Mocht tijd worden....quote:Op maandag 6 juni 2005 23:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
28 juni komt de 1e trailer volgens geruchten!
oow spannendquote:Op maandag 6 juni 2005 23:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
quote:Op maandag 6 juni 2005 23:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hij blijft wel trouw aan Lord of the Rings, of lijkt het alleen maar zo dat het lettertype van de poster van King Kong bijna hetzelfde isquote:Op zondag 24 april 2005 17:28 schreef Hare het volgende:
Woohoo, first look at the monkey:
[afbeelding]
Ik neem aan dat je dat uit de Production Day Diaries hebt? Dan stel ik voor dat je even naar de datum kijkt van die betreffende diary!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nu al twee sequels
Een goed teken is, is dat ze nu al beginnen ipv nadat de 1e een succes is...
Nee hoor, en beest met een vacht of haren of en vacht als een kuikentje is tegenwoordig even veel werk als gewoon een beest met gladde texture.quote:Op dinsdag 1 april 2003 12:13 schreef Patch het volgende:
Mock up, wallpaper!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:41 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Hij blijft wel trouw aan Lord of the Rings, of lijkt het alleen maar zo dat het lettertype van de poster van King Kong bijna hetzelfde is![]()
Alleen wel jammer dat het voor de computer zelf niet uitmaakt, aangezien de haren nog wel steeds gerenderd moeten worden, en daar nog altijd de meeste tijd in gaat zitten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:39 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Nee hoor, en beest met een vacht of haren of en vacht als een kuikentje is tegenwoordig even veel werk als gewoon een beest met gladde texture.
Tegenwoordig zijn er plugins (kleine geintigreerde programmaatjes) die het allemaal overnemen, logisch ook want dat neemt animators heel veel werk uit handen.
Maar dat geeft moddelers weer een kick om het nog realistischer te maken en niet op een polygoontje te letten.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:33 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat uit de Production Day Diaries hebt? Dan stel ik voor dat je even naar de datum kijkt van die betreffende diary!![]()
En de trailer komt er eindelijk aan. Ik ben benieuwd, hoewel ik nog weinig van Kong zelf verwacht te zien...
Volgens de trailer in de bios wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:23 schreef 7eVeNL het volgende:
nu maar hopen dat War of the worlds hier ook al 29 juni uit komt...![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[[url=http://images1.imagehigh.com/imagehigh/k/18062005084650_Im_kong-pic.jpg]afbeelding][/url]
Er wordt beweerd dat:
while it may not be the final look of Kong, it's pretty damn close
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |