Het geëtter van UPC is me een aantal weken geleden danig int verkeerde keel geschoten, en ik heb dan ook alles wat UPC was de deur uit gewerkt. MrZapp - weg ermee; Kabel-inet - eveneens pleite, Kabeltv - wordt binnenkort een schotel ![]()
Maar, het duurde ff voordat ADSL er was.. mijn acties waren wat impulsief. Anyway, het is er dus nu, en ik dus ook weer.
(ik zou net beginnen met zijn verhalen af te schieten..)
quote:Kwil het wel weer ff terugzetten voor je..
Op donderdag 5 juni 2003 20:12 schreef Heron_Ymus het volgende:
Wow, iteejer is terug en M.ALTA's topic is binnen 10 minuten gesloten!(ik zou net beginnen met zijn verhalen af te schieten..)
quote:Kun je beter dicht laten, ik herinner net dat ik nog boodschappen moet doen, voordat de winkel dicht is om 21.00 uur.
Op donderdag 5 juni 2003 20:14 schreef iteejer het volgende:[..]
Kwil het wel weer ff terugzetten voor je..
Voordat je het weet zijn dat soort onderwerpen regular hier...
Bedankt voor het aanbod.
* Heron_Ymus is boodschappen doen en terug over een dik half uur
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 20:12 schreef Heron_Ymus het volgende:
Wow, iteejer is terug en M.ALTA's topic is binnen 10 minuten gesloten!(ik zou net beginnen met zijn verhalen af te schieten..)
quote:idd binnen 10 min gesloten.
ITeejer schreef: n.a.v. het topic: Overzicht Atlantis Technologie
WFT is een wetenschapsforum; geen speculatie-forum. Iets als dit zou wellicht in C&H passen.
Voor truth is het ook niet geschikt; er is weinig bovennatuurlijks aan.
Hier dus een slotje.
Dit geeft dus precies het belabberde wetenschappeijke niveau weer van dit WFT forum.
WFT was er toch niet om verhalen af te schieten ? blijkbaar wel.
In het topic heb ik DUIDELIJK GESTELD dat het niet om Atlantis an sich gaat maar om Technologie met het label/verwijzing naar Atlantis. (Topic: Overzicht Atlantis Technologie )
Wat zie je:
Mod n.b. ! Iteejer leest het topic niet eens en begint gelijk over speculatie of over C&H. en dus slotje
Een discussie of inventarisatie van technologie is dus hier niet mogelijk.
Tja, waar gaat WFT dan over: autobanden ? simpele sommetjes over wiskunde brugklas ? hoe worden de bijtjes gemaakt ? hoe bouw je met je lego-blokkendoos ?
Tuurlijk
![]()
(Ik had trouwens graag het -inhoudelijke- commentaar van Heron_Ymus willen zien)
quote:Je laat je hiermee goed kennen, beste ITeejer
Op donderdag 5 juni 2003 20:14 schreef iteejer het volgende:[..]
Kwil het wel weer ff terugzetten voor je..
quote:Moet kunnen hoor
Op donderdag 5 juni 2003 20:30 schreef M.ALTA het volgende:
Je laat je hiermee goed kennen, beste ITeejer
quote:btw: Wat ga je doen met mijn gesloten topic (heropen je het ?) heb nog je kans dat er iets uitkomt als technologie-lijstje.
Op donderdag 5 juni 2003 20:37 schreef iteejer het volgende:[..]
Moet kunnen hoor
Ik kan trouwens niet meer reageren want ik ben een tijdje weg.
Ik had graag dus het Atlantis-topic na verloop van tijd gevuld willen zien.
quote:Ik denk echt dat het beter op zijn plek is in C&H. Als je dat wilt, kan het best daarheen verplaatsen. Zeg het maar
Op donderdag 5 juni 2003 20:41 schreef M.ALTA het volgende:
btw: Wat ga je doen met mijn gesloten topic (heropen je het ?) heb nog je kans dat er iets uitkomt als technologie-lijstje.Ik kan trouwens niet meer reageren want ik ben een tijdje weg.
Ik had graag dus het Atlantis-topic na verloop van tijd gevuld willen zien.
quote:1. Je zegt dat het topic niet over Atlantis gaat en geen wellus nietus discussie wilt, maar als Atlantis er niet was dan is er geen technologie die bij Atlantis hoort. Hooguit ten tijde van wanneer eventueel bestaan heeft. Dan nog had het topic beter compleet moeten negeren. Dan had iets van "High tech in de oertijd" beter geweest
Op donderdag 5 juni 2003 20:25 schreef M.ALTA het volgende:[..]
[..]idd binnen 10 min gesloten.
Dit geeft dus precies het belabberde wetenschappeijke niveau weer van dit WFT forum.
In het topic heb ik DUIDELIJK GESTELD dat het niet om Atlantis an sich gaat maar om Technologie met het label/verwijzing naar Atlantis. (Topic: Overzicht Atlantis Technologie )
Wat zie je:
Mod n.b. ! Iteejer leest het topic niet eens en begint gelijk over speculatie of over C&H. en dus slotje
Een discussie of inventarisatie van technologie is dus hier niet mogelijk.
Tja, waar gaat WFT dan over: autobanden ? simpele sommetjes over wiskunde brugklas ? hoe worden de bijtjes gemaakt ? hoe bouw je met je lego-blokkendoos ?
Tuurlijk
![]()
(Ik had trouwens graag het -inhoudelijke- commentaar van Heron_Ymus willen zien)
2. Je kaart een paar dingen aan, namelijk dat er een paar bouwwerken in die tijd gemaakt zijn, eventueel met een diepere betekenis en je probeert een verklaring te geven voor de oorsprong. Maar of het nou om een diepere betekenis gaat van die bouwwerken of dat je niet bewezen, hoog speculatieve technologie als waarheid wilt verklaren is ook niet duidelijk.
Dus je betrekt er dingen bij die je eigenlijk er niet bij wilt betrekken en het onderwerp is nieteens duidelijk en staat bol van de speculaties en architectonische hoogtepunten. Niet echt WFT materiaal
[Dit bericht is gewijzigd door mvt op 05-06-2003 20:51]
quote:Eigenlijk hoort een Mod naar mijn mening wel een beetje objectief te zijn, maar dat is op Fok! toch lastig aangezien de Mods vaak erg actieve mensen zijn en dus een mening hebben, dus lukken zal het wel niet. En een geintje op zijn tijd moet kunnen.
Op donderdag 5 juni 2003 20:37 schreef iteejer het volgende:[..]
Moet kunnen hoor
(er was gelukkig een erg korte wachtrij bij de supermarkt, terwijl het normaal stervensdruk is om deze tijd)
Ik ben trouwens blij dat M.ALTA mijn inhoudelijke bijdragen in andere topics kan waarderen.
quote:Ik heb absoluut niet naar de topicstarter gekeken; mijn bezwaren tegen dat topic golden alleen maar de plek waar het stond: nl dit forum.
Op donderdag 5 juni 2003 20:48 schreef Heron_Ymus het volgende:
Eigenlijk hoort een Mod naar mijn mening wel een beetje objectief te zijn, maar dat is op Fok! toch lastig aangezien de Mods vaak erg actieve mensen zijn en dus een mening hebben, dus lukken zal het wel niet. En een geintje op zijn tijd moet kunnen.Ik ben trouwens blij dat M.ALTA mijn inhoudelijke bijdragen in andere topics kan waarderen.
En
geintjes kunnen ook objectief zijn hoor
quote:Umm.. Liever niet (sprak hij).
Op donderdag 5 juni 2003 20:45 schreef iteejer het volgende:[..]
Ik denk echt dat het beter op zijn plek is in C&H. Als je dat wilt, kan het best daarheen verplaatsen. Zeg het maar
quote:Exact.
Op donderdag 5 juni 2003 20:25 schreef M.ALTA het volgende:
Overigens zullen we binnenkort een nieuwe faq plaatsen, die dit soort discussie hopelijk overbodig maakt.
[Dit bericht is gewijzigd door iteejer op 05-06-2003 20:57]
quote:En graag een nieuwe forum-beschrijving in de Fok-index.
Op donderdag 5 juni 2003 20:55 schreef iteejer het volgende:
Overigens zullen we binnenkort een nieuwe faq plaatsen, die dit soort discussie hopelijk overbodig maakt.
quote:Zeker! Ik erger me al lang aan dat 'wazige'.
Op donderdag 5 juni 2003 20:56 schreef Heron_Ymus het volgende:
En graag een nieuwe forum-beschrijving in de Fok-index.
Naar TRU gekickt, terwijl topics over de Christelijke religie enzo in WFT blijven?
Het topic gaat niet eens over de rituelen enzo, eerder over de religie opzich.
quote:Hoe kom je erbij dat WFT er niet is om verhalen af te schieten?
Op donderdag 5 juni 2003 20:25 schreef M.ALTA het volgende:
quote:Handig zo'n feedbacktopic
Op zaterdag 7 juni 2003 12:55 schreef Solomon het volgende:
Waarom worden topics als deze:
Wie van jullie hier is satanist?Naar TRU gekickt, terwijl topics over de Christelijke religie enzo in WFT blijven?
quote:Het is een vage scheidslijn, geef ik toe, maar we moeten ergens de grens stellen. Als we satanisme in WFT laten staan dan mag wicca er ook staan, en ook elke ander vaag excuus voor een religie...
Op zaterdag 7 juni 2003 12:55 schreef Solomon het volgende:
Waarom worden topics als deze:
Wie van jullie hier is satanist?Naar TRU gekickt, terwijl topics over de Christelijke religie enzo in WFT blijven?
quote:leg uit??
Op zondag 8 juni 2003 14:33 schreef Schorpioen het volgende:
en ook elke ander vaag excuus voor een religie...
Zou je sektes hier mogen plaatsen?? Zowel die gebasseerd op een van de grote religies als de sektes die daar neit ondervallen?? Mogen natuurgodsdiensten?? Waar ligt de grens precies
quote:Inderdaad, elke religie moet in TRU.
Op zondag 8 juni 2003 14:33 schreef Schorpioen het volgende:
en ook elke ander vaag excuus voor een religie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |