abonnement Unibet Coolblue
pi_641731
Koos, ik ben blij dat je niet gewonnen hebt..
God stopped making the Earth when he had finished Norway. 'The rest you'll have to do yourself', he told the people - Horst Tappert
  donderdag 11 januari 2001 @ 14:13:58 #27
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_641754
Vuilnisman,

Wil je soms ook een e-mail van Koos ? .
(Zie report...)

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 11-01-2001 14:14]

Het komt goed.... En anders maar niet.
  donderdag 11 januari 2001 @ 16:54:18 #28
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_642460
Het volgende e-mailbericht ontving ik daarnet :


Hoi Harry

Helaas gaat er weer wat mis met mijn computer. Jou e-mail krijg ik wel geopend, maar als ik op bijlage toets, krijg ik de mededeling "het opgegeven bestand kan niet worden geopend."

Ik moet er weer even hulp bij hebben en hopelijk komt deze hulp vanavond en moet dus nog even geduld hebben.

Zo gaat dat altijd bij mij, spullen heb ik wel, maar de kennis ontbreekt. Ik leer het nooit en blijf een 'bal gehakt' in deze. Trouwens misschien wel in meerdere dingen, maar ook dat kan me niet schelen. Zelfspot is een eigenschap die ik van m'n vader heb over genomen of gekregen. Hij kon zichzelf ook zo lekker voor "lul" zetten.

groeten, Koos

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_642920
quote:
Op 11 januari 2001 16:54 schreef Harry het volgende:
Het volgende e-mailbericht ontving ik daarnet :


Hoi Harry

Helaas gaat er weer wat mis met mijn computer. Jou e-mail krijg ik wel geopend, maar als ik op bijlage toets, krijg ik de mededeling "het opgegeven bestand kan niet worden geopend."

Ik moet er weer even hulp bij hebben en hopelijk komt deze hulp vanavond en moet dus nog even geduld hebben.

Zo gaat dat altijd bij mij, spullen heb ik wel, maar de kennis ontbreekt. Ik leer het nooit en blijf een 'bal gehakt' in deze. Trouwens misschien wel in meerdere dingen, maar ook dat kan me niet schelen. Zelfspot is een eigenschap die ik van m'n vader heb over genomen of gekregen. Hij kon zichzelf ook zo lekker voor "lul" zetten.

groeten, Koos


Leuk zeg, dat ie terugmailt!!
Jammer dat ie de bestanden niet kan openen,maar zijn wij allemaal niet zo begonnen??
Misschien kan jij hem ook wat aanwijzingen mailen Harry??
Groetjes je collega
  donderdag 11 januari 2001 @ 19:25:01 #30
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_642929
Hoi Bluezz !

Leuk je hier te treffen !!

Heb al direkt aanwijzingen gegeven, maar ik vermoed dat hij er nog niet uit komt.
Hij belt me vanavond nog, vermelde hij in z'n laatste e-mailtje.

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 11-01-2001 19:25]

Het komt goed.... En anders maar niet.
  Trouwste user 2022 donderdag 11 januari 2001 @ 20:13:26 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_643072
Kijk en daarom had ie dus moeten winnen.

Vanwege dit soort dingen dus, daarom.

Koos : -->

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 11 januari 2001 @ 20:25:46 #32
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_643097
Update :

Koos heeft vanavond het interview met de Telegraaf.
Gisteren kon het geen doorgang vinden.

Verder gaf hij o.a. aan het FP-fotoalbum erg leuk te vinden !!
Vooral die van 'Bassie en Adriaan' zo zei hij.

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 11-01-2001 21:31]

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_643226
Ik hoef geen mail van Koos hoor..
Koos is ook gewoone en boerenlul.
Ben veel te nuchter voor deze ophemel-manie..
God stopped making the Earth when he had finished Norway. 'The rest you'll have to do yourself', he told the people - Horst Tappert
  donderdag 11 januari 2001 @ 21:40:17 #34
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_643274
quote:
Op 11 januari 2001 21:19 schreef DeVuilnisman het volgende:
Ben veel te nuchter voor deze ophemel-manie..
Ik kan me daar wel in vinden.

Mij gaat dit alles ook iets te ver.

  donderdag 11 januari 2001 @ 22:20:09 #35
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_643408
Een slotje dan maar heren ??
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_643451
harry neeee!!!!!
geen slotje
ik vind het hartstikke leuk om te horen
gun het koos wel
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_643506
quote:
Op 11 januari 2001 20:13 schreef tong80 het volgende:
Kijk en daarom had ie dus moeten winnen.

Vanwege dit soort dingen dus, daarom.

Koos : -->


En daarom ook geen slotje please.
Het lijkt mij wel leuk, als Koos straks zijn PC gedresseerd heeft, dat hij hier OOK komt.

Gewoon een goedlul is het.

pi_643635
quote:
Op 11 januari 2001 16:54 schreef Harry het volgende:
Het volgende e-mailbericht ontving ik daarnet :


Hoi Harry

Helaas gaat er weer wat mis met mijn computer. Jou e-mail krijg ik wel geopend, maar als ik op bijlage toets, krijg ik de mededeling "het opgegeven bestand kan niet worden geopend."

Ik moet er weer even hulp bij hebben en hopelijk komt deze hulp vanavond en moet dus nog even geduld hebben.

Zo gaat dat altijd bij mij, spullen heb ik wel, maar de kennis ontbreekt. Ik leer het nooit en blijf een 'bal gehakt' in deze. Trouwens misschien wel in meerdere dingen, maar ook dat kan me niet schelen. Zelfspot is een eigenschap die ik van m'n vader heb over genomen of gekregen. Hij kon zichzelf ook zo lekker voor "lul" zetten.

groeten, Koos


Mooi geschreven door zijn Pr management ...
pi_643698
quote:
Op 11 januari 2001 22:20 schreef Harry het volgende:
Een slotje dan maar heren ??
Uhm sinds wanneer ben jij mod of admin
(sowwy hoor moest er effe uit)
  donderdag 11 januari 2001 @ 23:39:22 #40
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_643767
Heb ik dan nog geen kleurtje dan ?

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 11-01-2001 23:42]

Het komt goed.... En anders maar niet.
  vrijdag 12 januari 2001 @ 08:31:16 #41
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_644768
quote:
Op 11 januari 2001 22:20 schreef Harry het volgende:
Een slotje dan maar heren ??
Nee hoor er hoeft geen slotje op. Maar het verheerlijkende toontje mag er van mij wel af. Misschien dat we wel wat meer kritisch mogen zijn over Koos. We mogen toch ook zijn zwakheden wel wat meer naar voren brengen.

En waarom wordt alleen Koos uitgenodigd om hier eens een kijkje te komen nemen.

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 12-01-2001 08:34]

pi_644862
quote:
Op 12 januari 2001 08:31 schreef marky het volgende:
En waarom wordt alleen Koos uitgenodigd om hier eens een kijkje te komen nemen.
Van mijn part wordt iedereen uitgenodigd. Feit is dat Harry "toevallig" contact heeft met Koos en Koos dus op dit forum heeft gewezen. Dat is dus erg leuk en zeker een topic waard. Dit is dus geen Koos ophemel topic!!!
O+. Ripley. O+.
  vrijdag 12 januari 2001 @ 10:12:25 #43
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_645144
Het begint er anders wel een beetje op te lijken.
pi_645364
Harry heeft nu al getelefoneerd en gemaild met Koos, en zo te zien mag hij binnenkort ook bij hem op de koffie.
En dan komt het!

"Nou Harry, kun je me dan effe helpen met die computer?
En waar zijn die F-toetsen nou eigenlijk voor?
Heeeej, kejje dat nog een keer doen Harry, maar dan niet zo snel?
Snap jij dat nou, Els?"

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 12-01-2001 11:03]

pi_645550
quote:
Op 12 januari 2001 10:59 schreef Torp het volgende:
Harry heeft nu al getelefoneerd en gemaild met Koos, en zo te zien mag hij binnenkort ook bij hem op de koffie.
En dan komt het!

"Nou Harry, kun je me dan effe helpen met die computer?
En waar zijn die F-toetsen nou eigenlijk voor?
Heeeej, kejje dat nog een keer doen Harry, maar dan niet zo snel?
Snap jij dat nou, Els?"


Dat is toch juist het leuke aan Koos dat hij zo gewoon is.Ik kan me herinneren dat hij in het huis zei:als ik thuis kom staat er een computer.Die heeft hij dus nooit gehad.
Wist jij na een paar uur hoe je hele pc werkte.??
Ik wens Koos veel succes en ga zijn boek zeker kopen.Ik ga ook mee om de protestmails te brengen.
pi_645572
[heel off topic] ik heb geen pc [/heel off topic]

Maar ik mag Koos wel, hoor.
Harry komt in elk geval niet meer van 'm af.

  vrijdag 12 januari 2001 @ 13:45:47 #47
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_646090
Bedankt voor de reakties, alhoewel sommigen de topictitel niet goed begrijpen. Jammer.
Koos weet heel goed zijn zwakheden !
Adviseer de MP3 dan nog eens te beluisteren, en te letten op zijn luchtige commentaar daar.

Heb niet meer dan de intentie om Koos te informeren over de info. hier op dit forum.
Vooral voor zijn te schrijven boek.
Naar mijn idee is dit BB-forum nog steeds het meest informatieve BB-forum !

Het is zoals Smike oppert : het was een toevallig kontakt.
Meer kontakten ?
Misschien, het is een aardige man !
Daarbij is Koos nog veel te druk met andere zaken.

Jullie weten niet wie ik nog meer gewezen heb op dit forum.
O.a. Fewdi...
Het is aan hun om zich hier te melden of niet.
Het doet me dan ook deugd hier de webmaster van de Darius-fanpage te zien (zonder dat ik met degene kontakt heb gehad). Klaarblijkelijk vindt ook Lonny dit een aardig forum.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_646502
quote:
Op 12 januari 2001 13:45 schreef Harry het volgende:
Jullie weten niet wie ik nog meer gewezen heb op dit forum.
O.a. Fewdi...
Het is aan hun om zich hier te melden of niet.
De kans dat ze dit onder hun eigen naam doen, lijkt me erg klein.
...misschien zijn ze al onder ons!
pi_647192
Jaja Torp!

Deze topic graag gewoon open houden voor de mensen die het op prijs stellen om zo op de hoogte gehouden te worden, waar ik er een van ben.

  zaterdag 13 januari 2001 @ 17:39:40 #50
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_650012
Onlangs stond hier, dat Koos een interview aan de Telegraaf zou geven.
Hieronder volgt een verkorte weergave van dit interview uit de Telegraaf van 13-01-01 :


Boze BB-fans willen dat hij alsnog tot winnaar wordt uitgeroepen, maar Koos voelt zich niet bedrogen.

'Ik vind die reakties hartstikke lief en aardig, maar volgens mij kunnen die mensen hun energie beter in iets nuttigs steken', zegt Koos, die deze week gewoon is begonnen met werken.
De 47-jarige 'tankwagenchauffeur, pas op hoor, ik ben geen trucker', reageert gelaten op de boze brieven.
'Dat de mensen die op mij hebben gestemd zich bedrogen voelen en hun geld terug willen, kan ik begrijpen, maar ik kan er niks aan doen. Ze moeten bij Veronica wezen of bij John de Mol, die heeft toch geld zat, niet bij mij. Ik vind het lullig voor die mensen en het spijt me dat hun stem weg is, maar daar hoef ik me toch niet voor te verantwoorden?'.

Koos : "Stel je nou eens voor dat ik zou zeggen dat ik me genaaid voel, wat overigens niet zo is, weet je wat de mensen dan zouden zeggen ? 'Kijk, hij heeft 50.000 gulden gekregen en nu zit-ie nog te zeiken'. Het is nooit goed. Maar dat ik belazerd ben, praat niemand mij aan. En dat Bianca mij gepusht zou hebben om die enveloppe te pakken om er zelf beter van te worden, is ook niet waar. Ze deed dat puur uit sympathie voor mij. Kom niet aan Bianca, want dan kom je aan mij!".
"Ik ben echt blij met dat geld, ik durfde de gok niet te nemen, zelfs al hadden de programmamakers een tussenstand gegeven. Stel dat ik in de laatste minuut met 1% voor zou staan en ik zou dat weten, dan nog had ik de gok niet genomen, zo'n laffaard ben ik. Ik ben ook niet in het huis gegaan om te winnen, ik wilde het meemaken, ervan uitgaande dat ik er met nul gulden rijker uit zou komen. Nu heb ik 50.000 piek en die kan ik goed gebruiken. Dat is trouwens ook weer zoiets: omdat ik dat heb gezegd, denken sommige mensen dat ik niks te vreten heb, maar dat is ook niet zo. Zo'n bedrag komt wel erg van pas als je een scheiding achter de rug hebt en toch in je eigen huis wilt blijven wonen."
Hij schiet in de lach. "Een mevrouw heeft zelfs vijftig gulden gestort, nou ja, geef dat maar liever aan iemand die het echt nodig heeft."

Reaktie Hummie:

Zij zegt de kritiek van de kijkers serieus te nemen. "We hebben geleerd dat we nog beter moeten communiceren wat onze bedoeling is."
Het besluit om dit 'middel' in te zetten tijdens de finale is genomen toen er nog 5 mensen in het huis zaten.
"Er is geen druk op hem uitgeoefend, het was zijn eigen beslissing."
Is Koos te oud om te 'mogen' winnen ? "dat is je reinste flauwekul, want BB heeft geen leeftijdsgrens. Voor hetzelfde geld had wel een 'young one' ervoor gekozen om te vertrekken en had Koos gewonnen."
'Nee, er valt niets te hertellen, de uitslag is zoals die is."

Uit de Telegraaf

Het komt goed.... En anders maar niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')