quote:Niet als je een foto van je nieuwe kapsel erbij zet
Op zondag 30 maart 2003 20:09 schreef Driftwood het volgende:[..]
daarin zie ik dan niet het verschil ten opzichte van:
ik ben naar de kapper geweest en het is leuk!
dat valt imo in dezelfde catagorie dan
quote:owh, dus als ik zeg dat ik ga eten, maar ik zet er een plaatje van mijn eten bij is het wel goed?
Op zondag 30 maart 2003 20:11 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Niet als je een foto van je nieuwe kapsel erbij zet
![]()
(don't take this all to serious)
quote:Ja okee, ik snap dat het dat suggereert. Met inhoud bedoel ik niet speciaal een serieuze inhoud, of alleen maar homo/bi dingen.
Op zondag 30 maart 2003 20:11 schreef Driftwood het volgende:[..]
dan wek je met deze post toch wel heel erg de suggestie dat het alleen maar serieus over het homo/bi-leventje moet gaan en "inhoudelijker"
[..]
Wat ik leuk vind aan dit topic is dat het over het algemeen normaal geklets is, maar dat het soms (en vaker hoeft het voor mij heus niet) óók kan gaan over iets serieus.
Alleen er is een verschil tussen geklets (want dat gaat altijd ergens over, ook al is het een onbelangrijk onderwerp) en alleen maar hoi en
tegen elkaar posten.
quote:dat vind ik over het algemeen wel meevallen,
Op zondag 30 maart 2003 20:15 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Alleen er is een verschil tussen geklets (want dat gaat altijd ergens over, ook al is het een onbelangrijk onderwerp) en alleen maar hoi en
tegen elkaar posten.
door de weeks is het
gehalte al heel wat lager
quote:leeft MC nog?
Op zondag 30 maart 2003 20:17 schreef onetouch het volgende:
xman jouw avatar
quote:als je even wat terug leest, vind ik het nog wel meevallen met de posts waarin alleen een smilie wordt gebruikt of iemand één opmerking (ik ben eten/weg/fietsen/ blah) maakt...
Op zondag 30 maart 2003 20:15 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ja okee, ik snap dat het dat suggereert. Met inhoud bedoel ik niet speciaal een serieuze inhoud, of alleen maar homo/bi dingen.
Wat ik leuk vind aan dit topic is dat het over het algemeen normaal geklets is, maar dat het soms (en vaker hoeft het voor mij heus niet) óók kan gaan over iets serieus.
tegen elkaar posten.
misschien dat jij je er meer aan stoort en anderen er makkelijker overheen lezen! dat zegt dan meer over jou, denk ik...
quote:jah ze was pas nog jarig, hoorde ik ergens op de radio...
Op zondag 30 maart 2003 20:19 schreef Driftwood het volgende:[..]
leeft MC nog?
quote:vroeger maakte ze nog leuke liedjes
Op zondag 30 maart 2003 20:20 schreef onetouch het volgende:[..]
jah ze was pas nog jarig, hoorde ik ergens op de radio...
35 geworden
anywayz, dat was het nuttige aan deze post
want ik ga nu mijn schoenen, waarvan geen plaatje is, schoonmaken
mijn digicam is ff stuk dus helaas geen fotos van me mooie kamer! ![]()
tot straks
Just my thoughts
R
O
M
E
O ![]()
wat ik van hem vind lijkt me nu wel duidelijk ![]()
@troel: interesante opmerking, dat je hier als onbekende zeg maar niet in zou komen, wat in jouw opzicht, zou dat dan veranderen?
quote:ik denk dat die er wel tussen komen, maar waar mij het om gaat is dat een drempel om een kanaal binnen te komen en te praten lager is als er toch een beetje een nonchalante sfeer hangt, daarom wordt ik al sinds het begin geaccepteerd in het [hetero]topic, omdat gerdo weet dat ik ook aan ongein doe
Op zondag 30 maart 2003 20:54 schreef Troel het volgende:
Ik ben het helemaal eens met G_E dat hier te veel geneuzeld wordt... Tuurlijk, op zijn tijd doe ik ook wel mee... Maar soms kan je er niet eens meer tussen komen. Ik kom hier ook steeds minder... En tuurlijk, ik ben geen homo. Maar als ik homo zou zijn en ik zou willen praten over uit de kast komen en weet ik veel wat, dan kom ik er ZEKER niet tussen... Terwijl ik zou denken dat dat juist de mensen zijn die hier wel welkom zijn...Just my thoughts
quote:Ik heb nieuwe voetbalsschoenen en nieuwe scheenbeschermers.
Op zondag 30 maart 2003 19:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben het helemaal eens met de stelling dat het juist de afwisseling tussen vrolijk geklets en serieuzere discussies is wat deze homo reeks zo leuk en aantrekkelijk maakt.Alleen... Ik weet niet in hoeverre jullie ook wel eens andere topics lezen, maar er is met een regelmaat discussie op Fok! in hoeverre de reeksen en slowchat eigenlijk wel op dit forum thuis horen.
Nog een homo-reeks maakt geen schijn van kans, die zou direct gesloten worden. En ook dit topic loopt het risico gesloten te worden als het niets meer is dan alleen maar wat hoihallodag.
Het probleem van het openen van aparte serieuze topics over typische homo-onderwerpen is dat deze vrijwel direct vervuild worden door homo-haters of eikels die alleen maar kloterig reageren. En om een of andere bijzondere reden blijven die weg uit deze reeks.
Het enige wat ik heel voorzichtig wil voorstellen is om te proberen het hoihallodag gehalte iets te minderen. Als je post, laat het dan tenminste ergens over gáán, al is het maar over je nieuwe schoenen of over een nieuw kapsel.
quote:ROFL
Op zondag 30 maart 2003 21:07 schreef Cazman het volgende:[..]
Ik heb nieuwe voetbalsschoenen en nieuwe scheenbeschermers.
hoera.
ik ben erg blij
ja
blij.
pics?
quote:
Op zondag 30 maart 2003 21:02 schreef Driftwood het volgende:
[afbeelding]
R
O
M
E
O
wat ik van hem vind lijkt me nu wel duidelijk
@troel: interesante opmerking, dat je hier als onbekende zeg maar niet in zou komen, wat in jouw opzicht, zou dat dan veranderen?
quote:whahahahahahahah
Op zondag 30 maart 2003 21:07 schreef Cazman het volgende:[..]
Ik heb nieuwe voetbalsschoenen en nieuwe scheenbeschermers.
hoera.
ik ben erg blij
ja
blij.
heb je ook een nieuw kapsel?
quote:Ze lijken hier eigenlijk wel op:
Op zondag 30 maart 2003 21:07 schreef Driftwood het volgende:[..]
ROFL
pics?
maar dan in voetbalschoenen modus
quote:Af en toe
Op zondag 30 maart 2003 21:09 schreef Jerruh het volgende:[..]
whahahahahahahah
heb je ook een nieuw kapsel?
quote:
Op zondag 30 maart 2003 21:09 schreef Cazman het volgende:[..]
Ze lijken hier eigenlijk wel op:
[afbeelding] maar dan in voetbalschoenen modus
wat bent u hier trouwens nog vrij weinig te vinden heden ten dagen!
(deze zin heb ik speciaal in een hoger niveau getypt
)
quote:ook in zilverkleur, of metallic?
Op zondag 30 maart 2003 21:09 schreef Cazman het volgende:[..]
Af en toe
quote:nochalante sfeer a la!
Op zondag 30 maart 2003 21:02 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik denk dat die er wel tussen komen, maar waar mij het om gaat is dat een drempel om een kanaal binnen te komen en te praten lager is als er toch een beetje een nonchalante sfeer hangt, daarom wordt ik al sinds het begin geaccepteerd in het [hetero]topic, omdat gerdo weet dat ik ook aan ongein doe
Maar soms zeg ik wat en dan zien jullie het niet eens omdat jullie druk bezig zijn met jullie eigen koetjes en kalfjes... Erg leuk allemaal hoor, maar wat moet iemand daar van denken die hier nog nooit is gekomen...
quote:Och ja, ik vergeet 't meestal een keer te posten. En de laatste en nog komende weken zijn vrij stressig.
Op zondag 30 maart 2003 21:11 schreef Driftwood het volgende:[..]
wat bent u hier trouwens nog vrij weinig te vinden heden ten dagen!
(deze zin heb ik speciaal in een hoger niveau getypt)
quote:gewoon m'n normale haarkleur maar dan in een ander model
Op zondag 30 maart 2003 21:11 schreef Jerruh het volgende:[..]
ook in zilverkleur, of metallic?
quote:ik reageer altij op andere mensen als ze komen, en ik reageer ook vaak op jou
Op zondag 30 maart 2003 21:12 schreef Troel het volgende:[..]
nochalante sfeer a la!
Maar soms zeg ik wat en dan zien jullie het niet eens omdat jullie druk bezig zijn met jullie eigen koetjes en kalfjes... Erg leuk allemaal hoor, maar wat moet iemand daar van denken die hier nog nooit is gekomen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |