quote:* Abbadon sluit zich daar bij aan
Op dinsdag 1 april 2003 11:42 schreef Reddiablo het volgende:
Raymster is natuurlijk al een drama... hm.. dan ben ik wel benieuwd hoe slecht deze Ali B is.
Puur kijkend naar kwaliteiten als rapper is Raymzter beter, ook omdat hij al wat langer bezig is opzich. Single van Ali B is best leuk, opbrengst gaat naar Amnesty International dacht ik...
Waar Ali B heengaat? Ik denk naar de studio...
quote:Juist
Op dinsdag 1 april 2003 18:22 schreef th4_d0n het volgende:
Ali B is dr tog al langer dan Raymzter?
quote:whahahah
Op vrijdag 4 april 2003 18:21 schreef GEsTOoRD het volgende:
Khalid-L, Imam-G en Shoarma-D zijn toch nogsteeds de personen die het meeste betekend hebben voor de muziek...
en Falafel-F natuurlijk
Lijkt op Raymzter?
Valt wel mee, heeft veel meer een accent enzo
en mag er dan maar een Marrokaan zijn die rapt?
btje discriminerend
Wat ik me afvroeg, die ene die zingt bij die clip
van Ali-b is die niet ook van k.i.t.a. bij e-life?
Alleen is het refrein helemaal kut. Vooral textueel.. zeker die irritante "nou" hadden ze eruit mogen laten.
geinige cameo's van Brainpower en Dolf Jansen.
Maar ik denk eigenlijk dat de mensen die op dit topic hebben gereageerd niet bepaald veel van Raymzter / Ali-B hebben gechecked of live hebben gezien. Kut Marokkanen en Down met Jou, zijn inderdaad niet de vetste nummers van Raym.
Ali-B heeft refrein geschreven voor Kut M. en is meer een cabaratier. On stage doet ie lekker zijn ding en dat ie nu een videoclip heeft vind ik alleen maar vet. Hopelijk komt er meer van hem en van Raymzter. Shit is gewoon dik.
En dat komt vooral door het refrein. Dit nummer heeft werkelijk het meest zeurderige refrein sinds tijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |