quote:dit is lorum ipsum, oftwel opvultekst, komt van de romeinen ofzo, heb ik ooit op school geleerd en von da wel leuk staan, dus sindsdien gebruikt ik dat ook maar
Op maandag 31 maart 2003 20:42 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
héé, gebruikt iedere webdeveloper deze tekst als vulling voor testpagina's?!
[Dit bericht is gewijzigd door masuyo op 31-03-2003 21:18]
quote:Mja, het is natuurlijk allemaal erg plat, bij de derde. Maar dat heb ik eigenlijk extra gedaan, omdat ik dan geen plaatjes maar gewoon tabelachtergronden kan vullen met een kleur... Dit dus ten gunstige van de "klant". In welke vorm had jij graag gezien dat de banner werd veranderd dan? Iets meer diepte erin? Of kwa model? Misschien dat ik het zwarte gedeelte een Bevel of Emboss kan geven, en de banner wordt in Flash gemaakt, dus dat is alvast wat dynamischer
Op maandag 31 maart 2003 20:47 schreef Christine het volgende:[..]
Ik vind de derde juist heel statisch... maar misschien kun je een paar goede ideeen combineren. Het mooiste van layout 1 vind ik de banner boven, die vind ik bij 2 minder mooi, en bij 3 heb je het vrijwel helemaal weggelaten. Misschien kun je daar iets mee doen? En idd wat keeper al zei, je kunt ws beter wit nemen als achtergrond ipv dat roze
Just my two eurocents
Wat zou jij bijvoorbeeld aanpassen aan de 3e layout, om het dynamisch te maken?
quote:Misschien even vertalen: ?
Op maandag 31 maart 2003 20:33 schreef masuyo het volgende:
www.masuyo.com dan maar weer, aangezien bijna niemand reageerde in het vorige topic
quote:
Masuyo.com--------------------------------------------------------------------------------
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Sed non erat vitae mauris faucibus laoreet. Vestibulum aliquet congue nibh. Aliquam dapibus, velit eu molestie blandit, magna tellus nonummy tellus, sed dapibus felis leo nec tortor. Pellentesque wisi. Sed porttitor adipiscing velit. Cras consectetuer magna vel nibh. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Sed non erat vitae mauris faucibus laoreet. Vestibulum aliquet congue nibh. Aliquam dapibus, velit eu molestie blandit, magna tellus nonummy tellus, sed dapibus felis leo nec tortor. Pellentesque wisi. Sed porttitor adipiscing velit. Cras consectetuer magna vel nibh
quote:
Op maandag 31 maart 2003 21:10 schreef Summertime het volgende:[..]
Misschien even vertalen: ?
[..]
quote:
Op maandag 31 maart 2003 20:50 schreef masuyo het volgende:[..]
dit is lorum ipsum, oftwel opvultekst, komt van de romeinen ofzo, heb ik ooit op school geleerd en von da wel leuk staan, dus sindsdien gebruikt ik dat ook maar
quote:
Op maandag 31 maart 2003 21:17 schreef timostanovic het volgende:
www.gameboyville.tk - Wat vinden jullie ervan?
code:onderwerp is in iedergeval duidelijk<meta name="description" content="Gameboy, gameboy, gameboy,
...
gameboy, gameboy, gameboy,
gameboy.........
quote:ziet er goed uit, alleen jammer dat er nog enkele dingen zijn die nog gemaakt moeten worden. En zoals hierboven ergens al te zien is, haal aub AL die gameboy dingen weg, 2 keer is al genoeg:
quote:Ik zou in elk geval deze regel FF weghalen:
code:In de [games] sectie source je de pagina van iemand anders (liberto.it) die wil een koeje plaatsen, ik zou dat even strippen<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 4.0">
Verder een leuke site, veel info over een game-boy ik zou er persoonlijk niet op zitten wachten, maar het kan informatief zijn
quote:Ik doelde meer op dat stukje in het midden bovenaan waar in rood/zwart de titel van de voetbalclub staat. Dat vlakje is gewoon rood, met daarin de titel. Je zegt dat je dit met flash wil doen, maar ik vind het een beetje saai vergeleken met de "banners" van de andere twee layouts. Ik weet zelf ook niet goed wat je daar aan kunt doen, maar misschien kun je iets spannends bedenken met de letters? Of iets met de achtergrond?
Op maandag 31 maart 2003 21:05 schreef ReSiever het volgende:[..]
Mja, het is natuurlijk allemaal erg plat, bij de derde. Maar dat heb ik eigenlijk extra gedaan, omdat ik dan geen plaatjes maar gewoon tabelachtergronden kan vullen met een kleur... Dit dus ten gunstige van de "klant". In welke vorm had jij graag gezien dat de banner werd veranderd dan? Iets meer diepte erin? Of kwa model? Misschien dat ik het zwarte gedeelte een Bevel of Emboss kan geven, en de banner wordt in Flash gemaakt, dus dat is alvast wat dynamischer
![]()
Wat zou jij bijvoorbeeld aanpassen aan de 3e layout, om het dynamisch te maken?
Eigenlijk is dat het enige wat ik er niet leuk aan vind, de banner van layout 1 vind ik echt de beste maar die past weer niet bij layout 3. Maar het blijft lastig altijd om een leuke layout te vinden...
quote:Sja... Ik vind ook dat de banner minder fraai is dan de anderen, maargoed, daarom wil ik het ook in flash gaan doen, niet zodat de letters er zo precies komen te staan, maar wel dat het lekker beweegt, zonder dat het irriterend is. Maar dat komt later eigenlijk ook wel, het scriptwerk is natuurlijk veel belangrijker
Op maandag 31 maart 2003 22:03 schreef Christine het volgende:[..]
Ik doelde meer op dat stukje in het midden bovenaan waar in rood/zwart de titel van de voetbalclub staat. Dat vlakje is gewoon rood, met daarin de titel. Je zegt dat je dit met flash wil doen, maar ik vind het een beetje saai vergeleken met de "banners" van de andere twee layouts. Ik weet zelf ook niet goed wat je daar aan kunt doen, maar misschien kun je iets spannends bedenken met de letters? Of iets met de achtergrond?
Eigenlijk is dat het enige wat ik er niet leuk aan vind, de banner van layout 1 vind ik echt de beste maar die past weer niet bij layout 3. Maar het blijft lastig altijd om een leuke layout te vinden...
Ik heb dus een paar dingen gecombineerd, en ben tot het volgende ontwerp gekomen, welke wellicht nog een paar aanpassingen nodig heeft
Nou? Is er nu wat eer aan te beleven?
quote:ziet er gelikjt uit. Netjes
Op dinsdag 1 april 2003 18:38 schreef ReSiever het volgende:
Afijn, ff aan het knutselen geweest.. Het flash gedeelte vervalt denk ik, mede i.v.m. het feit, dat lang niet iedereen flash heeft, en ik dat mensen niet wil opdringen. Klinkt kul, maar toch..De titel kan beter direct zichtbaar zijn, zodat je weet waar je je begeeft, en als je dus geen flash wilt, krijg je de titel niet te zien.
Ik heb dus een paar dingen gecombineerd, en ben tot het volgende ontwerp gekomen, welke wellicht nog een paar aanpassingen nodig heeft
Nou? Is er nu wat eer aan te beleven?
maar waarschijnlijk heb ik dat rechtse stuk nodig voor sponsors enzo
quote:hij's langzaaaam!
Op maandag 31 maart 2003 20:33 schreef masuyo het volgende:
www.masuyo.com dan maar weer, aangezien bijna niemand reageerde in het vorige topic
(kabel, P4 1.9, 512mb -> ligt niet aan mij dus )
quote:het menuutje links zit heeeelemaal tegen de rand van m'n monitor geplakt, kan geen spatie meer tussen. zelf vind ik het wel mooier als er ruimte zit tussen de rand van m'n monitor en de inhoud van een site.
Op maandag 31 maart 2003 20:37 schreef pauloldenzaal het volgende:
Ik ben er vrijdag mee begonnen, design links en rechts kijk ik af maar maak hem wel helemaal zelf dus das niet jatten maar ideeen op doen!Er zit een mambo cms in verwerkt voor de klant
quote:Als je muziek streamt moet je wel goede kwaliteit streamen, die 22Khz is echte te laag
Op maandag 31 maart 2003 20:32 schreef Kix_Ass het volgende:
Laat ik ook maar eens een gok wagen dan:Nee, niet als spam bedoeld, is een vrijwilligers radio zender waar ik een beetje een website voor heb gemaakt.
Iemand nog opmerkingen/tips?
Brand los en laat me weten wat je ervan vindt?
comments suggesties ???
quote:okee, je gaat nú even je Engelse woordenboek pakken en de spelfouten eruit gooien. ook behoeft je grammatica enige opfrissing.
Op donderdag 3 april 2003 16:25 schreef redrazor666 het volgende:
ik ben ook bezig met een experimentje ... tis niet wat ik voor ogen had maar misschien wordt het ooit nog eens wat ... hij is in alpha versie en voorlopig nog niet af zitten hier en daar nog wat bugs ...comments suggesties ???
http://www.looze.net/~vanisher
ass
basicly
witch (althans, neem aan de je which bedoelt?)
crapp
to small
quote:Ziet er mooi uit.
ik ben ook bezig met een experimentje ... tis niet wat ik voor ogen had maar misschien wordt het ooit nog eens wat ... hij is in alpha versie en voorlopig nog niet af zitten hier en daar nog wat bugs ...comments suggesties ???
quote:Erg mooie site en nog een betere content
maar wie dat wil verbeter be my guest (spel ik dat goed )
en loopje voor achtergrond helemaal mee eens der zit een hak in en die moet eruit heel vervelend ... im working on it.
ftp online idd 24/7
thnx allemaal
quote:Mijn tip voor als je geen Engels kan: maak een Nederlandstalinge site.
Op donderdag 3 april 2003 16:39 schreef redrazor666 het volgende:
ghehe oeps ja mijn engels aumaar wie dat wil verbeter be my guest (spel ik dat goed
)
en loopje voor achtergrond helemaal mee eens der zit een hak in en die moet eruit heel vervelend ... im working on it.ftp online idd 24/7
thnx allemaal
Spreek je moerstaal.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |