quote:Ik denk zelfs dat het helemaal leeg zit zondag
Op vrijdag 4 april 2003 16:34 schreef PLAE@ het volgende:
maar wat zal t zondag weer vol zitten (not!)![]()
![]()
![]()
quote:Dan ben ik wel blij dat ik slechts 3 strippen op m'n roze kaart hoef af te stempelen om er te komen. En als het lekker weer is gewoon op de fiets
Ik kan t van veel mensen ook wel begrijpen t kost me toch klauwen met geld om heen te gaan (moet verdorie met de trein elke x 34 euro).
quote:Niks, ik kijk ook meestal gewoon thuis.
Waar gaan jullie eigenlijk voor championsleague wedstrijden heen? Ik meestal Rembrandtplein heb daar echt een topcafeetje gevonden. (weet alleen de naam nietheerlijk sfeertje daar altijd die muziek ........die mensen.............en ach ja die barmeid
Trouwens leuk dat Akachar nu met het 1e meetraint . Misschien valt ie nog wel in tegen RBC en kan ie een goaltje meepikken
.
quote:Denk ik ook als Maldini 93 jaar is
Op vrijdag 4 april 2003 18:21 schreef kreischer2000 het volgende:
Akachar zal Maldini ff alle hoeken van het veld laten zien
En Chivu en Trabelsi zijn geschorst.
Wordt een moeilijke wedstrijd, misschien gaat Akachar wel invallen als spits als vd Vaart het niet goed doet daar als Zlatan geblesseerd is.
quote:RBC thuis moeilijk
Op vrijdag 4 april 2003 19:38 schreef GerardVanAs het volgende:
Zlatan is zeer twijfelachtig voor morgen, hij is geblesseerd.En Chivu en Trabelsi zijn geschorst.
Wordt een moeilijke wedstrijd, misschien gaat Akachar wel invallen als spits als vd Vaart het niet goed doet daar als Zlatan geblesseerd is.
Lobont, De Jong, Pasanen, Bergdolmo, O' Brien, Galasek,
van der Vaart, Sneijder, Pienaar, Zlatan, van der Meyde.
quote:Feyenooit en Ajax hadden het er maar al te moeilijk in de uitwedstrijd.
Op vrijdag 4 april 2003 19:55 schreef CAZZO het volgende:[..]
RBC thuis moeilijk
je hebt wel veel vertrouwen in je eigen clubje
dat clubje uit roosendael heeft in 12 uitwedstrijden welgeteld 5 puntjes bijeen gesprokkeld dat mag dus geen probleem zijn voor de paupertjes
quote:maar rbc uit en thuis is een wereld van verschil
Op vrijdag 4 april 2003 21:41 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Feyenooit en Ajax hadden het er maar al te moeilijk in de uitwedstrijd.
quote:Als jij het zegt CAZZO heb ik er alle vertrouwen in
Op vrijdag 4 april 2003 23:28 schreef CAZZO het volgende:[..]
maar rbc uit en thuis is een wereld van verschil
zelfs ajax 2 wint daar thuis nog van
quote:
Harold Wapenaar bijna rond met AjaxUTRECHT, 5 april 2003 14:26 - Zoals we al eerder meldden, is de kans groot dat Harold Wapenaar naar Ajax gaat. Wapenaar heeft een goed gesprek gehad met Ronald Koeman en kan zich vinden in de rol die de coach van de Amsterdammers voor hem voor volgend seizoen in petto hebben. Het wachten is nu op een afrondend gesprek over de financiën. Beide partijen verwachten echter dat ze er op korte termijn uit zullen komen.
quote:Maakt hij geen vrienden mee bij de Utregsupporters...
Op zaterdag 5 april 2003 14:48 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Kut trommelboer heeft niks te zoeken bij AJAX
Niet dat het hem veel kan schelen
En hij zal dus waarschijnlijk de concurrentie met Lobont aangaan. En met Stekelenburg. Oftewel: er is nog geen officiele eerste doelman bij Ajax voor volgend jaar.
quote:Tja. Blessures blijven een groot probleem bij Jari, helaas.
De technische staf zal half april om de tafel gaan zitten met de Fin Jari Litmanen om te praten over zijn toekomst. Het is de bedoeling om in gezamenlijk overleg met de populaire middenvelder eind april een beslissing te nemen of hij een contract krijgt aangeboden voor het komende seizoen. Dit seizoen kwam hij door blessures heel weinig in actie. Doordat hij er lange tijd echt uit was kon hij tot verdriet van Koeman met zijn ervaring tot nu toe nauwelijks een bijdrage leveren aan het jonge elftal.
quote:Gelukkig komen zo goed als al jouw voorspellingen niet uit.
Op zaterdag 5 april 2003 16:32 schreef chelloboy het volgende:
Wordt 0-1 voor RBC vanavond.
quote:ga je eigen topic vervuillen
2-0 voor ons vanavond.
quote:hi hi hi ...dream on!
quote:Die ene hebben ze wel gehaald ja
quote:http://ajax.netwerk.to
De scheidsrechterscommissie van de KNVB heeft Roelof Luinge aangewezen als leidsman voor het Amstel Cup duel tussen Feyenoord en Ajax. Luinge kwam afgelopen weekend behoorlijk in opspraak na kritiek van PSV kant over diens optreden bij Willem II - PSV. De halve finale om de Amstel Cup staat voor woensdag 16 april op het programma.
Ik hoop dat Trukie ook meedoet! Trukie is goed Trukie is Nordin!
quote:http://ajax.netwerk.to
Ronald Koeman heeft vanmiddag bevestigd in gesprek te zijn met Harold Wapenaar over een mogelijke overgang van FC Utrecht naar Ajax. Koeman zelf heeft al gesproken met de doelman. Binnenkort zal Ajax de onderhandelingen starten over de financiële eisen van de transfervrije keeper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |