quote:Deze twee zien er ook gewoon goed uit, ik zou niet weten wat ik voor kritiek erop kan leveren. De refresh van het logo bij de tweede site gaat voor nieuwe gebruikers misschien iets te snel, maar ik vind het niet storend.
Op zondag 6 april 2003 15:13 schreef Terrah het volgende:
http://www.kickme.to/tjitske
Alleen de opties Bedrijf en Personeel zijn af
Met de rest zijn we nog druk bezig...!
Tis alleen wel zo dat de andere opties nog erg veel tijd in beslag gaan nemen
[Dit bericht is gewijzigd door vectorboy op 06-04-2003 17:02]
quote:Sorry, maar dit is niet eens een design. Dit is gewoon een fototje (geript van een andere site - de credit van het magazine waar ie uit komt staat nog onderaan de foto) met wat tekst/plaatjes erover heen....
Op zondag 6 april 2003 15:50 schreef addie het volgende:
Ik ben er net mee begonnen, maar hier is ie: Kylie Minogue
quote:Grapje zeker? Je durft www.miiso.nl de grond in te boren en deze twee sites weet je geen kritiek op te leveren? Frames, marquees, lelijke lettertypes, walgelijke kleuren, lelijke plaatjes, geen design en geen normale positionering misschien
Op zondag 6 april 2003 16:47 schreef Stonehead het volgende:[..]
Deze twee zien er ook gewoon goed uit, ik zou niet weten wat ik voor kritiek erop kan leveren.
En plaats je recenties even in één post, dat leest wat makkelijker. Posts opkrikken krijg je echt geen geld voor later ofzo.
quote:Ik vind hem nog steeds (je had hem al eerder gepost, toch?) erg donker, en daarom is het moeilijk samenhang erin te zien. Op mijn scherm (overdag heb ik tegenlicht op mijn monitor) zie ik eigenlijk een groot donker vlak met een donkere banner en een paar nauwelijks leesbare letters.
Op zondag 6 april 2003 17:29 schreef Alter_Ego het volgende:
www.gamelimits.nl wat vinden jullie ervan?
De site op zich is best leuk, qua opzet e.d. zit het goed in elkaar. Alleen die kleuren dus. Je zou eens goed kunnen nadenken over "games". In wat voor doos krijg je die wanneer je ze koopt? Welke kleuren worden er in een boel spellen gebruikt? Eigenlijk net zoals je bij je banner hebt gedaan. Want daar zitten best een aantal vrolijke kleuren bij. En die mag je dan best in je site terug laten komen.
Oja nog een klein mierenneukerig dingetje over je banner, er staat "There are no limits" maar de T van "There" staat er een beetje onduidelijk bij. Als je het origineel nog gelayerd in photoshop hebt opgeslagen, zou je die T misschien een stukje op kunnen schuiven naar rechts. (Ik zag die T pas bij de tweede keer lezen).
quote:Ik had em idd al een keer gepost
Op zondag 6 april 2003 18:58 schreef Christine het volgende:[..]
Ik vind hem nog steeds (je had hem al eerder gepost, toch?) erg donker, en daarom is het moeilijk samenhang erin te zien. Op mijn scherm (overdag heb ik tegenlicht op mijn monitor) zie ik eigenlijk een groot donker vlak met een donkere banner en een paar nauwelijks leesbare letters.
De site op zich is best leuk, qua opzet e.d. zit het goed in elkaar. Alleen die kleuren dus. Je zou eens goed kunnen nadenken over "games". In wat voor doos krijg je die wanneer je ze koopt? Welke kleuren worden er in een boel spellen gebruikt? Eigenlijk net zoals je bij je banner hebt gedaan. Want daar zitten best een aantal vrolijke kleuren bij. En die mag je dan best in je site terug laten komen.
Oja nog een klein mierenneukerig dingetje over je banner, er staat "There are no limits" maar de T van "There" staat er een beetje onduidelijk bij. Als je het origineel nog gelayerd in photoshop hebt opgeslagen, zou je die T misschien een stukje op kunnen schuiven naar rechts. (Ik zag die T pas bij de tweede keer lezen).
quote:Ik vond de vorige versie ook al supermooi. Het enige wat ik een beetje vervelend vind (maar dat zal met flash ws niet anders kunnen) is dat je niet op een andere link kunt klikken terwijl een pagina aan het laden is.
Op zondag 6 april 2003 16:48 schreef vectorboy het volgende:
de volgende site heb ik al eens eerder gepost..
we waren nog niet tevreden
nu al iets meer...!Alleen de opties Bedrijf en Personeel zijn af
Een vraagje van een flash-n00b... kun je in flash geen soort van i-frames maken? Popups op een website vind ik persoonlijk namelijk meestal vervelend. Ik weet niet of het anders kan hoor...
quote:Ik check met Lynx en Mozilla. Ik zie dus geen marquees of vage lettertypes, en Flash-only sites bekijk ik uberhaupt niet (moet je maar geen Flashzooi gebruiken.) Kleuren en frames moet iedereen zelf weten. Wat verwacht je van dit topic? Ik beoordeel een site op of hij werkt, niet op alle onzinnige tierelantijnen.
Op zondag 6 april 2003 17:27 schreef Nevermind het volgende:je durft www.miiso.nl de grond in te boren en deze twee sites weet je geen kritiek op te leveren?
quote:Interesseert iemand mijn aantal posts dan? Voor mij was dit nu even handiger, meestal doe ik het niet zo. Sorry hoor.
En plaats je recenties even in één post, dat leest wat makkelijker. Posts opkrikken krijg je echt geen geld voor later ofzo.
quote:thnx voor je reply
Op zondag 6 april 2003 19:03 schreef Christine het volgende:
Een vraagje van een flash-n00b... kun je in flash geen soort van i-frames maken? Popups op een website vind ik persoonlijk namelijk meestal vervelend. Ik weet niet of het anders kan hoor...
i-frames? niet dat ik weet nee
we hebben voor een pop-up gekozen omdat het haast niet mogelijk is om op een normale 'huiscomputer' elk kapsel (in totaal 12 straks) een beetje normaal op beeld te krijgen
lange laadtijden is het grootste probleem..
want nu moeten de meeste mensen toch al een poos wachten... daarom pop-up
maar de kapsels zijn individueel aanklikbaar...
dus niet alle trends van mannen en vrouwen bij elkaar gestopt ofzo
maar iig we zijn er zelf ook ontzettend mee aan het worstelen.
ik haat pop-ups namelijk ook...!
misschien heeft iemand nog tips?
http://bbc.bite.to
De bedoeling is dat het binnen een paar maanden toch wel een stuk beter eruit gaat zien dmv flash e.d. maar ben nog druk met mijn cursus bezig
Kom maar op met kritiek!!
quote:idd ja, kritiek...
Op zondag 6 april 2003 19:31 schreef Chantal21 het volgende:
New girl in town:http://bbc.bite.to
De bedoeling is dat het binnen een paar maanden toch wel een stuk beter eruit gaat zien dmv flash e.d. maar ben nog druk met mijn cursus bezig
Erg simpele lay-out, alles wit, beetje erg simpel. Doet me beetje denken aan de standaard lycos sites
quote:
quote:Stonehead heeft er vast wel iets positiefs over te zeggen
quote:Nou, hij werkt. Wie je verder denkt een plezier te doen met zo'n site is mij een raadsel.
Op zondag 6 april 2003 20:03 schreef Nevermind het volgende:Stonehead heeft er vast wel iets positiefs over te zeggen
Wie me in dit topic een zeikerd vindt, heeft misschien wel gelijk; ik erger me rot aan javascript- en flashfoefjes waar de hele keurende meute hier juist op geilt. Mensen die professioneel een site willen testen lezen zelf www.drempelsweg.nl wel door en houden rekening met W3C-standaarden en exotische browsers. Geocities-amateurs als bovenstaande hebben daar vaak schijt aan, 'want iedereen gebruikt toch wel IE'. Maar dan kun je dit topic ook wel ongeveer opdoeken.
quote:Kvind et wel een laue site, ziet er leuk uit. Misschien nog wat leeg, maja, ik schat zo in dat je daar nog wel wat aan gaat veranderen
Op zondag 6 april 2003 20:19 schreef _Flash_ het volgende:
Eerste versie van mijn homepage staat nu online :-)
Het menu is (voor mij) een beetje experimenteel, als iemand de moeite wil nemen om wat feedback te geven over of het er goed uit ziet in zijn/haar browser, dan zou ik dat zeer op prijs stellen!
PS Iemand meer over mijn site? Zie onderschrift
Mijn eerste keer Macromedie Fireworks
Iemand die er iets constructiefs over te zeggen heeft?
quote:Leuk idee, maar nog niet zo0 mooi. Allemaal nog wat "droog"
Op maandag 7 april 2003 19:53 schreef schwa78 het volgende:
Ik heb vandaag weer de hele dag gebouwd aan http://www.funnywar.comMijn eerste keer Macromedie Fireworks
Iemand die er iets constructiefs over te zeggen heeft?
quote:Heb je misschien tips hoe ik het minder droog kan krijgen?
Op maandag 7 april 2003 20:31 schreef Alter_Ego het volgende:[..]
Leuk idee, maar nog niet zo0 mooi. Allemaal nog wat "droog"
een mooi kleurenschema vinden. Gebruik trouwens liever zelf kleuren die je mooi bij elkaar vind passen.
Haal dus die vieze gele kleur als achtergrond weg en kom met een mooi kleurenschema.
Nog wat andere tips:
- Haal die markering bij a:hover weg, zeker als de arcering niet de kleur van de letters is
- Doe ook <font color=black> in een stylesheet en roep die aan met bijv. span of div
- Gebruik meer afbeeldingen en integreer ze in de website ipv dat het losstaande buttons zijn
- Zet de nedstat onderaan of verberg hem
- Maak je header iets gelikter ipv alleen tekst
Hoop dat je er iets mee kan/doet
quote:
Op maandag 7 april 2003 20:41 schreef schwa78 het volgende:[..]
Heb je misschien tips hoe ik het minder droog kan krijgen?
Dat vind ik namelijk het moeilijkste gedeelte van het designen...
Het is allemaal wit@achtergrond, maak het een leuk kleurtje! Ook de logo's zijn vrij strandaard (vind ik) maak ze speciaal (laat ze oplichten of bewegen als je je muis erboven houd ofzo)
quote:thanxs zoiets zocht al een tijd. dit komt echt van pas aangezien ik ligt kleurenblind ben
Op maandag 7 april 2003 22:01 schreef ELTino het volgende:
Colormatch.dk
quote:
Op zondag 6 april 2003 16:48 schreef vectorboy het volgende:
de volgende site heb ik al eens eerder gepost..
we waren nog niet tevreden
nu al iets meer...!Alleen de opties Bedrijf en Personeel zijn af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |