En verder Prinsenland en Kralingen zijn wel ok, maar niet echt te betalen. Heb zelf in Crooswijk en het oude Noorden gewoond maar was niet echt een pretje. Gewoon aanpassen lijkt me het makkelijkst .
Je gaat zeker naar InHolland? De metro stopt daar bijna onder de school en ook de tram stopt voor de deur. Je staat binnen enkele tellen in de stad, dus da's wel lekker.
niet: Zuidplein, Slinge, Maashaven, Rijnhaven..
wel: ???
ik kom er alleen voor m'n vriend, die woont vlakbij rotterdam... dus k ken het niet zo goed.. ken alleen de bovenstaande metrostations..
quote:Nee, ik ga naar de HRO, GJ de Jongheweg bij de Westzeedijk is dat. Maar het vervoer naar de school geloof ik allemaal wel, overdag is er openbaar vervoer, alleen als ik uit wil gaan wil ik natuurlijk niet te ver lopen of fietsen, want 's nachts zijn er geen metro's of trams neem ik aan..
Op maandag 31 maart 2003 19:59 schreef ramses het volgende:
Je gaat zeker naar InHolland? De metro stopt daar bijna onder de school en ook de tram stopt voor de deur. Je staat binnen enkele tellen in de stad, dus da's wel lekker.
Ik woonde zo'n 6km vanaf het centrum en inderdaad .. hop geen gelul, gewoon op het fietsje.
quote:Ja dat is zo, ben het gewend want ik woon nu in Zeeuws-Vlaanderen, kwartier fietsen en je staat in het overweldigende uitgaansleven van metropool Hulst. Maarja, als je toch de luxe kunt hebben van het uitgaansleven van Rotterdam naast je voordeur dan gaat daar als vanzelfsprekend de voorkeur naar uit.
Op maandag 31 maart 2003 20:35 schreef Jorma het volgende:
Je kunt toch 's nachts ook fietsen?Ik woonde zo'n 6km vanaf het centrum en inderdaad .. hop geen gelul, gewoon op het fietsje.
quote:na half een geen reguliere bus/tram maar in het het weekend eens in het (half?) uur een aantal nachtbussen vanaf centraal station voor een paar euro's (was altijd iets van 7 gulden dacht ik).
Op maandag 31 maart 2003 20:13 schreef - het volgende:[..]
Nee, ik ga naar de HRO, GJ de Jongheweg bij de Westzeedijk is dat. Maar het vervoer naar de school geloof ik allemaal wel, overdag is er openbaar vervoer, alleen als ik uit wil gaan wil ik natuurlijk niet te ver lopen of fietsen, want 's nachts zijn er geen metro's of trams neem ik aan..
quote:En Hilligersberg...
Op maandag 31 maart 2003 20:00 schreef robbieRdam het volgende:
prinsenland, stadsdriehoek, kop van zuid, alexander, oosterflank, zijn de meest redelijke buurten.
quote:Ahum, Rotterdam is dé meest criminele stad van NL
Op maandag 31 maart 2003 19:54 schreef - het volgende:
Maar nou is Rotterdam wel een van de meest criminele steden van Nederland.
quote:Dan moeten ze eerst Venlo en Den Helder nog voorbij......
Op maandag 31 maart 2003 23:17 schreef Praag het volgende:[..]
Ahum, Rotterdam is dé meest criminele stad van NL
Zuid is wel goedkoop wonen, maar je moet het niet erg vinden als je gewoon een drugspand tegenover hebt.. (heb wel es bij kennissen uit het raam staan kijken hoe er aan de overkant drugs werd gedealt enzo)
Rest van Rotterdam is goed te doen volgens mij verder.
quote:we hebben het over steden
Op maandag 31 maart 2003 23:24 schreef Thrawn het volgende:[..]
Dan moeten ze eerst Venlo en Den Helder nog voorbij......
Ommoord is ook heel netjes en kijk anders eens of je wat in buurt van de metro in Capelle aan den IJssel kan vinden.
quote:Blaak --> oude haven !
Op dinsdag 1 april 2003 11:03 schreef Manji het volgende:
De ideale woonplek in Rotterdam is voor mij bij metrostation Blaak in de buurt.
volgens mij zijn daar alleen weinig studentenwoningen...
ikzelf heb 4 jaar in noord gewoond ( blijdorp en bergpolder) en ga over 2 maandjes mijn studio verlaten..
quote:Bedankt voor het compliment, woon op de oude haven met uitzicht
Op dinsdag 1 april 2003 11:37 schreef Snoetje het volgende:[..]
Blaak --> oude haven !
daar moet je zitten..
volgens mij zijn daar alleen weinig studentenwoningen...
ikzelf heb 4 jaar in noord gewoond ( blijdorp en bergpolder) en ga over 2 maandjes mijn studio verlaten..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |