OK.. afgelopen weekend een feesie gehad.. enne, een vriend van mij kon de Whiskey weer is niet laten staan..hij had aardig wat naar binnen gewerkt, en toen we naar huis gingen, had hij zin in Shoarma!!.. nah geen probleem.. wij shoarma halen.. en eten... staan we weer buiten, ik sta niet op te letten.. gooit ie alle Shoarma weer naar buiten
.. over me nieuwe SCHOENEN heen!!!
...
ik had het er toen wel afgeveegd.. maar er zitten nu onwijze vlekken op!! ik heb het al geprobeerd schoon te maken met zown speciale leer spuitbus met bijenwax ofzo..maarre dat werkt niet!!
Hoe krijg ik die vlekken WEG??
quote:Wat voor schoenen zijn het? Leren?
Op maandag 31 maart 2003 12:03 schreef rubstar het volgende:
misschien hoort dit topic hier niet.. maarre dan moet een modje um maar even verplaatsen..OK.. afgelopen weekend een feesie gehad.. enne, een vriend van mij kon de Whiskey weer is niet laten staan..hij had aardig wat naar binnen gewerkt, en toen we naar huis gingen, had hij zin in Shoarma!!.. nah geen probleem.. wij shoarma halen.. en eten... staan we weer buiten, ik sta niet op te letten.. gooit ie alle Shoarma weer naar buiten
![]()
...
ik had het er toen wel afgeveegd.. maar er zitten nu onwijze vlekken op!! ik heb het al geprobeerd schoon te maken met zown speciale leer spuitbus met bijenwax ofzo..maarre dat werkt niet!!
quote:hmm... je had ze misschien beter meteen af kunnen spoelen... Ik zou heel erg mijn best gaan doen om zoveel mogelijk eraf te spoelen en ze dan te poetsen... En anders even langs de schoenenwinkel...
Op maandag 31 maart 2003 12:07 schreef rubstar het volgende:
yep.. ze zijn van leer..volgens mij is het leer gewoon aangetast door zijn maagsappen....
quote:leren schoenen in de was?
Op maandag 31 maart 2003 12:09 schreef rkloeg het volgende:
die shit die er op hebt gespoten is een bescherm laag(bijenwas) lolol!!
ik zou zeggen gooi ze in de waswerkt....
quote:jah.. ik dacht dat het ook een soort van schoonmaak spul was..
Op maandag 31 maart 2003 12:09 schreef rkloeg het volgende:
die shit die er op hebt gespoten is een bescherm laag(bijenwas) lolol!!
Daar maak ik m'n schoenen altijd mee schoon en het werkt top. Daarna een beschermingslaagje erover heen en klaar.
Hoop voor je dat het leer was, geen suede. dan kun je het waarschijnlijk vergeten............
quote:das echt annoying,
Op maandag 31 maart 2003 12:03 schreef rubstar het volgende:
misschien hoort dit topic hier niet.. maarre dan moet een modje um maar even verplaatsen..OK.. afgelopen weekend een feesie gehad.. enne, een vriend van mij kon de Whiskey weer is niet laten staan..hij had aardig wat naar binnen gewerkt, en toen we naar huis gingen, had hij zin in Shoarma!!.. nah geen probleem.. wij shoarma halen.. en eten... staan we weer buiten, ik sta niet op te letten.. gooit ie alle Shoarma weer naar buiten
![]()
...
quote:ik vind het een beetje lullig om te zeggen dat hij nieuwe shoes moet betalen.. maar ja..hij heeft ze wel verneukt!...
Op maandag 31 maart 2003 12:14 schreef freaky-me het volgende:
zorg dat die kotser je nieuwe schoenen betaalt
ik ga ze denk ik eerst even langsbrengen bij de schoenenmaker.. en als hij ze schoon kan maken.. laat ik me vriend de rekening wel betalen!..
Ik zorg altijd dat ik mijn oude zwarte leren schoenen aan heb....zeer eenvoudig schoon te maken
quote:maar de schoenen koop je toch ook om een beetje te showen, voor de chicks!
Op maandag 31 maart 2003 12:19 schreef Rekkie het volgende:
Tip: Doe nooit je mooi/nieuwe schoenen aan als je naar een plaats gaat waar mensen zijn die alcohol drinken of waar het heel druk is (en smerig)![]()
Ik zorg altijd dat ik mijn oude zwarte leren schoenen aan heb....zeer eenvoudig schoon te maken
quote:ze waren 90 Euro.. dus niet onwijs duur ofzo.. naja.. de gast die ze onder gekotst heeft zal het wel te duur vinden!
Op maandag 31 maart 2003 12:22 schreef funnyfox het volgende:
hoe duur waren ze eigenlijk ?? Ik zou die gast gewoon laten dokken.
ik hoop dat de schoenenmaker ze schoon kan krijgen!!
eerst wel ff goed met water schoonmaken en laten drogen.
daarna schoenpoets (zelfde kleur als van schoen uiteraard) eroverheen en heel goed uitpoetsen. daarna laten drogen en later nog beschermlaag overheen spuiten (ik gebruik dat spul waar je ook regenjassen weer waterdicht mee kunt maken en zo)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |