Zoals ik m'n laatste post dus zei over Viduka, die kocht ik omdat de andere niet genoeg scoorde, maar het hielp niet echt.
Sta nu 9e
Is er trouwens niet een manier op zo'n 2D replay op te slaan? Ik las er daarnet iets over op het SI-games forum, maar daar werd ik niet echt veel wijzer van. Maar het schijnt dus wel mogelijk te zijn. Ik ben er alleen nog niet achter hoe..
Ben hard op weg om kampioen te worden met Feyenoord. Directe concurrent PSV werd afgeschud, door een last minute goal van Elmander, in Eindhoven
quote:Zelfde verhaal hier. Alleen hoop ik morgen de echte versie te hebben, zodat ik de patch ook kan installeren.
Op zondag 30 maart 2003 18:42 schreef Ajaxno1 het volgende:
Stelletje geluks vogels, jullie hebben hem al. Ik moet tot dinsdag w88 dan hebben ze hem hier pas weer. Was binnen 1 dag uitverkocht. Maar heb nu ff een gedownloade versie, ik kan echt niet w88 tot dinsdag.
Ben nu bezig met Feyenoord. Beetje bezig kampioen te worden. Ajax staat iets van 10e en heeft net Koem ontslagen, grootste concurrent voor de titel is niemand minder dan NEC
quote:Denk dat dat meer aan je tactics ligt
Op zondag 30 maart 2003 18:39 schreef Phydomir het volgende:
Hier maar verder dan?Zoals ik m'n laatste post dus zei over Viduka, die kocht ik omdat de andere niet genoeg scoorde, maar het hielp niet echt.
Sta nu 9e
Ik ben trouwens ontslagen :/
Iemand nog wat geheugen liggen?
Ik speel hem maar voorlopig niet, niet echt fijn met die laadtijden,
En waarom zijn de systeemeisen zo omhoog gegaan, vergeleken met deel 01/02 ?
Een vriend van me heeft hem geinstalleerd op een P1 350 mhz met 192 ram....en dan speelt ie met 1 devisie en het draait opzich nog best redelijk. Mijn advies daarom....selecteer niet te veel (lage) devisies.
quote:Patch heeft'em bij mij niet bepaald sneller gemaakt. CM01/02 was toch wel een flink stuk sneller.
Op zondag 30 maart 2003 20:19 schreef Ajax_master het volgende:
Om hem sneller te laten maken,
Wat kan ik het beste kopen?
Geheugen,
En maakt de patch hem sneller of niet?Iemand nog wat geheugen liggen?
Ik speel hem maar voorlopig niet, niet echt fijn met die laadtijden,En waarom zijn de systeemeisen zo omhoog gegaan, vergeleken met deel 01/02 ?
En ik heb nog wel 576MB RAM.
Ik snap niet waarom sommige schermen zoveel laadtijd vergen.
quote:Voor hoeveel verkoop je het?
Op zondag 30 maart 2003 21:24 schreef Kang-He het volgende:[..]
En ik heb nog wel 576MB RAM.
quote:Hij bedoelt dat ie nog wel zo veel geheugen heeft.
Op zondag 30 maart 2003 21:34 schreef Ajax_master het volgende:[..]
Voor hoeveel verkoop je het?
[Dit bericht is gewijzigd door ToBe op 30-03-2003 21:47]
Net 1-0 van West ham gewonnen in een Friendly
Maar goed, uiteindelijk op doelsaldo het kampioenschap gewonnen, Nec 2e...
Fixed de Patch trouwens ook de foute nacompetitie ? De teams uit de eredivisie zitten in mijn spel nu in dezelfde poule... dat kan / mag eigenlijk niet.
quote:Thanks, ik ga eens onderzoeken hoe ik SI naar me kan laten luisteren, na diverse malen te hebben doorgegeven dat nr 16 en nr 17 in de andere poule zitten
Op zondag 30 maart 2003 22:39 schreef DaMart het volgende:
Damn, onrealistisch veel blessures... in 2 wedstrijden tijd 5 basisspelersMaar goed, uiteindelijk op doelsaldo het kampioenschap gewonnen, Nec 2e...
Fixed de Patch trouwens ook de foute nacompetitie ? De teams uit de eredivisie zitten in mijn spel nu in dezelfde poule... dat kan / mag eigenlijk niet.
Paar minpunten :
- Traag
- Je kunt spelers die zijn uitgeleend voor jij manager werd niet terughalen
- Veeeeeel blessures
- Salarissen te laag om echte goede spelers aan te trekken
Nog een paar vraagjes :
- Is de patch een beetje goed geworden , zijn er veel bugs uitgehaald , sneller geworden ![]()
- Hoe kun je ervoor zorgen dat je spelers bij de training 5 sterren krijgen ipv 2 , en dat ze harder trainen want als je op die sterretjes klikt zie je bij allemaal dat ze niet hard genoeg trainen volgens de assistant manager ![]()
Ik ben nu bezig met FC Utreg , sta 3e achter Ajax en PSV .......
Butt gehuurd van Manchester United en Daniel Nardiello van Man Utd.
Dirkie en Nardiello doen het goed samen
Ben nu bezig Michael Mols terug te halen bij Utreg
quote:- Traag ? Full details uitzetten bij comps waar je zelf niet in zit
Paar minpunten :- Traag
- Je kunt spelers die zijn uitgeleend voor jij manager werd niet terughalen
- Veeeeeel blessures
- Salarissen te laag om echte goede spelers aan te trekkenNog een paar vraagjes :
- Is de patch een beetje goed geworden , zijn er veel bugs uitgehaald , sneller geworden
- Hoe kun je ervoor zorgen dat je spelers bij de training 5 sterren krijgen ipv 2 , en dat ze harder trainen want als je op die sterretjes klikt zie je bij allemaal dat ze niet hard genoeg trainen volgens de assistant manager
Training geen idee, dat laat ik over aan de assistant manager...
Ik ben 11e geworden met FC Utrecht, 2e ronde Uefa cup gehaald maar eruit gekickt door Celta de Vigo.
Heb de volgende spelers gekocht :
- Collins John - FC Twente
- Sandro Calabro en Ferry Bodde - ADO Den Haag
- J.. Kowalzcyk - Poolse club (D/DM-RLC)
- Rik van den Langenberg - Zwolle
- Johan Vonsanthen, 16-jarige Zwitserse spits
Maar echt best ging het dus niet met die 11e plek.
Ik praisde ook een speler, gingen daarna de supporters zeuren dat ik blijkbaar niet veel verwachtte van mijn spelers, omdat zij vonden dat het slecht ging...
quote:Hahaha , wel realistisch : Utreg publiek is altijd lastig !
Op maandag 31 maart 2003 09:14 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
- Traag ? Full details uitzetten bij comps waar je zelf niet in zit
- Uitgeleende spelers kun je alleen terughalen als je dat geregeld hebt tijdens het uitlenen (is een optie voor)
- Patch lost blessures op
- Patch lost salarisproblemen opTraining geen idee, dat laat ik over aan de assistant manager...
Ik ben 11e geworden met FC Utrecht, 2e ronde Uefa cup gehaald maar eruit gekickt door Celta de Vigo.
Heb de volgende spelers gekocht :
- Collins John - FC Twente
- Sandro Calabro en Ferry Bodde - ADO Den Haag
- J.. Kowalzcyk - Poolse club (D/DM-RLC)
- Rik van den Langenberg - Zwolle
- Johan Vonsanthen, 16-jarige Zwitserse spitsMaar echt best ging het dus niet met die 11e plek.
Ik praisde ook een speler, gingen daarna de supporters zeuren dat ik blijkbaar niet veel verwachtte van mijn spelers, omdat zij vonden dat het slecht ging...
Maar wat jij zegt heb ik allemaal gedaan hoor , heb maar 14 leagues draaien in zes landen ! En ik heb een 1600 mhz + 512 mb
Ach boeie , ik speel het toch wel , ben alweer verslaafd ....
Mijn missie nu is om het Utrecht publiek te geven wat ze (we) willen : Michael Mols
ben jij nog naar Utreg for Life geweest
quote:Ik ook, vind het ong. net zo snel gaan als CM01/02....
heb maar 14 leagues draaien in zes landen
en nee, ben niet naar Alive & Kicking geweest, had even geen zin in een middagje stadion...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |