikking en een aardige custom bike opgebouwd.
quote:Als ik er weer es ben
Op woensdag 7 mei 2003 21:58 schreef twi het volgende:
Wanneer gaan we es met z'n allen racen?
Zal wel ergens zondag middag op zn vroegst zijn
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 20:21 schreef Joene het volgende:[..]
Godver ik kan deze week niet
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 20:57 schreef FluxC5 het volgende:[..]
Ik ook niet.
quote:Router en switch no problemo hier.
Op woensdag 7 mei 2003 08:40 schreef Bastard het volgende:
Weet iemand hoe dat werkt met een router? Moet je dan nog dat ding apart configureren ofzo? Heb niet zo verstand van routers namelijk..
quote:Zie je snel online!
Op woensdag 7 mei 2003 13:41 schreef twi het volgende:
Mijn gamertag bartje twi. Ik moet MotoGP nog gaan bestellen, want die hadden ze niet. Tot de tijd moet ik het met de demo doen.
quote:Kheb m 17/20/17/17
Op woensdag 7 mei 2003 21:53 schreef Joene het volgende:[..]
Ik heb gewoon het origineel
Een aardige custom bike gaat meer in zitten dan een middagje vrees ik aangezien je dan hoogstwaarschijnlijk niet alle trainingen goud hebt gehaald en dus niet 30 20 30 30 config kan maken
Ik zie trouwens dat ik Brutus NL en 't broertje van Joene wel eens ben tegengekomen. Ik wil dat DimPlus m'n MotoGP classic opstuurt, zodat ik kan trainen. Want bij Mugello kom ik niet onder de 1.42 Ligt dat aan de beschikbare motoren in de demo en de bijbehorende snelheid, of aan mijn vingers?
quote:Zal wel aan je vingers liggen mijn beste tijd is 1.38.
Op donderdag 8 mei 2003 00:54 schreef twi het volgende:
Wat een kutkinders zitten er trouwens af en toe op zeg? Ene FR3NK die stoer roept "Jongens, en nu allemaal op het rechte stuk blijven staan"Ik zie trouwens dat ik Brutus NL en 't broertje van Joene wel eens ben tegengekomen. Ik wil dat DimPlus m'n MotoGP classic opstuurt, zodat ik kan trainen. Want bij Mugello kom ik niet onder de 1.42
Ligt dat aan de beschikbare motoren in de demo en de bijbehorende snelheid, of aan mijn vingers?
quote:Mugello Demo (en een honda motor) V4 moet je een 1.38 kunnen halen met automatisch schakelen hoor
Op donderdag 8 mei 2003 00:54 schreef twi het volgende:
Wat een kutkinders zitten er trouwens af en toe op zeg? Ene FR3NK die stoer roept "Jongens, en nu allemaal op het rechte stuk blijven staan"Ik zie trouwens dat ik Brutus NL en 't broertje van Joene wel eens ben tegengekomen. Ik wil dat DimPlus m'n MotoGP classic opstuurt, zodat ik kan trainen. Want bij Mugello kom ik niet onder de 1.42
Ligt dat aan de beschikbare motoren in de demo en de bijbehorende snelheid, of aan mijn vingers?
quote:Ik zie je vanmiddag wel dan
Op donderdag 8 mei 2003 12:03 schreef twi het volgende:
Ik ben nu trouwens op Live bezig, waarschijnlijk het overgrote deel van de middag ook nog. Ik ga ook even alle namen die ik in het Xbox Gamer Tag lijstje heb toevoegen.
quote:die laatste trainingen zijn idd KUTJE
Op donderdag 8 mei 2003 11:05 schreef Zooi het volgende:
Heb nu een 29/20/29/29 custom, vooral de laatste 3 trainingen goud halen valt me tegen. Kwestie van tijd en blijven oefenen natuurlijk.
Geeft toe mn broertje heeft ze voor me gedaan
quote:tip : ga voor Criville
Op donderdag 8 mei 2003 11:00 schreef twi het volgende:
Oké, motorenkeuze was dus verkeerd *blink*. Met Ukawa kom ik op 1:39.3 na een paar rondjes proberen. Dat lijkt er meer op.
quote:Stuur je broertje ff naar me toe dan, ik betaal de postzegels wel.
Op donderdag 8 mei 2003 20:12 schreef Joene het volgende:[..]
die laatste trainingen zijn idd KUTJE
Geeft toe mn broertje heeft ze voor me gedaan
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 19:52 schreef twi het volgende:
Bastard heeft z'n race-reputatie in ieder geval waargemaakt t.o.v. mij
Maar ik merk wel dat je met handmatig schakelen toch wel een seconde of 3 à 4 kunt pakken als je geen foutjes maakt. En als ik eenmaal eraan ben gewend moet een 1:32 er wel in zitten. Ik vind alleen dat de triggers wat teveel speling geven voor het schakelen. Alleen elke andere knop is onhandig, dus moet ik het daar maar mee doen....
Als je in Moto GP een custom bike in elkaar aan het flanse bent ken je die dan ook op live gebruiken?
Heb het spel sinds gisteren heb nu al een best aardige 22/23/22/23 of is da nog niks
BTW Toon mode ziet er best wel lache uit, bietje zoals die PS2 game automodalista (ofzo?!?)
quote:Ja, custom bikes kan je gebruiken, al is 22/23/22/23 niet zo heel erg goed.
Op zaterdag 10 mei 2003 14:54 schreef coolnhl het volgende:
Vraagske herenAls je in Moto GP een custom bike in elkaar aan het flanse bent ken je die dan ook op live gebruiken?
Heb het spel sinds gisteren heb nu al een best aardige 22/23/22/23 of is da nog niks
BTW Toon mode ziet er best wel lache uit, bietje zoals die PS2 game automodalista (ofzo?!?)
Maar wat is er nou zo moeilijk aan die trainingen?
Ik vond 't leuk om je even de achterkant van m'n nieuwe custom bike te laten zien
Maar even serieus, 't was heel gaaf , dit moeten we eens met meer mensjes doen, want het bleef soms wel akelig stil in de lounge met alleen mij en jou en wat rare fransoosjes.
quote:Ook een nadeel is dat als je eenmaal een grand prix hebt opgestart, je die eerst uit moet rijden eer je weer kan wisselen tussen rookie, pro, etc.
Op zaterdag 10 mei 2003 14:56 schreef twi het volgende:
Oké, ik heb alle trainingen en alle overige punten gedaan. Alleen stom stom stom. Ik heb nu dus 27, 27, 28, 28 ip 30, 20, 30, 30Kan ik die punten ergens her-verdelen of moek nou alles weer gaan doen? Da's het nadeel van de training na de GP-series down
quote:Ik lag als de pest, probeer steeds te joinen maar dan bestaat de game niet meer of zijn de connections vol, en ik moest de hond uit laten.
Op dinsdag 13 mei 2003 00:02 schreef twi het volgende:
Zooi, waar zit je dan stomme eikel, ik zit je de hele tijd te inviten. Kom hier lul.Ik zit in een gezellige race, dus kom maar op met je slome bike.
Ik ga je NU joinen. .
Enneuh..... ik race als een schildpad vandaag. .
ik accept me een ongeluk, maar blij krijgen dat de game niet meer bestaat.
GEACHTE HEREN XBOX LIVE MOTO GP SPELERS, WANNEER GAAN WE NOU GODDEVERREDEGODDEVERRE ES EEN KEERTJE LEKKER MET Z'N ALLEN RACEN?!?!?!?!?!
quote:Toevallig was ik gistermiddag en avond aan het racen..
Op dinsdag 13 mei 2003 01:42 schreef twi het volgende:GEACHTE HEREN XBOX LIVE MOTO GP SPELERS, WANNEER GAAN WE NOU GODDEVERREDEGODDEVERRE ES EEN KEERTJE LEKKER MET Z'N ALLEN RACEN?!?!?!?!?!
Trouwens, je hebt een mooi tijd neer gezet op Suzuka zag ik, dat wil wel rijden zon custom bike!
Rij zelf met Rossi, mn beste motor, tijden wat aangescherpt hier en daar.
quote:Het kan zijn dat er mensen zijn die skills vragen, en als je daar niet aan voldoet doet hij het niet.
Op dinsdag 13 mei 2003 00:15 schreef Zooi het volgende:
ik accept me een ongeluk, maar blij krijgen dat de game niet meer bestaat.
quote:Ik weet dat ik slecht ben, maar zo slecht nu toch ook weer niet.
Op dinsdag 13 mei 2003 10:31 schreef Bastard het volgende:[..]
Het kan zijn dat er mensen zijn die skills vragen, en als je daar niet aan voldoet doet hij het niet.
quote:Of je bent te goed
Op dinsdag 13 mei 2003 12:34 schreef Zooi het volgende:[..]
Ik weet dat ik slecht ben, maar zo slecht nu toch ook weer niet.
.
Mijn vraag dan: wie?
quote:Sorry dude, ben alleen 's avonds online.
Op dinsdag 13 mei 2003 14:34 schreef Bastard het volgende:
ps, ik ben al 3 uur op live maar nog geen fokker te zien hoor... ik heb er trouwens wel een paar fokkers er uit gehaald die toch nooit online zijn.
quote:Deze week kan ik ff niet onlijn..
Op dinsdag 13 mei 2003 14:34 schreef Bastard het volgende:
ps, ik ben al 3 uur op live maar nog geen fokker te zien hoor... ik heb er trouwens wel een paar fokkers er uit gehaald die toch nooit online zijn.
quote:Ik, sporadisch..
Op dinsdag 13 mei 2003 16:02 schreef Kwib het volgende:
Er zijn vast wel Fokkers die wel eens Ghost Recon online spelen.
Mijn vraag dan: wie?
quote:Neen, niet dat ik weet. Ik had het ook en heb training en GP weer opnieuw gedaan.
Op dinsdag 13 mei 2003 19:16 schreef Bastard het volgende:
Ik heb nu allerlei punten behaald met moto gp, maar heb niet 30/20/30/30 maar ze anders verdeeld staan, kan ik dat nog goed maken
quote:Nope, helaas moet je voor 30/20/30/30 dan weer opnieuw beginnen met een 'vers' manneke.
Op dinsdag 13 mei 2003 19:16 schreef Bastard het volgende:
Ik heb nu allerlei punten behaald met moto gp, maar heb niet 30/20/30/30 maar ze anders verdeeld staan, kan ik dat nog goed maken
quote:Dan maar niet hoor, ik rij 25/27/29/29
Op dinsdag 13 mei 2003 20:59 schreef Zooi het volgende:[..]
Nope, helaas moet je voor 30/20/30/30 dan weer opnieuw beginnen met een 'vers' manneke.
quote:Vandaag weer een nieuwe gemaakt 30/21/29/30 en me live pakketje is bestelt
Op dinsdag 13 mei 2003 22:29 schreef Bastard het volgende:[..]
Dan maar niet hoor, ik rij 25/27/29/29
Iemand zin om a.s. vrijdagavond 16-05-2003 om ca. 20:00+ tot ??? een potje te racen?
quote:[Offtopic]
Op dinsdag 13 mei 2003 23:29 schreef Zooi het volgende:
Owh fuck. Ik zie net dat dit samenvalt met de #GAM discussieavond.
Nu ben ik niet zo'n discussiedier dus zal zowieso toch wel online zijn, maar kan me ook weer voorstellen dat andere liever op irc zitten.
quote:Hmmm dimensionplus list hem anders op 30 mei nu.
Op woensdag 14 mei 2003 14:33 schreef Bastard het volgende:
Motogp 2 uitgesteld tot eind Juni hoor ik net
quote:Kweet het, maar heb net een groothandel, replay gebeld. Die zeiden dat ie was uitgesteld tot eind Juni...
Op woensdag 14 mei 2003 15:06 schreef Zooi het volgende:[..]
Hmmm dimensionplus list hem anders op 30 mei nu.
quote:En nu ik er toch was, gelijk maar even ge-pre-ordered. (wat een kut woord). Ben benieuwd!
Op woensdag 14 mei 2003 15:06 schreef Zooi het volgende:[..]
Hmmm dimensionplus list hem anders op 30 mei nu.
quote:*PETS*
Op woensdag 14 mei 2003 15:09 schreef Bastard het volgende:[..]
Kweet het, maar heb net een groothandel, replay gebeld. Die zeiden dat ie was uitgesteld tot eind Juni...
Niet dat ik het hoop natuurlijk
Er is maar één echte groothandel die alles uitleverd aan de rest.
Micromedia.nl
024-6452544
quote:Ow.. dan kunnen we die ook eens bellen.
Op woensdag 14 mei 2003 15:11 schreef Zooi het volgende:[..]
*PETS*
Er is maar één echte groothandel die alles uitleverd aan de rest.
Micromedia.nl
024-6452544
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 15:09 schreef Zooi het volgende:[..]
En nu ik er toch was, gelijk maar even ge-pre-ordered. (wat een kut woord). Ben benieuwd!
.
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 23:26 schreef Zooi het volgende:
Poging no. 8.
Iemand zin om a.s. vrijdagavond 16-05-2003 om ca. 20:00+ tot ??? een potje te racen?
quote:Had niet anders verwacht van je.
Op woensdag 14 mei 2003 22:10 schreef twi het volgende:[..]
In:
???:
Out:
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 15-05-2003 20:07]
quote:Mei 2004
Op donderdag 15 mei 2003 09:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Als ik vandaag een Live-starterkit haal, is de abo dan geldig tot december 2003, of tot mei 2004 ?
quote:Jezus Bastard, ik had binnen 2 uur die bike te pakken, zo moeilijk is het toch niet? Je stelt me teleur...Oh sorry, ik zag de knipoog niet
Op donderdag 15 mei 2003 10:51 schreef Bastard het volgende:
Als ik mn bike af heb Vrijdag,.. ben ik er wel.
quote:Hmmz, ik heb het spel hier niet de hele tijd liggen eigenlijk.. dussss.
Op donderdag 15 mei 2003 20:06 schreef twi het volgende:[..]
Jezus Bastard, ik had binnen 2 uur die bike te pakken, zo moeilijk is het toch niet? Je stelt me teleur...Oh sorry, ik zag de knipoog niet
Voor de niet insiders, die gast staat in de top 1000 van swerelds beste rijders.
quote:Sterker nog, in Engeland is hij al uit.. dus besteld bij play.com
Op vrijdag 16 mei 2003 13:30 schreef Zooi het volgende:
Moto GP 2 staat nu weer gelist op 23-05-2003.
Komt nu wel erg dichtbij..
quote:Begin maar vast te schoppen, want hij is al onderweg
Op vrijdag 16 mei 2003 15:48 schreef Zooi het volgende:
Ik geef je een schop onder je kont als je hem eerder hebt..
quote:Sjoe suck bigtaim.
Op vrijdag 16 mei 2003 16:06 schreef Bastard het volgende:[..]
Begin maar vast te schoppen, want hij is al onderweg
quote:Jij gaat als de donder je lichaam verkopen ofzo, of een garagesale houden, of wat oude troep op V&A zetten, of een PL bij je ouders afsluiten, i don't care.
Op vrijdag 16 mei 2003 16:33 schreef twi het volgende:
KutEn ik dan?
Zo lang je maar zorgt dat je de 23ste Moto GP 2 hebt. .
quote:Ik kan een gironummer neerplanten
Op vrijdag 16 mei 2003 16:37 schreef Zooi het volgende:[..]
Jij gaat als de donder je lichaam verkopen ofzo, of een garagesale houden, of wat oude troep op V&A zetten, of een PL bij je ouders afsluiten, i don't care.
Zo lang je maar zorgt dat je de 23ste Moto GP 2 hebt.
.
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 18:27 schreef twi het volgende:
Ik moet gvd rond 9 uur trouwens naar m'n zus toeOver een half uurtje ga ik online tot die tijd, en wellicht dat ik na elven terugben.
quote:Ik weet het, ik weet het, ik baalde ook toen ik 't vanmiddag hoorde
Op vrijdag 16 mei 2003 18:55 schreef Zooi het volgende:[..]
.
//edit1
en ze vinden haar ook nog gezelliger
ik ga maar effe naar beneden
//edit2
twi en zooi: http://fotoboek.fok.nl/bliepmiep
[Dit bericht is gewijzigd door Fliepke op 16-05-2003 20:29]
quote:Tja, denk dat mn zusje zich ook kostelijk had kunnen amuseren met jou, nu hebben alleen twi en zooi die eer
Op vrijdag 16 mei 2003 20:50 schreef Bastard het volgende:
Mn kuiken is bezig op de GC.....
quote:Maak het nog ff erger Gijs
Op vrijdag 16 mei 2003 21:01 schreef Fliepke het volgende:[..]
Tja, denk dat mn zusje zich ook kostelijk had kunnen amuseren met jou, nu hebben alleen twi en zooi die eer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |