Chimaira nu-metal?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:47 schreef Kletz het volgende:
Vette foto's hoor!!!!>.....
Tja ik wilde lkkr gaan moshen, maar er werd door de menigte gewoon gepogoot.... en dat stage diven idd... damn dat was te triest om aan te zien..... ik haat nu metal kids..... they can't get along with the hc kids.
voor de rest heeft God Forbid me aardig verrast en wat een stem!!! goed hoor...
shadows fall viel me eigenlijk toch wel tegen en er zaten leuke stukken tussen.
Chimaira is echt een nu-metal schijt band... damn dat had voor mij niet gehoeven..
En Killswitch engage... ik hoef denk ik niets meer te zeggen dan alleen VET
dan zijn God Forbid en Shadows Fall dat ookquote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:05 schreef Seborik het volgende:
Chimaira is perfecte nu-metal.
kee een vreemde vergelijking hoor... maar denk wel dat je me gaat snappen...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:14 schreef GhostMan84 het volgende:
[..]
dan zijn God Forbid en Shadows Fall dat ook
ik was aan pogen sarcastisch over te komen, maar heb gefaaldquote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:38 schreef Kletz het volgende:
[..]
kee een vreemde vergelijking hoor... maar denk wel dat je me gaat snappen...
Je hebt audie (automerk)
je hebt daar zo veel varianten in, zoals een A4, A3, S3, A8.....
A3 vind ik niet echt denderend ten opzichte van een A8
je hebt ongeveer gelijk, maar er is verschil
je lust spruiten of je lust et niet....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:25 schreef BDisOKE het volgende:
Kon er helaas niet zijn.
Chimaira is toch gewoon lekker?
Waarom moet er dan gelijk weer een label op geplakt worden?
Is ook wel ietwat te hard voor numetal denk ik.
ik was het kleine meisje (met zwart Thursday shirt) dat helemaal links van het podium foto's probeerde te maken :p Ik heb jou wel gezien want je had een rood t-shirt aan met 3voor12.nl/utrecht eropquote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:21 schreef Dr.E het volgende:
@ killswitched: denk dat jij naast mij stond met foto's makenof was jij die gast die op het podium gehurkt zat?
ik stond zeker in de wegquote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:36 schreef killswitched het volgende:
[..]
ik was het kleine meisje (met zwart Thursday shirt) dat helemaal links van het podium foto's probeerde te maken :p Ik heb jou wel gezien want je had een rood t-shirt aan met 3voor12.nl/utrecht erop
Tokus, wat ben je een spelbrekerquote:Op zaterdag 10 juli 2004 09:54 schreef Tokus het volgende:
spam is vooral reclame voor je eigen site. In seborik's geval is het niet zijn site, noch zijn interview
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |