Je kunt het ook beschouwen als iets wat gewoon bij PJ hoort, hij is zowat de eerste geweest die kwam aanzetten met een extended cut op DVD. Van mij mag het wel hoor ..quote:Op zondag 24 juli 2005 22:36 schreef Herald het volgende:
[..]
omdat LotR zo'n dik boek was moest Jackson wel knippen zodat het publiek niet 4 uur in de bioscoop hoefde te zitten. Noodzakelijk kwaad dus, een extended cut voor King Kong zou dan een doorzichtige marketing truuk zijn omdat er niks hoeft worden geknipt zonder hiaten in het (oorspronkelijke) verhaal.
kan niet wachten op de Bad Taste extended cut, Meet the feebles extended cut, Braindead extended cut, Frightners extended cut, en de extended cut van Heavenly Creatures waarbij de expliciete lesboscene in ere wordt hersteldquote:Op maandag 25 juli 2005 17:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Je kunt het ook beschouwen als iets wat gewoon bij PJ hoort, hij is zowat de eerste geweest die kwam aanzetten met een extended cut op DVD. Van mij mag het wel hoor ..
Een extended kut.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:40 schreef Herald het volgende:
de extended cut van Heavenly Creatures waarbij de expliciete lesboscene in ere wordt hersteld
Die komen eraan.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:40 schreef Herald het volgende:
[..]
kan niet wachten op de Bad Taste extended cut, Meet the feebles extended cut, Braindead extended cut, Frightners extended cut, en de extended cut van Heavenly Creatures waarbij de expliciete lesboscene in ere wordt hersteld
Le Sourcequote:ComingSoon.net attended the Digital Bits "DVD Producers 2005" presentation at Comic-Con International in San Diego today. There were a few interesting items presented at it.
First off, the presentation started with a Q&A with Peter Jackson who was filming a DVD bonus feature for some unknown film (it apparently wasn't King Kong). He indicated that he had hours and hours of behind the scenes footage from his older films like Meet the Feebles and Bad Taste. He indicated he wanted to do something with it in the next year, but he had to arrange time to do it. He also stated that he and New Line would like to do a "Super Uber Lord of the Rings" DVD box set. It's not official, but they all want to do it. Jackson wants to do it showing the making of the film from a different perspective.
Die laatste zijn iig geen brontosauriërs. Het leken mij Diplodocussen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:33 schreef MadGuy het volgende:
Overigens ben ik na een aantal keer de trailer bekeken te hebben wat minder tevreden met de raptors en brontosauriërs.
Ik kan me geen geschiktere dieren van dezelfde omvang voorstellen. Jij?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:12 schreef Herald het volgende:
Wel triest dat het raptors zijn trouwens, die beesten zijn sinds Jurassic Park voortaan de standaard linke dino geworden.
Hij heeft anders aardig wat serieuze rollen gespeeld.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:41 schreef SuperFruitig het volgende:
Jack Black in een serieuse filmIk kan die gast alleen nog maar zien als melig stuk vreten
deinonychusquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:34 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik kan me geen geschiktere dieren van dezelfde omvang voorstellen. Jij?
Kan best zijn, maar in het origineel waren het brontosauriërs, dus ik denk niet dat ze daar van afwijken...quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:34 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Die laatste zijn iig geen brontosauriërs. Het leken mij Diplodocussen.
dat is een hele goeie vraag...quote:
Toch mooi dat we elkaar gevonden hebben. Het zal mijn nachtrust ten goed kome.quote:Op donderdag 28 juli 2005 03:28 schreef Herald het volgende:
[..]
dat is een hele goeie vraag...
is een wezen dat deinonychus heet, toch niet stiekem een raptor
je zou haast denken van wel, maar waarom noemen ze een deinonychus dan deinonychus en niet raptor...
daar ga ik even een nachtje over nadenken
en voordat je met je tweede vraag komt of de gorilla King Kong niet een baviaan is, nee mijn jongen het is een chimpansee
quote:Op donderdag 28 juli 2005 04:04 schreef Bog het volgende:
peter jackson moet zich weer gaan richten op bad taste / braindead-achtige films !
OT, king kong was toch die aap die ze hadden opgesloten in een muur en die had twee deuren en daar kon ie dan precies door heen alleen moest dat niet en dan hadden ze dus geen deur moeten bouwen ofzo??
Deinonychus leefde volgensmij gedurende het Jura, en de velociraptor in het krijt. De raptor is gewoon een vorm die iets verder in de evolutie is.quote:Op donderdag 28 juli 2005 03:28 schreef Herald het volgende:
[..]
je zou haast denken van wel, maar waarom noemen ze een deinonychus dan deinonychus en niet raptor...
en voordat je met je tweede vraag komt of de gorilla King Kong niet een baviaan is, nee mijn jongen het is een chimpansee
Zover ik weet leefden beiden in het krijt, alleen de D op de grens en de Raptor later.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:33 schreef thettes het volgende:
[..]
Deinonychus leefde volgensmij gedurende het Jura, en de velociraptor in het krijt. De raptor is gewoon een vorm die iets verder in de evolutie is.
(alle kennis haal ik uit herinneringen aan boekjes die ik las toen ik 8/9 was hoor?)
Dat is geen domme vraag Herald. Een deinonychus hoort tot dezelfde familie dieren als de velociraptor en de utahraptor. In zekere zin is een deinonychus een raptor kun je zelfs stellen. Grappig dat de velociraptor in Jurassic Park twee keer zo groot werd gemaakt dan hij werkelijk was en kort daarop de Utahraptor werd gevonden die twee keer zo groot was als de Velociraptor.quote:Op donderdag 28 juli 2005 03:28 schreef Herald het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |