Mijn huisbaas zegt simpel: gewoon even een spuitbusje kopen...Dat heb ik dus ook gedaan, maar dat helpt niet. Verder heb ik al allerlei gaatjes waar ze misschien wel door kunnen komen dicht gesmeerd met allerlei spulletjes, maar blijkbaar blijven ze komen... Ik heb geen zin dat ik straks elke dag weer 30 van die vieze dingen dood kan slaan...
HELP ?!!!!
quote:Tja, en ik slaap ook nog in de kamer, dus dat liever niet...bovendien zijn die dingen volgens mij zo giftig als ik weet niet wat (nee, ik eet ze niet op) en niet alleen voor motten...Ik wil liever iets waardoor ze NOOIT meer terugkomen want die krengen ben ik echt meer dan zat....
Op maandag 31 maart 2003 16:02 schreef WauseWillem het volgende:
mottenballen?? gaat het alleen wel een beetje van stinken
quote:Dat vraag en zeg ik niet...Maar 30 motten per dag doodslaan...daar word je ook niet blij van hoor...heb al vele nachten wakker gelegen
Op maandag 31 maart 2003 16:07 schreef Tha.Gnome het volgende:
Beter dan een wespennest in je zolderdak.
quote:Zolang je niet met je mond open slaapt is er niks aan de hand.
Op maandag 31 maart 2003 16:09 schreef myxomatosekonijn het volgende:[..]
Dat vraag en zeg ik niet...Maar 30 motten per dag doodslaan...daar word je ook niet blij van hoor...heb al vele nachten wakker gelegen
quote:Ik heb al op internet gekeken en hier geloof ik ook eens...Ik heb geen last van klerenmotten, maar waarschijnlijk motten zonder doel, want het enige wat ze bij mij doen is zitten en vliegen. Ze vreten dus niks aan en zitten OVERAL....
Op maandag 31 maart 2003 16:08 schreef WauseWillem het volgende:
hmm, kijk hier maar eens, daar staat misschien wel wat geschikte info.
quote:Daar gaat t ook niet om....kan gewoon niet slapen van die kutbeesten. Ik weet dat ze niks doen, maar ik word er wel helemaal gek van....Ga ze steeds viezer vinden en kan er erg geirriteerd van worden als ik merk dat het er weer meer zijn dan de vorige dag...
Op maandag 31 maart 2003 16:11 schreef Leonardo1504 het volgende:[..]
Zolang je niet met je mond open slaapt is er niks aan de hand.
je hebt er van die kleine plaatjes die speciaal voor in de garderobes zijn gemaakt.
Jeweetwel ceder, dat speciale geurige hout uit de tropische wouden...je draagt niet echt bij aan het wereldmilieu, maar je ben wel van je motten af, want voor hen stinkt het als de pest. Voor jou misschien ook, maar dat is persoonlijk.
quote:Ze komen niet door het raam
Op maandag 31 maart 2003 16:18 schreef Bazh het volgende:
Misschien moet je een hor voor je raam kopen of 's avonds je raam dicht doen, ze komen namelijk op het licht af, welcome to nature boy!
quote:Dan moet ik t dus in mijn kamer hangen want ik heb niet eens een kast...Het zijn dan ook geen kleren-aanvreet-motten....
Op maandag 31 maart 2003 16:37 schreef Ashram het volgende:
simpel...gewoon stukken ceder in je kast hangen..je hebt er van die kleine plaatjes die speciaal voor in de garderobes zijn gemaakt.
Jeweetwel ceder, dat speciale geurige hout uit de tropische wouden...je draagt niet echt bij aan het wereldmilieu, maar je ben wel van je motten af, want voor hen stinkt het als de pest. Voor jou misschien ook, maar dat is persoonlijk.
quote:Dat doe ik regelmatig hoor
Op maandag 31 maart 2003 16:45 schreef Meuk het volgende:
Kamer 'n keertje schoonmaken?
quote:Dan heb jij nog niet gezien hoe oud ons huis is....vol me gaten en kieren dus...
Op woensdag 2 april 2003 11:29 schreef Ashram het volgende:
Hoe moeilijk is het om je kamer goed te isoleren tegen motten?
Gewoon alle kieren en gaten dichtstoppen. Dan heb ke alleen nog maar de ramen en de deuren.
Ik heb ze mijn hele kamer doorgejaagd en doodgemept. Heel veel cederolie gebrand en cederblokjes in mijn kast gelegd.
Ik kom wel twee wollen truien weggooien en mijn schapevellen heb ik direct in een vuilniszak gestopt met bestrijdingszooi om te beschermen.
Ik vindt dat dit echt door de huisbaas moet worden opgelost...elke dag zo'n spuitbus leeghalen is natuurlijk niet bevorderlijk voor de gezondheid.Bovendien is dit wettelijk vastgesteld dat dergelijke zaken door de huisbaas moet worden opgelost..
Hebben je huisgenoten daar geen last van? Gewoon een collectiece klacht neerleggen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |