Waar voldoen die mensen aan? Moet je ouder zijn dan 50? Moet je langer zijn dan 1.80? Moet je een bepaald charisma hebben en zoja waar herken je dat aan? Of blijft het iets ongrijpbaars?
Bush jr. bijvoorbeeld, dat is precies het tegenovergestelde. Als we de oorlog even buiten beschouwing laten, die man ziet er gewoon niet uit als een president, toen hij aantrad schoot ik in de lach, antigezag straalt die man uit. Die man hoort thuis op zijn ranch en niet in het witte huis.
Weet iemand meer over deze verborgen krachten die ervoor zorgen dat massa's mensen aan je lippen hangen al lees je de ingezonden brieven uit de libelle voor?
quote:Kijk maar naar het verschil balkenende / kok, balkenende is een slimme man maar straalt voor mij geen wijsheid uit. Kok is niet slimmer maar straalt wel de wijsheid van een leider uit. Misschien moet je er ook wel een beetje oud en wijs uitzien, net als grote smurf, is die alleen wijzer omdat hij er anders uitziet?
Op zondag 30 maart 2003 14:27 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik weet niet wat het is...maar er zijn inderdaad mensen waar je gewoon tegenop kijkt...ik denk dat het vooral iets met de uitstraling en manier van doen van die mensen te maken heeft....
want kijk...artsen hebben ook doorgeleerd...maar of ik nou echt tegen ze op kijk...volgens mij niet...tenminste niet die die bij mij op de afdeling rondlopen...gewoon omdat ze onaardig over komen...en zich ook gewoon beter voelen als de verpleegkundige...maar als je dan de arts-assistentes ziet bij ons...daar kijk ik wel tegenop...gewoon hoe ze doen, hun uitstraling en de kennis die ze hebben...maar ze voelen zich niet beter als jou...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |