Ik eigenlijk niet, alleen is het merendeel van m'n 'moderne' muziek wel gezongen door de heren en het merendeel van m'n klassieke collectie door dames. Het heft elkaar dus enigszins op.
Kan het zo zijn dat voor bepaalde stromingen de stem van een man of vrouw meer geschikt is tot het zingen dan bij andere stromingen?
quote:Wat voor eisen zou je dan aan moeten denken?
Op zondag 30 maart 2003 18:21 schreef Vork het volgende:
Zonder dat ik er bewust mijn muziek op uitkies heb ik toch vrij weinig zangeressen (in ene band of solo) in de verzameling zitten. nou ok bij Trip-Hop zit wel voor mijn doen vrij veel vrouwelijke zang, maar voorderest is het toch overwegend zangers. Ik denk dta ik onbewust hogere eisen stel aan vrouwelijke zang om me er niet aan te gaan lopen ergeren.
Ik heb bij klassieke muziek wel gauw dat vrouwen wat eerder schreeuwerig en valser worden dan mannen eigenlijk.
quote:meen je dit?
Op zondag 30 maart 2003 18:29 schreef Paulus_Boskabouter het volgende:
ik ben fan van barbara streisand.
quote:Ok.
Op zondag 30 maart 2003 18:29 schreef Paulus_Boskabouter het volgende:
ik ben fan van barbara streisand.
quote:Stemklank, zuiverheid... ene stem als schuurpapier of juist een heel knauwend stemgeluid ligt me dus totaal niet.. het moet vooral niet gaan irriteren. en bij mannen heb ik dat veel minder snel, daar kan ik het in sommige gevallen wel van waarderen..
Op zondag 30 maart 2003 18:29 schreef Seborik het volgende:
Wat voor eisen zou je dan aan moeten denken?Ik heb bij klassieke muziek wel gauw dat vrouwen wat eerder schreeuwerig en valser worden dan mannen eigenlijk.
quote:nee nee... ik dacht alleen dat...
Op zondag 30 maart 2003 18:36 schreef Paulus_Boskabouter het volgende:[..]
waarom niet?
quote:bestaan die nog steeds dan?
Op zondag 30 maart 2003 18:23 schreef Simm1 het volgende:
Bij de Vengaboys hebben we dat probleem niet. Hier is het precies 2-2!
En volgens mij zit daar dan ook nog een zooitje potten tussen.
Dus...
quote:Ik ben razend benieuwd naar de eindconclusie die hier op zou moeten volgen.
Op zondag 30 maart 2003 20:18 schreef Nuoro het volgende:
En volgens mij zit daar dan ook nog een zooitje potten tussen.Dus...
quote:tof hoor
Op zondag 30 maart 2003 18:23 schreef Simm1 het volgende:
Bij de Vengaboys hebben we dat probleem niet. Hier is het precies 2-2!
Voor het melodieuzere werk en de normale pop verkies ik vrouwen.
.
en dat was het zo ongeveer denk ik...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |