Kortom: niet bepaald een goed begin van de avond dus. Blijf wat onbevredigd achter. Wat zal ik doen...? (Naast wat ik niet doe: de boel naar buiten werken en dan naar de Chinees of zo gaan...) Kennen jullie dat gevoel? En wat doen jullie dan?
Afrika enzo.
quote:En dan wat halen dus? Of een boterham?
Op zondag 30 maart 2003 19:58 schreef ZixS het volgende:
Als mn moeder niet lekker kookt vindt ze dat zelf meestal ook, dus gooien we het weg
quote:ligt eraan, meestal gewoon brood met gebakken ei ofzo
Op zondag 30 maart 2003 19:59 schreef Ryan3 het volgende:[..]
En dan wat halen dus? Of een boterham?
of ze flanst nog ff snel een kaastortilla in elkaar
quote:Maar dan blijf je wat onbevredigd achter, vind ik. Eten is toch duidelijk ook lustbeleving, naast voeding...
Op zondag 30 maart 2003 20:00 schreef Cola_Light het volgende:
Als het echt niet te eten is dan eet ik het niet op. Als het net nog gaat, dan eet ik het wel op, maar niet alles denk ik.
quote:Ja dat laat bij mij het eten dan ook wel weer wat beter smaken.
Op zondag 30 maart 2003 19:56 schreef Misanthroopia het volgende:
Gewoon vreten.Afrika enzo.
quote:Doe ik ook. Alleen geen lustbeleving dan...
Op zondag 30 maart 2003 19:56 schreef Misanthroopia het volgende:
Gewoon vreten.Afrika enzo.
heb je geen geld om 2 maaltijden klaar te maken dan ook opeten, als het echt niet te eten is, gewoon ff iets uit de vriezer trekken(pizza ofzo)
anders geen verstand op nul en eten, denk maar aan de tijd dat je op schoolkamp was ofzo en er een niet nadere te omschrijven prak prut op je bord lag
Uhhhhmm ontopic:
Vlees eet ik altijd op, daar is een beestje voor dood gegaan. En als ik nog honger heb, dan ga ik snoepen (chips, choko enz).
quote:Och of jij het nou tot een hoop verwerkt of een bacterie zorgt voor het veranderingsproces, wat maakt dat uit? Het beestje is toch al dood hoor. En zijn die zielige plantjes weer minder waard?
Op zondag 30 maart 2003 20:09 schreef Len het volgende:
Afrika kan m'n reet roesten! Daar heb ik 15 jaar geleden mijn spaarvarken al voor kapot gemaakt, en nog steeds is het honger oorlog en elende daar. (misschien was mijn spaarvakeren niet vet genoeg)
Uhhhhmm ontopic:
Vlees eet ik altijd op, daar is een beestje voor dood gegaan. En als ik nog honger heb, dan ga ik snoepen (chips, choko enz).
Pech gehad, opvreten, en volgende keer beter klaarmaken of iets anders maken.
en dan effe een pizza bestellen, of gewoon frietjes bakken met een hamburger ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |