quote:Probleem is dat als iemand erachter komt, mocht dit op een of andere manier uitlekken.. big probs
Op zondag 30 maart 2003 21:23 schreef Paulus_Boskabouter het volgende:
je kan toch gewoon stiekem met haar vrijen.
quote:en hij een nederlander
Op zondag 30 maart 2003 21:25 schreef Artfull-Devlin het volgende:
Denk na!! Het is een Turk!!
lijkt me...
quote:Of dit nu een geintje is of niet... ik heb dat ook eens gehad.
Op zondag 30 maart 2003 21:22 schreef popi-jopi het volgende:
Hallo sinds kort heeft een marokkaans meisje een oogje op mij.
Zij was helemaal gek op mij in het begin.. ik nog niet op haar toen, ze wilde echt verkering met me enzo.. ze was echt gek op me.
Maar haar ouders vonden dat niet zo een goed idee.. ik ben geen moslim namelijk.
Ze heeft een foto van mij aan haar vader laten zien, nadat ze dat gedaan had, heeft ze harde klappen gehad.
Want haar vader wilde het absoluut NIET.
Ik vond het zelf ook niet zo verstandig.. in zo een situatie.
Maar zij is echt zo gek op me dat ze haar vader echt wil proberen over te halen, dit lukt haar niet ze krijgt alleen maar meer klappen..
Ze is ook lichamelijk aan me verslaafdze heeft al een keer voorgesteld om te vrijen.
Ik vond dat niet zo een goed plan vanwege haar vader.
Ik ben bang dat zij hele grote ploblemen krijgt, en daardoor ik ook.. omdat ik aan zn dochter gezeten heb.
Wat moet ik doen.. het is namelijk wel een heel mooi meisje.
quote:Zo, het moet verdorie niet veel gekker worden! Wat een seksverslaafde!
Ze is ook lichamelijk aan me verslaafd ze heeft al een keer voorgesteld om te vrijen.
quote:Nee.. geen aangifte doen ofzo..
Op zondag 30 maart 2003 21:28 schreef Roellio het volgende:
Vader aangeven voor mishandeling?
quote:DENK NA!!! kijk naar de topictitel... sukkel.
Op zondag 30 maart 2003 21:25 schreef Artfull-Devlin het volgende:
Denk na!! Het is een Turk!!
quote:Dit is toch allahverdomme van de gekke?
Op zondag 30 maart 2003 21:29 schreef Abbadon het volgende:
Als je alleen maar eventueel wat met haar wilt omdat het 'zo'n mooi meisje' is zou ik het maar laten....is het niet waard om haar in zoveel problemen te brengen als je niet echt behoorlijk verliefd op haar bent...komt over alsof je haar dan zou gebruiken...lijkt me...
Dat door het racistische gedrag van Marokkanen/islamieten de verliefdheid tussen een NLe jongen en een Marokkaans meisje verboden zou zijn?
.
Ga die meid (en welke andere meid for that mather) niet gebruiken om van je "dikke kop" af te komen.
Mensen uit die cultuur nemen eer heel erg hoog op, en voor je het weet krijg je de hele familie achter je aan
PS: het gebeurde 2 weken voordat ze gingen trouwen
Moraal: het marokkaanse meisje kan wel te vertrouwen zijn, d'r familie is dat zeker niet!!!!!
edit- Ho wacht je bent een Nederlander, dan kun je dat niet doen.
Als je nu Marrokaan was en zij Nederlander dan wel natuurlijk.
en nu met zijn allen in koor:
integréééren.
[Dit bericht is gewijzigd door GizartFRL op 30-03-2003 21:33]
quote:
Op zondag 30 maart 2003 21:30 schreef NordCore het volgende:
2 culturen werken dus niet, weer een voorbeeldje ervan..
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 30-03-2003 21:43]
quote:zeg ik dat dan? als ze allebei gek op elkaar zijn mogen ze van mij doen wat ze willen..maar als hij niet gek op haar is en toch met haar gaat en haar daardoor in de problemen brengt lijkt me dat geen goede zaak..
Op zondag 30 maart 2003 21:31 schreef X-Ray het volgende:[..]
Dit is toch allahverdomme van de gekke?
.
Dat door het racistische gedrag van Marokkanen/islamieten de verliefdheid tussen een NLe jongen en een Marokkaans meisje verboden zou zijn?
![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |