abonnement Unibet Coolblue
  maandag 8 januari 2001 @ 21:49:04 #1
3878 Vork
Manisch creatief
pi_633404
...om Koos niet te laten winnen.

Stel Koos had misschien een vermoeden gehad of een vage bui en hij had de envelop geweigerd. Wat (als we d'r van uit gaan dat VOO wegens hun imago liever niet had dat Koos zou winnen) zou dan de volgende stap zijn geweest van VOO om Koos niet te laten winnen. De uitslagen manipuleren alsof er een grote steiging kwam van Bianca? Hadden ze 'm iets anders aangeboden waardoor hij toch het huis uit moest, of zouden ze 'm danmaar laten winnen?

.../

pi_633423
'm danmaar laten winnen...??? Geloof je het zelf?

Volgens mij zijn we sowieso genept met de percentages dus volgens mij zouden ze 'm gewoon met een paar %-tjes verschil hebben laten verliezen.

Of: tijdens de finale Koos alsnog diskwalificeren van BB voor het verprutsen van de weekopdrachten oid was ook nog een mogelijkheid geweest.

  maandag 8 januari 2001 @ 22:44:47 #3
3878 Vork
Manisch creatief
pi_633519
Mjah knoeien met de cijfertjes zal het wel geweest zijn dan denk ik. Of omdat de de uitslagen dan misschien heel erg dicht bijmekaar zitten dat ze besluiten een jindernisbaan aan te leggen in de tuin en diegene die die t eerst heeft volbracht bb 2 heeft gewonnen...

Dan weet je zeker dat Koos niet wint..

  maandag 8 januari 2001 @ 23:18:27 #4
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_633592
Veronica beweert al enkele weken voor de finale het idee van de 50.000 gulden te hebben gehad. Valt dit niet na te gaan?
En je blijft je ook afvragen of ze het aangeboden hadden als Bianca of Robin met ruime voorsprong voorgestaan hadden.
Ik krijg in ieder geval niet de indruk dat er met de cijfers is geknoeid.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')