tis net een week uit met mijn eerste liefde. Heeft 6 maanden geduurt. Opeens loopt alles mis. School , stage, liefde , vrienden ... overal problemen en vooral met mezelf.
Voel me mislukt. Het is mijn fout niet dat het niet klikte, weet het wel. Maar ik voel me zo godverdomd mislukt. Heb geen zin om morgen te gaan werken, geen zin om te gaan slapen, geen zin om deze post te doen. Pffff, het valt me enorm zwaar.
Ik heb over me heen laten lopen als een deurmat. Ik heb haar werkelijk alles gegeven wat ik te bieden had. En dat was fout, ik wilde alles ineens geven ... had beter wat afgewacht om te zien hoe zij reageerde. En dan verwacht je toch een dankjewel. Nee, ik krijg te horen dat ik geforceerd doe, dat ik te lief ben, dat ze nix meer voor me voelt.
godverdomme ... wat een kutleven.
en het ergste van al is... er is werkelijk niemand die mij op dit moment kan begrijpen. Mijn vrienden zitten enorm met me in, maar *zucht* ik voel dat ze het niet begrijpen.
Ik doe vrolijk, maar binnenin ben ik stuk. En niemand die het ziet... Ze kennen me niet. pffff
sorry, moest er even uit
ook 1,5 week relatie uit (na 2,5 jaar) en alles gaat fout.. werk bevalt niet, school gaat slecht, hond half dood, and so on...
Kan er wel over praten, maar heb ook het gevoel dat niemand me begrijpt.. Niemand begrijpt dat ik blijf vechten en niet opgeef... Ze is gewoon alles voor me.. Dan geef je toch niet op!!
probeer ook alles te doen om het goed te maken, maar tot nu toe nog weinig effect.. Ook hier 'het gevoel weg'.. (na 2,5 jaar in een paar weken het gevoel weg....)
Maar ik blijf wel vechten... sterkte jij ook in iedergeval..
quote:lekker generaliseren, lucht dat op?
Op zondag 30 maart 2003 23:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
verdomde wijven ook altijd...
er zijn twee mensen nodig om een relatie te laten werken of vergeten we dat gewoon weer even?
quote:hm... ik wil niet al te offtopic reageren.. maar ik verwijs je door naar mijn icoon...
Op zondag 30 maart 2003 23:31 schreef DarkElf het volgende:[..]
lekker generaliseren, lucht dat op?
er zijn twee mensen nodig om een relatie te laten werken of vergeten we dat gewoon weer even?
het wordt HOOG tijd dat ik een aan MEZELF denk, en dan pas aan anderen ... En ik zie er nog graag, maar goedmaken dat gaat nimeer. Ze geeft me nu wel de indruk dat ik degene ben die fout bezig is enzo. En dat is helemaal niet zo.
ik kruip mijn bed in, morgen vroeg op
alvast bedankt voor deze reacties
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 30-03-2003 23:38]
in the meantime: sterkte!
quote:ik zeg niks! ik ben hier niet mee begonnen!
Op zondag 30 maart 2003 23:36 schreef ChimeraOffline het volgende:
[afbeelding]
gna gna
Het is bij mij nu niet uit, wel weer hele erge ruzie gehad (alweer) en dan voelt het alsof nix meer gaat, alles gaat verkeerd, alles zit tegen.
Maar he, kop op, ze verdient je niet als ze vindt dat je "te lief" doet, zat leuke meiden in deze wereld (en in je buurt).
Gaat wel over, liefdesverdriet bah!
quote:Sorry, bedacht ik me ook toen ik op Invoeren drukte
Edit: Mwoah, het zal wel grappig bedoeld zijn, maar ik vind het niet echt gepast.
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 30-03-2003 23:38]
Dan moet je je hand uit je broek halen.
Ofwel langzaam weer verder en de humor van dingen weer zien! Succes
quote:
Op zondag 30 maart 2003 23:43 schreef defpaul het volgende:
Voel je je klote?Dan moet je je hand uit je broek halen.
Ofwel langzaam weer verder en de humor van dingen weer zien! Succes
quote:Dat kan nog heeeel lang gaan duren hoor. Als je nog van iemand houdt duurt het maanden. Bij alles wat je doet denk je aan je ex. Fantaseer je over seks, wil je naar je ex. Loop je ergens waar je met hem/haar ook gelopen hebt, verlang je weer terug naar die tijd. *zucht*
Op zondag 30 maart 2003 23:33 schreef Moonah het volgende:
Joh, dit heet liefdesverdriet. En dat doet pijn.
Maar het gaat wel over. Over een poosje. Echt.
Kortom: When the going gets tough, the tough get going! Keep your head up! en vul hier nog maar een paar andere hart-onder-de-riem-stekertjes in.
quote:Wow....waar die Billy Ocean toch nog goed voor is!
Op zondag 30 maart 2003 23:50 schreef SlaadjeBla het volgende:Kortom: When the going gets tough, the tough get going!
quote:Oh nee wat een inzicht.
Misschien zijn er wel meer relaties mislukt omdat hij tegen heel lastige vrouwen aanliep?
Wat anderen ook al gezegd hebben: de liefde slijt op den duur en misschien kom je zelfs op een punt dat je je afvraagt wat je ooit in die "trut" gezien hebt.
Voor wat betreft het andere: suc6 en sterkte.
quote:Generaliseren?
Ik zie het eerder als een naam voor een bepaalde groep, en weet niet of jij je als wijf aangesproken voelt.
het is nu 2 maanden geleden dat het is uit gegaan met me vriendin.. na een relatie van 2,5 jaar.. het is in het begin moeilijk.. ik had ook problemen met school en had nergens zin in..
maar geloof me.. na verloop van tijd gaat het beter! echt waar.. het is voor mij nu makkelijk om te zeggen, maar je moet je leven er niet door laten "verneuken".. gewoon door gaan met de dingen die je voor de relatie deed.. uitgaan met vrienden.. en lol trappen!......
Nee ff serieus Het is minder voor je maar blijf de goeie dingen van het leven zien
Gewoon even alles op een rijtje zetten komt wel goed met je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |