abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 april 2003 @ 16:47:30 #101
17309 Stonehead
niet jarig
pi_9618692
quote:
Op zondag 6 april 2003 15:13 schreef Terrah het volgende:
http://www.kickme.to/tjitske

http://www.shinchido.nl

Deze twee zien er ook gewoon goed uit, ik zou niet weten wat ik voor kritiek erop kan leveren. De refresh van het logo bij de tweede site gaat voor nieuwe gebruikers misschien iets te snel, maar ik vind het niet storend.
pi_9618719
de volgende site heb ik al eens eerder gepost..
we waren nog niet tevreden
nu al iets meer...!

Alleen de opties Bedrijf en Personeel zijn af
Met de rest zijn we nog druk bezig...!
Tis alleen wel zo dat de andere opties nog erg veel tijd in beslag gaan nemen

link

[Dit bericht is gewijzigd door vectorboy op 06-04-2003 17:02]

mijn sig
pi_9618898
quote:
Op zondag 6 april 2003 15:50 schreef addie het volgende:
Ik ben er net mee begonnen, maar hier is ie: Kylie Minogue
Sorry, maar dit is niet eens een design. Dit is gewoon een fototje (geript van een andere site - de credit van het magazine waar ie uit komt staat nog onderaan de foto) met wat tekst/plaatjes erover heen....
Nee.
pi_9619442
quote:
Op zondag 6 april 2003 16:47 schreef Stonehead het volgende:

[..]

Deze twee zien er ook gewoon goed uit, ik zou niet weten wat ik voor kritiek erop kan leveren.

Grapje zeker? Je durft www.miiso.nl de grond in te boren en deze twee sites weet je geen kritiek op te leveren? Frames, marquees, lelijke lettertypes, walgelijke kleuren, lelijke plaatjes, geen design en geen normale positionering misschien

En plaats je recenties even in één post, dat leest wat makkelijker. Posts opkrikken krijg je echt geen geld voor later ofzo.

pi_9619471
www.gamelimits.nl wat vinden jullie ervan?
Epiphone SG Deluxe | Roland Cube 30 | EHX Small Stone | EHX Big Muff
Coming up: EHX Metal Muff
Mijn gitaar!
  zondag 6 april 2003 @ 18:58:15 #106
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_9620890
quote:
Op zondag 6 april 2003 17:29 schreef Alter_Ego het volgende:
www.gamelimits.nl wat vinden jullie ervan?
Ik vind hem nog steeds (je had hem al eerder gepost, toch?) erg donker, en daarom is het moeilijk samenhang erin te zien. Op mijn scherm (overdag heb ik tegenlicht op mijn monitor) zie ik eigenlijk een groot donker vlak met een donkere banner en een paar nauwelijks leesbare letters.

De site op zich is best leuk, qua opzet e.d. zit het goed in elkaar. Alleen die kleuren dus. Je zou eens goed kunnen nadenken over "games". In wat voor doos krijg je die wanneer je ze koopt? Welke kleuren worden er in een boel spellen gebruikt? Eigenlijk net zoals je bij je banner hebt gedaan. Want daar zitten best een aantal vrolijke kleuren bij. En die mag je dan best in je site terug laten komen.

Oja nog een klein mierenneukerig dingetje over je banner, er staat "There are no limits" maar de T van "There" staat er een beetje onduidelijk bij. Als je het origineel nog gelayerd in photoshop hebt opgeslagen, zou je die T misschien een stukje op kunnen schuiven naar rechts. (Ik zag die T pas bij de tweede keer lezen).

pi_9620928
quote:
Op zondag 6 april 2003 18:58 schreef Christine het volgende:

[..]

Ik vind hem nog steeds (je had hem al eerder gepost, toch?) erg donker, en daarom is het moeilijk samenhang erin te zien. Op mijn scherm (overdag heb ik tegenlicht op mijn monitor) zie ik eigenlijk een groot donker vlak met een donkere banner en een paar nauwelijks leesbare letters.

De site op zich is best leuk, qua opzet e.d. zit het goed in elkaar. Alleen die kleuren dus. Je zou eens goed kunnen nadenken over "games". In wat voor doos krijg je die wanneer je ze koopt? Welke kleuren worden er in een boel spellen gebruikt? Eigenlijk net zoals je bij je banner hebt gedaan. Want daar zitten best een aantal vrolijke kleuren bij. En die mag je dan best in je site terug laten komen.

Oja nog een klein mierenneukerig dingetje over je banner, er staat "There are no limits" maar de T van "There" staat er een beetje onduidelijk bij. Als je het origineel nog gelayerd in photoshop hebt opgeslagen, zou je die T misschien een stukje op kunnen schuiven naar rechts. (Ik zag die T pas bij de tweede keer lezen).

Ik had em idd al een keer gepost maar thnx for the tip, ik zal met me maatje ff bespreken over kleuren enzo!
Mijn gitaar!
  zondag 6 april 2003 @ 19:03:53 #108
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_9621009
quote:
Op zondag 6 april 2003 16:48 schreef vectorboy het volgende:
nu al iets meer...!

link

Ik vond de vorige versie ook al supermooi. Het enige wat ik een beetje vervelend vind (maar dat zal met flash ws niet anders kunnen) is dat je niet op een andere link kunt klikken terwijl een pagina aan het laden is.

Een vraagje van een flash-n00b... kun je in flash geen soort van i-frames maken? Popups op een website vind ik persoonlijk namelijk meestal vervelend. Ik weet niet of het anders kan hoor...

pi_9621101
Idd zeer mooie site (had em al op andere PC gezien, ik heb met knoppix flash nog niet aan de praat gekregen )
Mijn gitaar!
  zondag 6 april 2003 @ 19:15:45 #110
17309 Stonehead
niet jarig
pi_9621226
quote:
Op zondag 6 april 2003 17:27 schreef Nevermind het volgende:

je durft www.miiso.nl de grond in te boren en deze twee sites weet je geen kritiek op te leveren?

Ik check met Lynx en Mozilla. Ik zie dus geen marquees of vage lettertypes, en Flash-only sites bekijk ik uberhaupt niet (moet je maar geen Flashzooi gebruiken.) Kleuren en frames moet iedereen zelf weten. Wat verwacht je van dit topic? Ik beoordeel een site op of hij werkt, niet op alle onzinnige tierelantijnen.
quote:
En plaats je recenties even in één post, dat leest wat makkelijker. Posts opkrikken krijg je echt geen geld voor later ofzo.
Interesseert iemand mijn aantal posts dan? Voor mij was dit nu even handiger, meestal doe ik het niet zo. Sorry hoor.
pi_9621332
quote:
Op zondag 6 april 2003 19:03 schreef Christine het volgende:
Een vraagje van een flash-n00b... kun je in flash geen soort van i-frames maken? Popups op een website vind ik persoonlijk namelijk meestal vervelend. Ik weet niet of het anders kan hoor...
thnx voor je reply

i-frames? niet dat ik weet nee

we hebben voor een pop-up gekozen omdat het haast niet mogelijk is om op een normale 'huiscomputer' elk kapsel (in totaal 12 straks) een beetje normaal op beeld te krijgen
lange laadtijden is het grootste probleem..
want nu moeten de meeste mensen toch al een poos wachten... daarom pop-up

maar de kapsels zijn individueel aanklikbaar...
dus niet alle trends van mannen en vrouwen bij elkaar gestopt ofzo

maar iig we zijn er zelf ook ontzettend mee aan het worstelen.
ik haat pop-ups namelijk ook...!
misschien heeft iemand nog tips?

mijn sig
  zondag 6 april 2003 @ 19:31:00 #112
52527 Chantal21
www.chantalsfotos.tk
pi_9621459
New girl in town:

http://bbc.bite.to
De bedoeling is dat het binnen een paar maanden toch wel een stuk beter eruit gaat zien dmv flash e.d. maar ben nog druk met mijn cursus bezig
Kom maar op met kritiek!!

Je moet het niet moeilijker maken dan het is.
pi_9621717
quote:
Op zondag 6 april 2003 19:31 schreef Chantal21 het volgende:
New girl in town:

De bedoeling is dat het binnen een paar maanden toch wel een stuk beter eruit gaat zien dmv flash e.d. maar ben nog druk met mijn cursus bezig

idd ja, kritiek...

Erg simpele lay-out, alles wit, beetje erg simpel. Doet me beetje denken aan de standaard lycos sites

Mijn gitaar!
  zondag 6 april 2003 @ 19:49:46 #114
38360 masuyo
Where will you go
pi_9621819
quote:
New girl in town:

mooie meisje, maja kwa design is het jammergenoeg nie veel
I’m so sick of speaking words that no one understands
Is it clear enough that you can’t live your whole life all alone
I can hear you in a whisper
But you can’t even hear me screaming
pi_9622065
quote:
New girl in town:

Stonehead heeft er vast wel iets positiefs over te zeggen
  zondag 6 april 2003 @ 20:19:38 #116
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_9622422
Eerste versie van mijn homepage staat nu online :-)
Het menu is (voor mij) een beetje experimenteel, als iemand de moeite wil nemen om wat feedback te geven over of het er goed uit ziet in zijn/haar browser, dan zou ik dat zeer op prijs stellen!

http://www.hupse.nl

Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  zondag 6 april 2003 @ 21:15:26 #117
17309 Stonehead
niet jarig
pi_9623824
quote:
Op zondag 6 april 2003 20:03 schreef Nevermind het volgende:

Stonehead heeft er vast wel iets positiefs over te zeggen

Nou, hij werkt. Wie je verder denkt een plezier te doen met zo'n site is mij een raadsel.

Wie me in dit topic een zeikerd vindt, heeft misschien wel gelijk; ik erger me rot aan javascript- en flashfoefjes waar de hele keurende meute hier juist op geilt. Mensen die professioneel een site willen testen lezen zelf www.drempelsweg.nl wel door en houden rekening met W3C-standaarden en exotische browsers. Geocities-amateurs als bovenstaande hebben daar vaak schijt aan, 'want iedereen gebruikt toch wel IE'. Maar dan kun je dit topic ook wel ongeveer opdoeken.

pi_9641627
quote:
Op zondag 6 april 2003 20:19 schreef _Flash_ het volgende:
Eerste versie van mijn homepage staat nu online :-)
Het menu is (voor mij) een beetje experimenteel, als iemand de moeite wil nemen om wat feedback te geven over of het er goed uit ziet in zijn/haar browser, dan zou ik dat zeer op prijs stellen!

http://www.hupse.nl

Kvind et wel een laue site, ziet er leuk uit. Misschien nog wat leeg, maja, ik schat zo in dat je daar nog wel wat aan gaat veranderen Ik heb btw IE 6 ofzo

PS Iemand meer over mijn site? Zie onderschrift

Mijn gitaar!
pi_9642242
Ik heb vandaag weer de hele dag gebouwd aan http://www.funnywar.com

Mijn eerste keer Macromedie Fireworks

Iemand die er iets constructiefs over te zeggen heeft?

pi_9643026
quote:
Op maandag 7 april 2003 19:53 schreef schwa78 het volgende:
Ik heb vandaag weer de hele dag gebouwd aan http://www.funnywar.com

Mijn eerste keer Macromedie Fireworks

Iemand die er iets constructiefs over te zeggen heeft?

Leuk idee, maar nog niet zo0 mooi. Allemaal nog wat "droog"
Mijn gitaar!
pi_9643285
quote:
Op maandag 7 april 2003 20:31 schreef Alter_Ego het volgende:

[..]

Leuk idee, maar nog niet zo0 mooi. Allemaal nog wat "droog"

Heb je misschien tips hoe ik het minder droog kan krijgen?
Dat vind ik namelijk het moeilijkste gedeelte van het designen...
pi_9645483
Begin eerst eens met een goed kleuren schema uit te kiezen door wat te surfen. Als je 1 mooie hoofdkleur in gedachten hebt kan je op

Colormatch.dk

een mooi kleurenschema vinden. Gebruik trouwens liever zelf kleuren die je mooi bij elkaar vind passen.

Haal dus die vieze gele kleur als achtergrond weg en kom met een mooi kleurenschema.

Nog wat andere tips:

- Haal die markering bij a:hover weg, zeker als de arcering niet de kleur van de letters is
- Doe ook <font color=black> in een stylesheet en roep die aan met bijv. span of div
- Gebruik meer afbeeldingen en integreer ze in de website ipv dat het losstaande buttons zijn
- Zet de nedstat onderaan of verberg hem
- Maak je header iets gelikter ipv alleen tekst

Hoop dat je er iets mee kan/doet

pi_9645611
quote:
Op maandag 7 april 2003 20:41 schreef schwa78 het volgende:

[..]

Heb je misschien tips hoe ik het minder droog kan krijgen?
Dat vind ik namelijk het moeilijkste gedeelte van het designen...

Het is allemaal wit@achtergrond, maak het een leuk kleurtje! Ook de logo's zijn vrij strandaard (vind ik) maak ze speciaal (laat ze oplichten of bewegen als je je muis erboven houd ofzo)

Mijn gitaar!
  maandag 7 april 2003 @ 22:41:21 #124
38360 masuyo
Where will you go
pi_9646721
quote:
Op maandag 7 april 2003 22:01 schreef ELTino het volgende:
Colormatch.dk
thanxs zoiets zocht al een tijd. dit komt echt van pas aangezien ik ligt kleurenblind ben
I’m so sick of speaking words that no one understands
Is it clear enough that you can’t live your whole life all alone
I can hear you in a whisper
But you can’t even hear me screaming
pi_9646879
quote:
Op zondag 6 april 2003 16:48 schreef vectorboy het volgende:
nu al iets meer...!

link

goed gekeken naar http://www.fido.se
en daar is natuurlijk nix mis mee... netjes gedaan hoor!
grtz erik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')