quote:Dit kan trouwens best zeer doen, en t beste is om het vrij snel te doen.
Op maandag 31 maart 2003 00:04 schreef ZixS het volgende:
je buitenste ookhoek met je vinger naar buiten trekken (dat je spleetoogjes krijgt) en knipperen
wel je andere hand eronder houden
doe dit ook met je andere oog en klaar is bassie.
do it all the time
quote:ach, gewoon een kwestie van oefenen
Op maandag 31 maart 2003 00:06 schreef Tco99 het volgende:[..]
Dit kan trouwens best zeer doen, en t beste is om het vrij snel te doen.
Niet om je te ontmoedigen maar toen ik nog harde lenzen had heb ik nooit zonder zuignapje gekund... daarom ook altijd 1 in mn broekzak en een reserve thuis.
quote:Hmm ik heb dan waarschijnlijk de motoriek niet om dit te kunnen want ik zit me suf te trekken (aan mijn oog dan): ik had ook altijd 2 zuigers, 1 in mijn portemonee en de ander thuis. Nu ben ik ze dus alletwee kwijt geraakt in een week. Morgen is het natuurlijk ook weer maandag en dan zijn de opticiens dicht. Om het allemaal eens erger te maken heb ik nu ook een lens in van mijn moeder, omdat ik de mijne al eerder van de week ben kwijtgeraakt. Maar mijn moeder heeft hem morgen wel nodig (anders was ik wel met mijn lenzen in gaan slapen)
Op maandag 31 maart 2003 00:06 schreef Tco99 het volgende:[..]
Dit kan trouwens best zeer doen, en t beste is om het vrij snel te doen.
Niet om je te ontmoedigen maar toen ik nog harde lenzen had heb ik nooit zonder zuignapje gekund... daarom ook altijd 1 in mn broekzak en een reserve thuis.
quote:Trek met je duim en hou je hand er voor... Ik ben van vorige week een lens kwijt geraakt omdat ik het even een keertje niet op die manier deed
Op maandag 31 maart 2003 00:04 schreef ZixS het volgende:
je buitenste ookhoek met je vinger naar buiten trekken (dat je spleetoogjes krijgt) en knipperen
wel je andere hand eronder houden
Dankzij de pulk-je-lens-uit-je-ogen techniek. Is best wel eng gevoel trouwens.
quote:Even 5 minuten pauze nemen, daarna weer proberen, maar het moet wel subtiel! Als ik het probeerde wilde het nooit, maar 1 keer op straat toen er iets in mn ooghoek zat en ik dat eruit wilde wrijven hing mn lens aan mn wimper!
Op maandag 31 maart 2003 00:09 schreef -Frankie- het volgende:[..]
Hmm ik heb dan waarschijnlijk de motoriek niet om dit te kunnen want ik zit me suf te trekken (aan mijn oog dan): ik had ook altijd 2 zuigers, 1 in mijn portemonee en de ander thuis. Nu ben ik ze dus alletwee kwijt geraakt in een week. Morgen is het natuurlijk ook weer maandag en dan zijn de opticiens dicht. Om het allemaal eens erger te maken heb ik nu ook een lens in van mijn moeder, omdat ik de mijne al eerder van de week ben kwijtgeraakt. Maar mijn moeder heeft hem morgen wel nodig (anders was ik wel met mijn lenzen in gaan slapen)
edit: mooi zo!
quote:
Op maandag 31 maart 2003 00:14 schreef ZixS het volgende:
haha ik wilde net met mijn webcam een plaatje maken hoe je ongeveer moest doen, valt mijn eigen (zachte) lens eruit
quote:hey das ook wel een leuke
Op maandag 31 maart 2003 00:16 schreef golda het volgende:
water in een borrelglaasje...hoofd buigen...en je oog op/in het glas zetten...flink knipperen..
suc6
Ik dank u voor de medewerking.
Weltrusten!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |