abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 maart 2003 @ 23:27:37 #1
42639 Dieter2
geel = liev
pi_9475368
hey fokkers,

tis net een week uit met mijn eerste liefde. Heeft 6 maanden geduurt. Opeens loopt alles mis. School , stage, liefde , vrienden ... overal problemen en vooral met mezelf.

Voel me mislukt. Het is mijn fout niet dat het niet klikte, weet het wel. Maar ik voel me zo godverdomd mislukt. Heb geen zin om morgen te gaan werken, geen zin om te gaan slapen, geen zin om deze post te doen. Pffff, het valt me enorm zwaar.

Ik heb over me heen laten lopen als een deurmat. Ik heb haar werkelijk alles gegeven wat ik te bieden had. En dat was fout, ik wilde alles ineens geven ... had beter wat afgewacht om te zien hoe zij reageerde. En dan verwacht je toch een dankjewel. Nee, ik krijg te horen dat ik geforceerd doe, dat ik te lief ben, dat ze nix meer voor me voelt.

godverdomme ... wat een kutleven.

en het ergste van al is... er is werkelijk niemand die mij op dit moment kan begrijpen. Mijn vrienden zitten enorm met me in, maar *zucht* ik voel dat ze het niet begrijpen.

Ik doe vrolijk, maar binnenin ben ik stuk. En niemand die het ziet... Ze kennen me niet. pffff

sorry, moest er even uit

Better to have loved and lost, than never have loved at all
pi_9475398
verdomde wijven ook altijd...
pi_9475416
ik ken het.. zit bijna in dezelfde situatie..

ook 1,5 week relatie uit (na 2,5 jaar) en alles gaat fout.. werk bevalt niet, school gaat slecht, hond half dood, and so on...

Kan er wel over praten, maar heb ook het gevoel dat niemand me begrijpt.. Niemand begrijpt dat ik blijf vechten en niet opgeef... Ze is gewoon alles voor me.. Dan geef je toch niet op!!

probeer ook alles te doen om het goed te maken, maar tot nu toe nog weinig effect.. Ook hier 'het gevoel weg'.. (na 2,5 jaar in een paar weken het gevoel weg....)

Maar ik blijf wel vechten... sterkte jij ook in iedergeval..

pi_9475432
quote:
Op zondag 30 maart 2003 23:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
verdomde wijven ook altijd...
lekker generaliseren, lucht dat op?

er zijn twee mensen nodig om een relatie te laten werken of vergeten we dat gewoon weer even?

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 30 maart 2003 @ 23:33:07 #5
11682 Moonah
Jolie femme
pi_9475470
Joh, dit heet liefdesverdriet. En dat doet pijn.
Maar het gaat wel over. Over een poosje. Echt .
En dan zul je zien dat het leven echt niet zo kut is als jij nu denkt.
Sterkte.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_9475474
quote:
Op zondag 30 maart 2003 23:31 schreef DarkElf het volgende:

[..]

er zijn twee mensen nodig om een relatie te laten werken of vergeten we dat gewoon weer even?

hm... ik wil niet al te offtopic reageren.. maar ik verwijs je door naar mijn icoon...
  zondag 30 maart 2003 @ 23:35:42 #7
42639 Dieter2
geel = liev
pi_9475522
ik baal ervan dat ik altijd opnieuw en opnieuw op mijn kop laat lopen schijten.

het wordt HOOG tijd dat ik een aan MEZELF denk, en dan pas aan anderen ... En ik zie er nog graag, maar goedmaken dat gaat nimeer. Ze geeft me nu wel de indruk dat ik degene ben die fout bezig is enzo. En dat is helemaal niet zo.

ik kruip mijn bed in, morgen vroeg op

alvast bedankt voor deze reacties

Better to have loved and lost, than never have loved at all
pi_9475542
Edit: Mwoah, het zal wel grappig bedoeld zijn, maar ik vind het niet echt gepast.

[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 30-03-2003 23:38]

"Jij draait niet om de wereld, de wereld draait om jou"
  zondag 30 maart 2003 @ 23:37:00 #9
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_9475558
Klinkt misschien lullig en nutteloos maar het gaat wel weer over....

in the meantime: sterkte!

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_9475568
quote:
Op zondag 30 maart 2003 23:36 schreef ChimeraOffline het volgende:
[afbeelding]
ik zeg niks! ik ben hier niet mee begonnen!

gna gna

zondag 30 maart 2003 @ 23:38:15 #11
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_9475578
ik weet wat je bedoelt.

Het is bij mij nu niet uit, wel weer hele erge ruzie gehad (alweer) en dan voelt het alsof nix meer gaat, alles gaat verkeerd, alles zit tegen.

Maar he, kop op, ze verdient je niet als ze vindt dat je "te lief" doet, zat leuke meiden in deze wereld (en in je buurt).

Gaat wel over, liefdesverdriet bah!

pi_9475623
quote:
Edit: Mwoah, het zal wel grappig bedoeld zijn, maar ik vind het niet echt gepast.
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 30-03-2003 23:38]
Sorry, bedacht ik me ook toen ik op Invoeren drukte
"Jij draait niet om de wereld, de wereld draait om jou"
  zondag 30 maart 2003 @ 23:41:43 #13
11682 Moonah
Jolie femme
pi_9475654
Oke .
En weer ontopic.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_9475684
Voel je je klote?

Dan moet je je hand uit je broek halen.

Ofwel langzaam weer verder en de humor van dingen weer zien! Succes

pi_9475710
quote:
Op zondag 30 maart 2003 23:43 schreef defpaul het volgende:
Voel je je klote?

Dan moet je je hand uit je broek halen.

Ofwel langzaam weer verder en de humor van dingen weer zien! Succes

pi_9475734
quote:
Op zondag 30 maart 2003 23:33 schreef Moonah het volgende:
Joh, dit heet liefdesverdriet. En dat doet pijn.
Maar het gaat wel over. Over een poosje. Echt .
Dat kan nog heeeel lang gaan duren hoor. Als je nog van iemand houdt duurt het maanden. Bij alles wat je doet denk je aan je ex. Fantaseer je over seks, wil je naar je ex. Loop je ergens waar je met hem/haar ook gelopen hebt, verlang je weer terug naar die tijd. *zucht*
Liefdesverdiet doet zo'n pijn!!!
If you obey all the rules, you miss all the fun!
pi_9475749
Liefdesverdriet... tsja het gaat weer over!
Negeer haar als ze blijft zeggen dat jij degene bent die fout zit, zelf weet je beter, en idd goed tijd aan jezelf besteden is ook wel eens heel belangrijk!
Kop op, heel veel sterkte!
pi_9475813
Ik denk dat bijna iedereen die fout wel maakt. Alles ineens willen, van je eerste vriendinnetje je verloofde maken etc etc. Dat gaat lang niet altijd en dat doet pijn, heel veel pijn, want zelf heb je wel alles gegeven. Ben zelf ook wel eens tegen zo'n muur gelopen, maar over een tijdje zie je alles wel weer in perspectief. Het komt vast wel goed.

Kortom: When the going gets tough, the tough get going! Keep your head up! en vul hier nog maar een paar andere hart-onder-de-riem-stekertjes in.

maandag 31 maart 2003 @ 00:04:32 #19
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_9476063
quote:
Op zondag 30 maart 2003 23:50 schreef SlaadjeBla het volgende:

Kortom: When the going gets tough, the tough get going!

Wow....waar die Billy Ocean toch nog goed voor is!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 31 maart 2003 @ 00:09:54 #20
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_9476163
quote:

[..]

Oh nee wat een inzicht.

Misschien zijn er wel meer relaties mislukt omdat hij tegen heel lastige vrouwen aanliep?

Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_9476172
Niet dat je er wat mee opschiet, maar er is 1 lichtpuntje: je begrijpt jezelf tenminste nog. Er zijn ook mensen in dezelfde situatie en snappen niet waar dat rotgevoel opeens vandaan komt en schommelen daardoor voortdurend van links naar rechts: van zwaar klote tot de gelukkigste op aarde.

Wat anderen ook al gezegd hebben: de liefde slijt op den duur en misschien kom je zelfs op een punt dat je je afvraagt wat je ooit in die "trut" gezien hebt.

Voor wat betreft het andere: suc6 en sterkte.

High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_9478200
ik herken dat zo goed....het idee dat je goede vrienden geen echte vrienden zijn omdat ze denken dat je echt vrolijk bent en ze niet door hebben dat je je best kut voelt....
maar het gaat echt over, het heeft alleen tijd nodig..
heel veel sterkte iig
pi_9478236
quote:

[..]

Generaliseren?

Ik zie het eerder als een naam voor een bepaalde groep, en weet niet of jij je als wijf aangesproken voelt.

Lambo of Rekt
  maandag 31 maart 2003 @ 12:25:37 #24
40632 rubstar
rustig an dennis..
pi_9481102
ik ken het...

het is nu 2 maanden geleden dat het is uit gegaan met me vriendin.. na een relatie van 2,5 jaar.. het is in het begin moeilijk.. ik had ook problemen met school en had nergens zin in..

maar geloof me.. na verloop van tijd gaat het beter! echt waar.. het is voor mij nu makkelijk om te zeggen, maar je moet je leven er niet door laten "verneuken".. gewoon door gaan met de dingen die je voor de relatie deed.. uitgaan met vrienden.. en lol trappen!......

pi_9481338
Hand uit je broek halen ...

Nee ff serieus Het is minder voor je maar blijf de goeie dingen van het leven zien Gewoon even alles op een rijtje zetten komt wel goed met je

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')