Toch mooi dat we elkaar gevonden hebben. Het zal mijn nachtrust ten goed kome.quote:Op donderdag 28 juli 2005 03:28 schreef Herald het volgende:
[..]
dat is een hele goeie vraag...
is een wezen dat deinonychus heet, toch niet stiekem een raptor
je zou haast denken van wel, maar waarom noemen ze een deinonychus dan deinonychus en niet raptor...
daar ga ik even een nachtje over nadenken
en voordat je met je tweede vraag komt of de gorilla King Kong niet een baviaan is, nee mijn jongen het is een chimpansee
quote:Op donderdag 28 juli 2005 04:04 schreef Bog het volgende:
peter jackson moet zich weer gaan richten op bad taste / braindead-achtige films !
OT, king kong was toch die aap die ze hadden opgesloten in een muur en die had twee deuren en daar kon ie dan precies door heen alleen moest dat niet en dan hadden ze dus geen deur moeten bouwen ofzo??
Deinonychus leefde volgensmij gedurende het Jura, en de velociraptor in het krijt. De raptor is gewoon een vorm die iets verder in de evolutie is.quote:Op donderdag 28 juli 2005 03:28 schreef Herald het volgende:
[..]
je zou haast denken van wel, maar waarom noemen ze een deinonychus dan deinonychus en niet raptor...
en voordat je met je tweede vraag komt of de gorilla King Kong niet een baviaan is, nee mijn jongen het is een chimpansee
Zover ik weet leefden beiden in het krijt, alleen de D op de grens en de Raptor later.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:33 schreef thettes het volgende:
[..]
Deinonychus leefde volgensmij gedurende het Jura, en de velociraptor in het krijt. De raptor is gewoon een vorm die iets verder in de evolutie is.
(alle kennis haal ik uit herinneringen aan boekjes die ik las toen ik 8/9 was hoor?)
Dat is geen domme vraag Herald. Een deinonychus hoort tot dezelfde familie dieren als de velociraptor en de utahraptor. In zekere zin is een deinonychus een raptor kun je zelfs stellen. Grappig dat de velociraptor in Jurassic Park twee keer zo groot werd gemaakt dan hij werkelijk was en kort daarop de Utahraptor werd gevonden die twee keer zo groot was als de Velociraptor.quote:Op donderdag 28 juli 2005 03:28 schreef Herald het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |