abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9526462
JesusThePimp is afgeleid van ene Jezus van Nazareth die vooral bekend stond om zijn hustleraars en pimppraktijken. Louche was zijn middelstenaam, niet te vertrouwen!
Bigheadz R.I.P.
pi_9526515
Shirley
Geslacht:
v

verklaring:
Oorspr. een geografische naam, uit shireleah (leah betekent `open plaats in het bos', vgl. Ndl. lo), waar de volksvergadering van de shire, het graafschap werd gehouden, of een plaats daartoe behorende. Aanvankelijk in Yorkshire tot familienaam en daarna tot jongensnaam geworden. Later meisjesnaam, vooral door invloed van de roman `Shirley' van Charlotte Brontë (1849), waarin de heldin als enige erfgenaam deze familienaam als voornaam kreeg.Shirley werd in Eng. en vooral ook in de VS vrij populair, mede onder invloed van het jonge filmsterretje Shirley Temple (geb.1928) in de jaren dertig. Ook in Ndl. vrij frequent.

Back in business.
  woensdag 2 april 2003 @ 12:40:29 #28
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_9533283
Mijn voornaam is afgeleid van één of andere Franse heilige & betekent: gezang.
M'n tweede naam (en tevens username hier op fok) is afgeleid van de naam 'Natalia' die 'Geboortedag van Christus' betekent.
(Un)masking for the greater good.
pi_9533633
'...van het woud...'
(of the forest)

oorspronkelijk van Sylvester geloof ik...

woensdag 2 april 2003 @ 12:59:04 #30
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_9533683
Als ik het goed heb, ben ik;

"Schutter met de Iepen boog"

Wat het betekent???

Geluk is een richting, geen punt
  woensdag 2 april 2003 @ 13:00:55 #31
22259 Fogerty
slapende account
pi_9533722
Maria en alle afleidingen daarvan krijgen in elk namenboekje weer andere betekenissen. De ene keer is het "moeder", dan weer "de bittere", of "zee", of "beminde" en dit zijn er zo maar vier die ik onthouden heb, er zijn er nog veel meer. Uitkiezen wat je het beste bevalt is het credo
Hieperdepiep hoera!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')