abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 maart 2003 @ 12:03:10 #1
40632 rubstar
rustig an dennis..
pi_9480565
misschien hoort dit topic hier niet.. maarre dan moet een modje um maar even verplaatsen..

OK.. afgelopen weekend een feesie gehad.. enne, een vriend van mij kon de Whiskey weer is niet laten staan..hij had aardig wat naar binnen gewerkt, en toen we naar huis gingen, had hij zin in Shoarma!!.. nah geen probleem.. wij shoarma halen.. en eten... staan we weer buiten, ik sta niet op te letten.. gooit ie alle Shoarma weer naar buiten .. over me nieuwe SCHOENEN heen!!! ...

ik had het er toen wel afgeveegd.. maar er zitten nu onwijze vlekken op!! ik heb het al geprobeerd schoon te maken met zown speciale leer spuitbus met bijenwax ofzo..maarre dat werkt niet!!

Hoe krijg ik die vlekken WEG??

maandag 31 maart 2003 @ 12:05:08 #2
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_9480614
quote:
Op maandag 31 maart 2003 12:03 schreef rubstar het volgende:
misschien hoort dit topic hier niet.. maarre dan moet een modje um maar even verplaatsen..

OK.. afgelopen weekend een feesie gehad.. enne, een vriend van mij kon de Whiskey weer is niet laten staan..hij had aardig wat naar binnen gewerkt, en toen we naar huis gingen, had hij zin in Shoarma!!.. nah geen probleem.. wij shoarma halen.. en eten... staan we weer buiten, ik sta niet op te letten.. gooit ie alle Shoarma weer naar buiten .. over me nieuwe SCHOENEN heen!!! ...

ik had het er toen wel afgeveegd.. maar er zitten nu onwijze vlekken op!! ik heb het al geprobeerd schoon te maken met zown speciale leer spuitbus met bijenwax ofzo..maarre dat werkt niet!!

Wat voor schoenen zijn het? Leren?
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
  maandag 31 maart 2003 @ 12:07:24 #3
40632 rubstar
rustig an dennis..
pi_9480680
yep.. ze zijn van leer..volgens mij is het leer gewoon aangetast door zijn maagsappen....
  maandag 31 maart 2003 @ 12:08:44 #4
11845 Jipje
pi_9480711
quote:
Op maandag 31 maart 2003 12:07 schreef rubstar het volgende:
yep.. ze zijn van leer..volgens mij is het leer gewoon aangetast door zijn maagsappen....
hmm... je had ze misschien beter meteen af kunnen spoelen... Ik zou heel erg mijn best gaan doen om zoveel mogelijk eraf te spoelen en ze dan te poetsen... En anders even langs de schoenenwinkel...
Loesje

pi_9480730
die shit die er op hebt gespoten is een bescherm laag(bijenwas) lolol!!
ik zou zeggen gooi ze in de was werkt....
Je hebt nog geen plaatjes opgestuurd.
  maandag 31 maart 2003 @ 12:10:18 #6
11845 Jipje
pi_9480747
quote:
Op maandag 31 maart 2003 12:09 schreef rkloeg het volgende:
ik zou zeggen gooi ze in de was werkt....
leren schoenen in de was? Dat kun je met gympen doen... maar niet met leren schoenen lijkt me....
Loesje

maandag 31 maart 2003 @ 12:13:31 #7
40632 rubstar
rustig an dennis..
pi_9480824
quote:
Op maandag 31 maart 2003 12:09 schreef rkloeg het volgende:
jah.. ik dacht dat het ook een soort van schoonmaak spul was.. maar goed.. ik heb die bijenwax er ook opgespoten toen ik ze net had.. je zou dan zeggen dat me schoenen tegen beschermt zouden zijn...
  maandag 31 maart 2003 @ 12:13:36 #8
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_9480828
Gozertje nieuwe schoenen laten betalen!
Als z'n WA-verzekering gek is, betalen ze nog ook...
censuur :O
  maandag 31 maart 2003 @ 12:13:55 #9
10358 TequiLa
TequiLa is the Devils Sweat...
pi_9480834
Quick & Brite !

Daar maak ik m'n schoenen altijd mee schoon en het werkt top. Daarna een beschermingslaagje erover heen en klaar.

Hoop voor je dat het leer was, geen suede. dan kun je het waarschijnlijk vergeten............

TequiLa aka Flow --> Jimmy Loo --> Flowing Productions --> Flowsplace --> Club KRANG
pi_9480850
zorg dat die kotser je nieuwe schoenen betaalt en daarna bij em uit de buurt blijven als ie te veel heeft gezopen..
  maandag 31 maart 2003 @ 12:16:01 #11
32958 Splackavellie
Binka is a bad motherfucker!
pi_9480888
quote:
Op maandag 31 maart 2003 12:03 schreef rubstar het volgende:

das echt annoying,
ik was uit gegaan vh weekend,
had net nieuwe schoenen (zatmid. gekocht, zatavond uitgegaan)
vriend van mij ging er 3 x op staan met zn schoenen vol bier entroep dat op de grond lag.. eg ZOOOO vervelend,
ik had ook van dat beschermspul eroverheen gemieterd en kreeg t er wel allemaal af, was ook maar bier en z
[url=http://home.wanadoo.nl/ezzebleef/n64/nintendo64.htm][[b]NINTENDO64 inc. spellen en meer TE KOOP, 70 EURO [/b][/url]][i] ! ! Where would I be without my Unnekupke ! ! [/i]
  maandag 31 maart 2003 @ 12:17:29 #12
40632 rubstar
rustig an dennis..
pi_9480927
quote:
Op maandag 31 maart 2003 12:14 schreef freaky-me het volgende:
zorg dat die kotser je nieuwe schoenen betaalt
ik vind het een beetje lullig om te zeggen dat hij nieuwe shoes moet betalen.. maar ja..hij heeft ze wel verneukt!...

ik ga ze denk ik eerst even langsbrengen bij de schoenenmaker.. en als hij ze schoon kan maken.. laat ik me vriend de rekening wel betalen!..

pi_9480978
Tip: Doe nooit je mooi/nieuwe schoenen aan als je naar een plaats gaat waar mensen zijn die alcohol drinken of waar het heel druk is (en smerig)

Ik zorg altijd dat ik mijn oude zwarte leren schoenen aan heb....zeer eenvoudig schoon te maken

maandag 31 maart 2003 @ 12:22:41 #14
30926 funnyfox
De mortuis nil nisi bene
pi_9481050
IK ben enige jaren bedrijfsleider geweest in een schoenenzaak, het is vaak lastig om deze vlekken eruit te krijgen.(als het al lukt). Wat je kan proberen is om bij een goede schoenmaker langs te gaan die de schoenen zal moeten behandelen en weet oppoetsen het is echter niet zonder kosten, en de vraag is of ze weer mooi worden, hoe duur waren ze eigenlijk ?? Ik zou die gast gewoon laten dokken.
een vooroordeel is ook een oordeel, geen mening is ook een mening...
  maandag 31 maart 2003 @ 12:23:57 #15
34182 knuffeldees
Fris en Fruitig
pi_9481069
leather master kopen bij een meubelzaak
erop smeren
vlek weg
Dubbel zo Frissss
  maandag 31 maart 2003 @ 12:25:35 #16
32958 Splackavellie
Binka is a bad motherfucker!
pi_9481100
quote:
Op maandag 31 maart 2003 12:19 schreef Rekkie het volgende:
Tip: Doe nooit je mooi/nieuwe schoenen aan als je naar een plaats gaat waar mensen zijn die alcohol drinken of waar het heel druk is (en smerig)

Ik zorg altijd dat ik mijn oude zwarte leren schoenen aan heb....zeer eenvoudig schoon te maken

maar de schoenen koop je toch ook om een beetje te showen, voor de chicks! dus ik doe ze wel aan, en ga dan zeiken als iemand erop staat.. hahaha nee je hebt gelijk, ga denk ik vanaf nu ook oude schoenen aandoen met uitgaan...
[url=http://home.wanadoo.nl/ezzebleef/n64/nintendo64.htm][[b]NINTENDO64 inc. spellen en meer TE KOOP, 70 EURO [/b][/url]][i] ! ! Where would I be without my Unnekupke ! ! [/i]
  maandag 31 maart 2003 @ 12:35:36 #17
40632 rubstar
rustig an dennis..
pi_9481300
quote:
Op maandag 31 maart 2003 12:22 schreef funnyfox het volgende:
hoe duur waren ze eigenlijk ?? Ik zou die gast gewoon laten dokken.
ze waren 90 Euro.. dus niet onwijs duur ofzo.. naja.. de gast die ze onder gekotst heeft zal het wel te duur vinden!

ik hoop dat de schoenenmaker ze schoon kan krijgen!!

pi_9481385
gewoon ff met schooenenpoets er over heen.

eerst wel ff goed met water schoonmaken en laten drogen.
daarna schoenpoets (zelfde kleur als van schoen uiteraard) eroverheen en heel goed uitpoetsen. daarna laten drogen en later nog beschermlaag overheen spuiten (ik gebruik dat spul waar je ook regenjassen weer waterdicht mee kunt maken en zo)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')