abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9476040
IIk heb harde lenzen en ik doe het altijd met een zuignapje, maar nu ben ik hem kwijt en ik wil gaan slapen. Help me please!!!
12:51 is the time my voice found the words I sought
The end is always the start of a new episode
Elke dag dat iemand je het leven minder prettig maakt, is een dag niet geleefd
pi_9476056
je buitenste ookhoek met je vinger naar buiten trekken (dat je spleetoogjes krijgt) en knipperen
wel je andere hand eronder houden
pi_9476090
quote:
Op maandag 31 maart 2003 00:04 schreef ZixS het volgende:
je buitenste ookhoek met je vinger naar buiten trekken (dat je spleetoogjes krijgt) en knipperen
Dit kan trouwens best zeer doen, en t beste is om het vrij snel te doen.
Niet om je te ontmoedigen maar toen ik nog harde lenzen had heb ik nooit zonder zuignapje gekund... daarom ook altijd 1 in mn broekzak en een reserve thuis.
  maandag 31 maart 2003 @ 00:06:25 #4
48355 Vitamientje
prrrrrrroooost!!!
pi_9476097
pak en lepel en wip er je oog even uit. vervolgens onder de kraan houden en dan valt de lens er vanzelf af.

doe dit ook met je andere oog en klaar is bassie.

do it all the time

spreken is zilver, zwijgen is voor mietjes
pi_9476110
quote:
Op maandag 31 maart 2003 00:06 schreef Tco99 het volgende:

[..]

Niet om je te ontmoedigen maar toen ik nog harde lenzen had heb ik nooit zonder zuignapje gekund... daarom ook altijd 1 in mn broekzak en een reserve thuis.

ach, gewoon een kwestie van oefenen
ik heb zelf een tijde harde lenzen gehad, maar na 2 weken had ik het napje al niet meer nodig
pi_9476139
Met duim en wijsvinger de lens uit je oog "pakken"
is eng en kan een beetje zeer doen, maar als het mij lukt dan kan jij het ook.
(en zorg dat je vingers goed droog zijn)
en toen...........!!!!!!!!!!!
pi_9476158
quote:
Op maandag 31 maart 2003 00:06 schreef Tco99 het volgende:

[..]

Hmm ik heb dan waarschijnlijk de motoriek niet om dit te kunnen want ik zit me suf te trekken (aan mijn oog dan): ik had ook altijd 2 zuigers, 1 in mijn portemonee en de ander thuis. Nu ben ik ze dus alletwee kwijt geraakt in een week. Morgen is het natuurlijk ook weer maandag en dan zijn de opticiens dicht. Om het allemaal eens erger te maken heb ik nu ook een lens in van mijn moeder, omdat ik de mijne al eerder van de week ben kwijtgeraakt. Maar mijn moeder heeft hem morgen wel nodig (anders was ik wel met mijn lenzen in gaan slapen)
  † In Memoriam † maandag 31 maart 2003 @ 00:11:10 #8
7074 moussy
kuttekop
pi_9476185
quote:
Op maandag 31 maart 2003 00:04 schreef ZixS het volgende:
Trek met je duim en hou je hand er voor... Ik ben van vorige week een lens kwijt geraakt omdat ik het even een keertje niet op die manier deed
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_9476207
YES!!!! Eentje gelukt!!!! (Die van mijn moeder)

Dankzij de pulk-je-lens-uit-je-ogen techniek. Is best wel eng gevoel trouwens.

pi_9476229
quote:
Op maandag 31 maart 2003 00:09 schreef -Frankie- het volgende:

[..]

Hmm ik heb dan waarschijnlijk de motoriek niet om dit te kunnen want ik zit me suf te trekken (aan mijn oog dan): ik had ook altijd 2 zuigers, 1 in mijn portemonee en de ander thuis. Nu ben ik ze dus alletwee kwijt geraakt in een week. Morgen is het natuurlijk ook weer maandag en dan zijn de opticiens dicht. Om het allemaal eens erger te maken heb ik nu ook een lens in van mijn moeder, omdat ik de mijne al eerder van de week ben kwijtgeraakt. Maar mijn moeder heeft hem morgen wel nodig (anders was ik wel met mijn lenzen in gaan slapen)

Even 5 minuten pauze nemen, daarna weer proberen, maar het moet wel subtiel! Als ik het probeerde wilde het nooit, maar 1 keer op straat toen er iets in mn ooghoek zat en ik dat eruit wilde wrijven hing mn lens aan mn wimper!

edit: mooi zo!

maandag 31 maart 2003 @ 00:14:20 #11
31753 ZixS
oldskool
pi_9476240
haha ik wilde net met mijn webcam een plaatje maken hoe je ongeveer moest doen, valt mijn eigen (zachte) lens eruit
  maandag 31 maart 2003 @ 00:14:46 #12
37518 M_a_T
tja....dat dan weer wel!
pi_9476243
vork?
-=Being beautiful is hard, but someone's gotta do it=-
pi_9476265
quote:
Op maandag 31 maart 2003 00:14 schreef ZixS het volgende:
haha ik wilde net met mijn webcam een plaatje maken hoe je ongeveer moest doen, valt mijn eigen (zachte) lens eruit

Ik heb mn zachte lenzen niet in want ik werd vanochtend wakker met 1 oog helemaal dichtgeplakt, en toen ik alle troep had weggevreven kwam ik er achter dat mn hele oog rood was... Nu heb ik de hele dag met bril rondgelopen.
Hopen dat mijn oog morgen weer beter is Kan niet zonder lenzen eigenlijk
pi_9476268
water in een borrelglaasje...hoofd buigen...en je oog op/in het glas zetten...flink knipperen..
suc6
nothing lasts 4ever
  maandag 31 maart 2003 @ 00:17:39 #15
31753 ZixS
oldskool
pi_9476293
quote:
Op maandag 31 maart 2003 00:16 schreef golda het volgende:
water in een borrelglaasje...hoofd buigen...en je oog op/in het glas zetten...flink knipperen..
suc6
hey das ook wel een leuke
pi_9476311
Wrik ze eruit met een vork. Always works for me...
pi_9476315
Ik heb al 7 jaar harde lenzen en ik heb het misschien 1 keer met het zuignapje gedaan. Zonder dat ding is het veel makkelijker. Gewoon je ooghoek opzij trekken en dan beetje knipperen en opvangen met je hand eronder. Je hoeft je oog niet eens aan te raken.
pi_9476319
Bedankt voor de tips!!! Die ander is er nu ook uit. Pff wat een bevalling. Ik heb al van die hangende oogleden dus het was best moeilijk.

Ik dank u voor de medewerking.

Weltrusten!!

maandag 31 maart 2003 @ 00:19:17 #19
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_9476327
Wat gek dat je nooit met je vingers je lenzen eruit haalt? Doe ik altijd, heb zelfs nog nooit een zuignap gebruikt. Je moet even oefenen, zodat je niet meer de reflex hebt dat je je oog dichtknijpt als je vingers tegen je oogbol aankomen, maar daar wen je snel aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')