quote:Op dinsdag 28 juni 2005 01:21schreef 'CrazyDutchPunk' het volgende:
Nog 1.5 uur!
Mensen die hem vanavond hebben gezien op de International Cinema Expo waren BLOWN AWAY!
Twin towers? Dan heb je het over de remake uit de jaren 70. In het enige echte origineel -die een stuk beter is dan die remake- beklimt King kong het Empire State Building. Een klassieke scène overigens, die je regelmatig langs ziet komen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:26 schreef Adelante het volgende:
Ik moet het origineel van King Kong toch nog maar eens gaan kijken, want door deze trailer komt er wel weer van alles terug wat er op het eiland gebeurde. Ik kon me alleen nog de twintower shooting scene herinneren
Het zal ongetwijfeld spectaculair worden, maar zoals Jackson al in LOTR liet zien: hij weet spektakel prima te combineren met meer rustige, dramatische momenten.quote:Trailer ziet er op zich wel okee uit, hoewel ik hoop dat het niet te veel een kermisattractie a la jurassic park wordt
Ik ga woensdag naar War of the Worldsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:05 schreef Timo20 het volgende:
De trailer zag er cool uit op t grote scherm
De hele zaal trilde toen Kong brulde![]()
kun je beter alleen gaan voor de king kong trailerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik ga woensdag naar War of the Worlds![]()
Ik ben afgelopen woensdag geweest, en het leek wel of de mensen meer onder de indruk waren van de King Kong trailer dan War of the worldsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik ga woensdag naar War of the Worlds![]()
Leuk, vooral omdat het daar ook echt gebeurd is.quote:
Inderdaad, ik weet dat PJ trots is op zn Wellington, maar deze film behoort gewoon de première in NYC zelf te hebben.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Leuk, vooral omdat het daar ook echt gebeurd is.
jammer voor je dat het niet geregisseerd is door Christopher Nolan met Christian Bale als Kongquote:Op zondag 24 juli 2005 22:28 schreef 7eVeNL het volgende:
Ze zijn nu bezig met herbouwen van de sets, voor de 'pickups' extra scene's als toevoeging of scéne's die over gedaan gaan worden... ben benieuwd, ze zeiden trouwens ook dat het mogelijk is dat de helft van de footage die je zag in de trailer misschien geen eens in de uiteindelijke film voorkomt![]()
nog 21 weken....
wel interesant om op de hoogte te blijven;
www.kongisking.net
omdat LotR zo'n dik boek was moest Jackson wel knippen zodat het publiek niet 4 uur in de bioscoop hoefde te zitten. Noodzakelijk kwaad dus, een extended cut voor King Kong zou dan een doorzichtige marketing truuk zijn omdat er niks hoeft worden geknipt zonder hiaten in het (oorspronkelijke) verhaal.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:30 schreef MadGuy het volgende:
Dat was ook zo met LOTR zo inderdaad. Soms kregen we dingen te zien in de trailer die we niet terugzagen in de film. We zagen wel wat van die scenes terug in de extended cut, maar toch... Zouden we wellicht ook een extended cut voor King Kong kunnen verwachten?
Juist....quote:Op zondag 24 juli 2005 22:32 schreef Herald het volgende:
[..]
jammer voor je dat het niet geregisseerd is door Christopher Nolan met Christian Bale als Kong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |