abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 maart 2003 @ 13:23:21 #1
42446 Gehaktbal
A New Found Glory
pi_9482333
Nou daar ben ik weer met mn problemen...

Weer een korte inleiding:
Ik en mijn beste vriendin zijn verliefd op elkaar (geweest). Van mijn kant zijn mijn gevoelens dr nogsteeds. vanhaar kant weet ik ze niet.
Ze dacht niet dat et ooit iets ging worden tussen ons omdat ze de vriendschap never niet kwijt wilt.... En nu zit ik dus met mijn gevoelens....

Ik zie haar maar 2 keer in de maand en de laatste keer was afgelopen vrijdag. Ik had et die dag zo ontzettend moeilijk.. gewoon omdat ik wist dat ze gewoon met andere gozers kan gaan aanpappen etc (wat haar goedrecht is natuurlijk). Het was pas echt sinds begin maart gezegd, dat et niets ging worden volgens haar.

Khad et afentoe zo fucking moeilijk dat ik toen ze weg was die dag helemaal in een diep gat viel. Depressief
Nu weet ik niet wat ik moet doen, haar niet spreken maakt me gek maar haar wél spreken doet me ook niet veel goeds.. gewoon omdat ik weet dat ze nooit van mij zal zijn
Ze weet niets af van hoe ik mij voel.. ik draag een masker als ze dr is en als we bellen ook..

Zal deze manier van leven me helpen om haar te vergeten? Of moet ik het haar vertellen en haar gewoon eventjes niet spreken?

Tis zo moeilijk en me school begint er echt onder te lijden

Nice guys finish last. You're running out of gas...Your sympathy will get you left behind.
  maandag 31 maart 2003 @ 13:25:20 #2
51124 Amethist
See shadows gathering around
pi_9482366
Ik zou gewoon met haar gaan praten, als ze je beste vriendin is moet dat kunnen en zo is het ook geen leuke situatie voor beiden, succes ermee, blijft een moeilijke situatie.
Why was I one of the chosen ones? Until the fight I could not see,[br]The magic and the strength of my power, It was beyond my wildest dreams,[br] One by one they are falling, Every time they try to strike us down.
pi_9482372
een tijd niet spreken werkt bij mij altijd het beste
maar dan ook haar uit je lijst van msn/icq enzow deleten...dan kom je ook niet in de verleiding met haar te praten
pi_9482384
quote:
Op maandag 31 maart 2003 13:25 schreef Amethist het volgende:
Ik zou gewoon met haar gaan praten, als ze je beste vriendin is moet dat kunnen en zo is het ook geen leuke situatie voor beiden, succes ermee, blijft een moeilijke situatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')