Poeh, wat hebben we het hier zwaar...
![]()
Nu in Villa Gesell, na 3 dagen BsAs (te kort, maar we gaan nog terug). Even hier een paar dagen relaxen in een veel te luxe hotel voor veel te weinig pesos. De mensen hier in Argentinië zijn tot nu toe allemaal ontzettend aardig! Niets te merken van arrogantie, in tegendeel!
Vrijdag naar Cordoba met de bus (echt niet te vergelijken met Nederlandse tourbussen, dit is bizar luxe!), daar onze huurauto ophalen en naar Salta rijden, proberen de Tren a las Nubes te pakken te krijgen (rijdt nog 2 weken als het goed is) en weer terug naar Cordoba, dan naar Iguazu en dan nog een paar dagen BsAs.
Tot nu toe kan ik het alleen maar aanraden! Ook de vlucht met Iberia was trouwens bijzonder goed te doen, prima qua beenruimte! Beetje chagrijnige stewardessen, maar de pursors waren bijzonder vriendelijk. Wel wat weinig overstaptijd in Madrid, we moesten letterlijk rennen.
OK, internetminuten bijna op (tsssk, 1 uur voor 1 peso = 0,30 euro ofzo), dus maar weer van het weer genieten.
Hasta luego!
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.