abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 maart 2003 @ 13:03:49 #1
34603 programmer
Your live for my pleasure
pi_9481905
Hi,

In augustus 2002 leerde ik een heel erg aardig meisje kennen, mn zusje had een verkleed feestje met klasgenootjes waar ik ook was. Ik heb die avond met haar een paar uur buiten gezeten, te kletsen.

We belde wat en we gingen met een stel naar de Efteling, het duurde nog een maand voor dat we iets kregen.

Ik was helemaal verliefd en zij op mij, we zagen elkaar 2 a 3 keer per week (in de avond & het weekend)

Na vijf manden begon ik te twijfelen of ik wel echt verliefd was en dat ik niet iets met haar had om gewoon een vriendin te hebben/sex te hebben, zo heb ik twee weken rond gelopen zonder te weten wat ik moest doen.

Toen heb ik de knoop door gehakt, ik heb het uit gemaakt (wat niet gemakkelijk ging).

Na dat ik het heb uit gemaakt begon ik te twijfelen of ik gewoon niet in een dip zat en dat ik wel echt om haar geef.

Elk meisje dat ik tegen kom vergelijk ik nu met haar, en ik vind geen enkel meisje zo aardig en lief als mn ex, ik denk regelmatig aan haar en of ik mn leven niet heb vergooit toen ik het uitmaakte.

Wat is verliefdheid? Was ik stom en gaf ik te snel op? Wat voel je als je verliefd ben?

pi_9481943
Achteraf praten is altijd makkelijk.

Je zult er mee moeten leven.

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_9482099
je leven vergooien doordat je het hebt uitgemaakt?

beetje overdreven he, tuurlijk is het naar en kan je twijfelen, maar denk dan ook aan die periode dat je het niet zeker wist etc.

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  maandag 31 maart 2003 @ 13:22:08 #4
38030 Djoowey
Lang is ook leuk....!
pi_9482306
quote:
Op maandag 31 maart 2003 13:03 schreef programmer het volgende:
Hi,

In augustus 2002 leerde ik een heel erg aardig meisje kennen, mn zusje had een verkleed feestje met klasgenootjes waar ik ook was. Ik heb die avond met haar een paar uur buiten gezeten, te kletsen.

We belde wat en we gingen met een stel naar de Efteling, het duurde nog een maand voor dat we iets kregen.

Ik was helemaal verliefd en zij op mij, we zagen elkaar 2 a 3 keer per week (in de avond & het weekend)

Na vijf manden begon ik te twijfelen of ik wel echt verliefd was en dat ik niet iets met haar had om gewoon een vriendin te hebben/sex te hebben, zo heb ik twee weken rond gelopen zonder te weten wat ik moest doen.

Toen heb ik de knoop door gehakt, ik heb het uit gemaakt (wat niet gemakkelijk ging).

Na dat ik het heb uit gemaakt begon ik te twijfelen of ik gewoon niet in een dip zat en dat ik wel echt om haar geef.

Elk meisje dat ik tegen kom vergelijk ik nu met haar, en ik vind geen enkel meisje zo aardig en lief als mn ex, ik denk regelmatig aan haar en of ik mn leven niet heb vergooit toen ik het uitmaakte.

Wat is verliefdheid? Was ik stom en gaf ik te snel op? Wat voel je als je verliefd ben?

offtopic:
hoe oud is ZIJ dan wel niet.. verkleedpartijtje bij je zusje , samen naar de Efteling?

ontopic:
zou best wel eens kunnen , nog een keer proberen ofzo ? gewoon kijken hoe het nu is.. of je nu wel MEER voelt

maandag 31 maart 2003 @ 16:58:55 #5
34603 programmer
Your live for my pleasure
pi_9487013
quote:
Op maandag 31 maart 2003 13:22 schreef Djoowey het volgende:

[..]

offtopic:
hoe oud is ZIJ dan wel niet.. verkleedpartijtje bij je zusje , samen naar de Efteling?

ontopic:
zou best wel eens kunnen , nog een keer proberen ofzo ? gewoon kijken hoe het nu is.. of je nu wel MEER voelt

Zij is 17 (verkleedpartijtje was gewoon grappig doen)

Maar wat is verliefdheid? Ik heb al met meerdere meiden verkeering gehad etc. maar wanneer ben je nu echt verliefd?

pi_9489386
quote:
Op maandag 31 maart 2003 13:12 schreef WeirdMicky het volgende:
je leven vergooien doordat je het hebt uitgemaakt?

beetje overdreven he, tuurlijk is het naar en kan je twijfelen, maar denk dan ook aan die periode dat je het niet zeker wist etc.

Wou ook al zeggen, idd.
Maar je mist het als je het kwijt bent.
Je zult gewoon met je beslissing moeten leren leven.
pi_9489471
Als je je afvraagt of je echt verliefd was, was je niet echt verliefd....

Dat voel je gewoon....

(niet uit te leggen, je merkt het vanzelf)

pi_9489574
quote:
Op maandag 31 maart 2003 19:01 schreef Sheet het volgende:
Als je je afvraagt of je echt verliefd was, was je niet echt verliefd....

Dat voel je gewoon....

(niet uit te leggen, je merkt het vanzelf)

en dat wilde ik ook zeggen
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')