quote:erg slimme actie van 2 toch niet al te slim bekend staande paupers
Op donderdag 17 april 2003 15:59 schreef Doopy-X- het volgende:
Andy en Rafael snappen het:
quote:
Op donderdag 17 april 2003 15:59 schreef Doopy-X- het volgende:
Andy en Rafael snappen het:
*heeft nieuw bureaublad*
quote:dat zal van as niet zo leuk vinden
Op donderdag 17 april 2003 16:36 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
![]()
![]()
*heeft nieuw bureaublad*
quote:Vindt jij het nou niet heel vervelend dat je altijd negatief bezig moet zijn? Is het nou zo moelijk om eens niet te reageren als je alleen iets negatiefs te zeggen hebt?
Op donderdag 17 april 2003 16:26 schreef CAZZO het volgende:[..]
erg slimme actie van 2 toch niet al te slim bekend staande paupers
dit geintje kan ze nog wel eens lelijk opbreken in de toekomst
en die foto's : erg ok
quote:Ach... als je thuis niets te vertellen hebt en fan bent van een middelmatig clupje ... dan uit je blijkbaar je frustraties op het internet...
Op donderdag 17 april 2003 16:41 schreef Cheiron het volgende:[..]
Vindt jij het nou niet heel vervelend dat je altijd negatief bezig moet zijn? Is het nou zo moelijk om eens niet te reageren als je alleen iets negatiefs te zeggen hebt?
en die foto's : erg ok
quote:ik kan niet positief zijn over paupers ,sorry
Op donderdag 17 april 2003 16:41 schreef Cheiron het volgende:[..]
Vindt jij het nou niet heel vervelend dat je altijd negatief bezig moet zijn? Is het nou zo moelijk om eens niet te reageren als je alleen iets negatiefs te zeggen hebt?
quote:
Mogelijke verplaatsing NEC - Ajax
Amsterdam, 17 april 2003
Indien Ajax weet door te dringen tot de halve finales van de UEFA Champions League, zal NEC - Ajax worden verplaatst.
NEC - Ajax staat nu gepland op zondag 11 mei, 14.30 uur. Als Ajax woensdag 23 april ten koste van AC Milan een plaats bij de beste vier clubs van Europa weet te veroveren, dan speelt het de return van de halve finale in het Europese toernooi op 13 of 14 mei. Het competitieduel tegen NEC wordt dan verplaatst naar zaterdagavond 10 mei, aftrap 19.00 uur.
quote:Zeker PSV-ers die hun prijzenkast willen uitbreiden, als het niet eerlijk kan, dan maar oneerlijk
Gouden Meerbeker gestolen uit Ajax Museum
Amsterdam, 17 april 2003
Afgelopen woensdag is uit het Ajax Museum in de Amsterdam ArenA de Gouden Meerbeker gestolen. De Gouden Meerbeker werd door Ajax tussen 1917 en 1920 drie keer op rij gewonnen. De verslagenheid onder de Ajax-historici is groot. Ajax heeft onmiddellijk de beveiliging en bescherming van de prijzen uit de rijke clubhistorie verscherpt.
De diefstal heeft overdag plaatsgevonden, waarbij de dieven één van de vitrines in het Ajax Museum hebben geforceerd. Naast de Gouden Meerbeker is ook een gouden honkbal uit de imposante collectie trofeeën ontvreemd.
Ajax heeft aangifte gedaan van de diefstal bij de politie. In het Ajax Museum zijn inmiddels extra beveiligingsmaatregelen getroffen. Zo is de videobewaking verdubbeld en zijn vitrines van extra sloten voorzien.Vooral voor Thijs Lindeman, directeur van het Ajax Museum, was de klap groot. Lindeman: ,,Ik vind het echt helemaal verschrikkelijk. Ik zag meteen dat de beker weg was.
De trofeeën in het Ajax Museum zijn verzekerd. Lindeman: ,,Maar de emotionele waarde is niet te verzekeren. Ik hoop dat de Ajax-familie zich mobiliseert om de beker terug te krijgen in het Ajax Museum.
Ook de 85-jarige Ajax-kenner en clubarchivaris Wim Schoevaart is uit het veld geslagen. Schoevaart: ,,Voor de club is het een groot verlies. Naast de kampioenschappen was dit de belangrijkste prijs die Ajax in die jaren won. De Gouden Meerbeker was uniek. Ik ken geen andere club waar een echt gouden beker in de prijzenkast staat.
De Gouden Meerbeker werd in 1916 door Ajax-voorzitter Egeman beschikbaar gesteld om gemiste promotie naar de eerste klasse enigszins te verzachten. Na drie keer winst op rij werd Ajax in 1920 definitief eigenaar van de beker. De editie van 1919 moest overigens vanwege de drukte op de wedstrijdkalender in 1920 worden uitgespeeld.
Ajax roept eenieder op, die informatie kan verstrekken die tot de terugkeer van de Gouden Meerbeker in het Ajax Museum kan leiden, zich in verbinding met Ajax te stellen via het telefoonnummer 020-3111444.
maar........
WAT HEBBEN JULLIE EEN GRAFPUBLIEK!
Op enkele uitzonderingen daar gelaten!
quote:Naja, het boeit me niet, maar er was afgesproken dat die dingen niet naar binnen mochten. En ja, dat er dan een paar binnenkomen, soit, maar dit is een heel vak vol!
Op donderdag 17 april 2003 16:22 schreef Doopy-X- het volgende:
stoer zijn ze he?!
Hoewel, het lijken me plastic vlaggen ofzo, die je dus makkelijk kan opvouwen en onder je trui oid stoppen.
quote:Blijft toch altijd een apart verhaal, met die Afrikanen. Dat je hun leeftijd al nooit zeker weet had ik al begrepen, maar dat je zelfs hun nationaliteit niet meer kan vertrouwen is wel opmerkelijk
De Nigeriaanse krant The Guardian komt vandaag met het opmerkelijke bericht dat het vraagtekens zet bij de nationaliteit van Ajacied Abubakari Yakubu. Een niet nader genoemde bron van de krant zou hebben laten weten dat Yakubu niet van Ghanese afkomst maar van Nigeriaanse afkomst is. Door zich voor te doen als Ghanees zou hij makkelijker Afrika zijn uitgekomen. Een Ghanese manager zou een en ander geregeld hebben. Diezelfde manager zou eerder op dezelfde manier de Nigerianen Ola en Obodo, beiden spelend in Italië via de Ghanese nationaliteit naar Europa hebben gebracht. Yakubu komt echter in tegenstelling tot het tweetal wel gewoon voor het Ghanese elftal uit.Of er enige waarheid in het bericht schuilt is volledig onduidelijk. De krant zelf lijkt ook niet volledig overtuigd te zijn. Het kon het bericht nog niet bevestigd krijgen door een tweede bron. Opmerkelijk is het bericht in ieder geval wel.
quote:bron
Voorafgaand aan de Amstel Cup halve finalewedstrijd Feyenoord Ajax hadden de clubs en politie laten weten dat Joodse en Palestijnse vlaggen niet zouden worden getolereerd in en om het stadion. De clubs waren van mening dat de vlaggen alleen maar tot provocaties zouden leiden. Wij hadden direct al onze bedenkingen bij deze actie. Uiteindelijk zal dit wel weer leiden tot de situatie dat er Ajax-supporters worden geweigerd en de eigen aanhang oogluikend wordt toegelaten. Schreven we vorige week al. Onderstaande foto is het overtuigende bewijs dat de Feyenoord aanhang WEL vlaggen mee het stadion in kon nemen en meerdere malen tentoonspreiden. Let ook op de hoeveelheid ME, die voor en naast het vak naar de vlaggendragers staat te kijken.
Een aantal maal werden de vlaggen getoond aan de Ajax-aanhang. Er werd niet ingegrepen. De korpsleiding van de politie Rotterdam-Rijnmond liet bij monde van korpschef Hans Opmeer weten, dat er wel degelijk supporters zijn opgepakt, maar dat ze niet provocatief een stadion in wilden gaan. Provocatie? Dat woord hebben we vaker gehoord. Oh ja als reden om vlaggen te weigeren! Als de politie in Rotterdam niet durft op te treden tegen de eigen aanhang van Feyenoord, dan moeten ze zulke belachelijke, domme besluiten als het verbieden van vlaggen, niet accepteren. Verbieden betekent handhaven. Als je dat niet kunt, dan doe je niet mee aan zon besluit Zoals we al vertelden, het besluit werd heel selectief toegepast
quote:die krullebol???
Op donderdag 17 april 2003 23:20 schreef -F- het volgende:
He Cart_Man das jou vakkie man
quote:Hehehehe, ik zie mezelf staan ja.
Op donderdag 17 april 2003 23:20 schreef -F- het volgende:
He Cart_Man das jou vakkie man
Er kwam nog wel een steward voor de wedstrijd langs die zei tegen een gozer dat die vlaggen niet mochten. Werd de steward vriendelijk verzocht op te kankeren.
quote:wat zijn ze toch altijd lekker vriendelijk in rotterdam
Op donderdag 17 april 2003 23:25 schreef Cart_man het volgende:Er kwam nog wel een steward voor de wedstrijd langs die zei tegen een gozer dat die vlaggen niet mochten. Werd de steward vriendelijk verzocht op te kankeren.
quote:Macht der gewoonte denk ik.
Op donderdag 17 april 2003 23:35 schreef CAZZO het volgende:[..]
wat zijn ze toch altijd lekker vriendelijk in rotterdam
Ik denk dat wanneer de ME ingegrepen had op dat vak daar de pleuris was uitgebroken. Ingrijpen was dus geen goed plan geweest.
quote:echt stoer die vlaggen, nogal kinderachtig ook
Op donderdag 17 april 2003 23:39 schreef Cart_man het volgende:[..]
Macht der gewoonte denk ik.
Ik denk dat wanneer de ME ingegrepen had op dat vak daar de pleuris was uitgebroken. Ingrijpen was dus geen goed plan geweest.
quote:wanneer was jullie laatste wedstrijd in de kwart finale CL?
Op vrijdag 18 april 2003 00:09 schreef chelloboy het volgende:
Ajaks seizoen 2003kampioenschap
amstelcup
CL ( Woensdag laatste wedstrijd )
quote:Ach liever kampioen dan CL poen.
Op vrijdag 18 april 2003 00:22 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
wanneer was jullie laatste wedstrijd in de kwart finale CL?
quote:
Cristian Chivu en Zlatan Ibrahimovic staan mogelijk voor een schorsing. De openbaar aanklager van de KNVB, die geen reden zag Pierre van Hooijdonk voorlopig te schorsen, is een onderzoek gestart naar het gedrag van de twee Ajacieden in het bekerduel met Feyenoord.
Feyenoord kan tegen FC Zwolle beschikken over Pierre van Hooijdonk. De aanklager van de KNVB zag geen reden de spits hangende het onderzoek naar diens rode kaart voorlopig te schorsen. Scheidsrechter Luinge stuurde Van Hooijdonk uit het veld wegens natrappen.Van Hooijdonk is zich van geen kwaad bewust en verwacht dan ook dat zijn rode kaart wordt geseponeerd. De Feyenoord-aanvaller baseert zich daarbij niet alleen op de tv-beelden, maar ook op de uitlatingen van zijn vermeende slachtoffer Jelle Van Damme. De Belgische Ajacied vertelde niet te zijn geraakt.
Ondanks de ontlastende verklaringen kan Van Hooijdonk toch een straf krijgen. Na Pasen zal de openbaar aanklager zich buigen over de rode kaart voor de Feyenoorder. Maar hangende het onderzoek kan de aanvaller spelen, zo heeft de KNVB laten weten. 'De aanklager ziet geen aanleiding hem voorlopig uit te sluiten. Op basis van verklaringen van clubs en de arbitrage en de tv-beelden doet de aanklager een schikkingsvoorstel. Ook het seponeren van de uitsluiting behoort dan tot de mogelijkheden.'
Cristian Chivu en Zlatan Ibrahimovic kunnen ook een schikkingsvoorstel verwachten. De twee Ajacieden kregen in de Amstel Cup-wedstrijd tegen Feyenoord geen rode kaart, maar hun gedrag was voor de openbaar aanklager wel aanleiding een onderzoek te starten. Ibrahimovic zou Gérard de Nooijer een elleboogstoot hebben gegeven, terwijl Chivu een slaande beweging maakte naar Feyenoord-invaller Chong-Gug Song.
quote:HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Op vrijdag 18 april 2003 00:25 schreef chelloboy het volgende:[..]
Ach liever kampioen dan CL poen.
makkelijk gezegd als je al 7 jaar niet verder komt als de 1e ronde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |