Dat idee had ik ook! Schijnt dus al een paar weken uit te zijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:11 schreef B1tchwax het volgende:
Damn,
Dat is het teken dat ik het te druk heb, heb een release van MoR gemist :S
Afwijkend, maar niet op de manier van Western Lodge. Een softe 60's / folky variant van Deep in the Hole. Ik vind het een heerlijke CD, maar hij is verre van "heavy". Denk accoustische gitaren en arrangementen.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:11 schreef B1tchwax het volgende:
Meteen maar ff oppikken als ik de tijd heb. Is het net zo'n afwijkend album als western lodge toen was?
Hoe kom je aan die info? Het verbaast me overigens niet gezien de namen die meedoen. Met name het nummer Desert Song met Googe en Ginger Baker waarbij ook Rey meewerkt: dat zijn de namen van Sunrise... Maar een aantal nummers vind ik ook in het verlengde liggen van Deep in the Hole. Het eerste nummer "Ballad of Jody Frosty" is overigens ook het intro op de laatste Live CD van ze ("Flack N Flight"), dus dat het van voor Deep in the Hole is, is ook weer niet echt gek.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:21 schreef Kolkus het volgende:
Zag 'em ook plotseling in de platenzaak liggen en meteen maar aangeschaft.
Mooie digipack en niet duur.
Het merendeel van de opnames zijn afkomstig van het door het toenmalige label afgekeurde album na Sunrise on the sufferbus, en is dus nu alsnog uitgekomen.
Het maft is nogwel dat laatste nummer. Het nummer (dat ik er goed vind) " Brown House on the Green Road" doet me waanzinnig aan Buffalo Springfield denken.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:21 schreef Kolkus het volgende:
Staan vrij maffe opnames op, die nog het meest doen denken aan de Beatles.
Maar staan toch weer een paar juweeltjes op, zoals Jindalie Jindalee (of zoiets) een duet met de zanger van de Stone Temple Pilots.
Is dat complete interview ook ergens op het internet te lezen?quote:Op maandag 31 mei 2004 12:24 schreef Kolkus het volgende:
[quote]Op zondag 30 mei 2004 20:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die info?
[..]
Van een interview met Chris Goss zelf.
Twee jaar na Sunrise on the sufferbus hebben de Masters een derde cd opgenomen; "The ballad of Jody Frosty". Dit kant en klare album is echter nooit uitgebracht.
Citaat:
"Sony vond de plaat niet goed genoeg en achteraf gezien hebben ze niet helemaal ongelijk. Er zijn inmiddels via de achterdeur wat nummers weggekomen, ondermeer via de latere platen "How high the moon" en "Welcome to the western lodge". Het beste werk zal dus ooit allemaal het daglicht zien."
En dat is dus nu gebeurd![]()
Helaas, komt uit een dubbelinterview met MOR/QOTSA in de Aardschok van een jaartje ofquote:Op maandag 31 mei 2004 13:26 schreef Doc het volgende:
[..]
Is dat complete interview ook ergens op het internet te lezen?
Mailtje van vandaag gezien?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:37 schreef Ulx het volgende:
Dat zou best kunnen aangezien Jindalee Jindalie ook al is uitgebracht op How High The Moon (Met Scott Weiland).
Anyways, lekker plaatje.
Thnx voor terugbellen, Doc.
Da's dan weer jammer ...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:45 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Helaas, komt uit een dubbelinterview met MOR/QOTSA in de Aardschok van een jaartje of
drie geleden.
Jaquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:30 schreef Doc het volgende:
[..]
Mailtje van vandaag gezien?![]()
Goeie zaak!quote:Op maandag 27 december 2004 16:50 schreef DaisyDuke het volgende:
Die is recenter, het lijkt dus allemaal mee te vallen.....
Ik heb kaartjesquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Yeah!
Omdat deze band morgen in 013 staat!
Iemand die gaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |