abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9461946
Dag mensen,

tijdje geleden heb ik DIT topic geplaatst, over dat het uit is met mijn vriendin. Is het normaal, dat, nu na 2,5 maand, ik ZO ontzettend pissed op haar ben. Echt niet normaal gewoon. Is dat altijd zo bij de verwerking? Ik kan het gewoon niet hebben, dat zij nu nog steeds met die andere gozer heeft, en dat ze mij echt zo hard heeft laten barsten. (heb nu ook steeds meer het gevoel, dat ik die gozer maar even niet meer hoef tegen te komen, niet dat ik ooit wat zal doen....maar het gevoel is er wel, en dat vind ik al niet echt leuk natuurlijk) Ik gun haar ook helemaal niets met die jongen. Haar gun ik nog wel geluk enzo, maar echt niet met hem. (wel geinig detail : mijn ex-schoonouders vinden hem echt een balletje ) (wat ie ook echt is....mijn ex is 21, hij is 20, en hij gedraagt zich ook nog niet echt volwassen zeg maar.....)

Ik hoop dat dit gevoel snel weggaat, want het beinvloed mijn humeur best wel eens (zoals gisteren met uitgaan....daardoor had ik het een stuk minder gezellig) Ik moet me er ook niet door laten beinvloeden, maar da's best moeilijk zeg maar.....

..
  zondag 30 maart 2003 @ 12:59:44 #2
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_9461987
Het is wel normaal dat je redelijk pissed bent, helemaal als het op zo een kloterige manier gaat.
Hoe is het trouwens afgelopen met de woning?

[Dit bericht is gewijzigd door Cheiron op 30-03-2003 12:59]

Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_9461990
ben je niet gewoon jalours op die jongen? dat kan ik me namelijk best voorstellen, als jij haar nog leuk vind, maar zij vind die andere jongen leuk...
en mja...ik weet niet of het logisch is dat je boos op der bent....ik ben ook niet boos op me ex, en das ook al 2,5mnd uit ofzo....
maar dat boos zijn enzow gaat vanzelf wel weer over....
pi_9462106
Ik kan me er wel wat bij voorstellen, het is ook niet echt op een prettige manier uitgegaan en ik vind dat jouw ex zich zeker niet erg fatsoenlijk heeft opgesteld door te verwachten dat zij met haar nieuwe vriend in jullie huis kon gaan wonen.

Overigens hoop ik na het lezen van die oude topic dat jij gewoon je eigen spulletjes hebt teruggekregen. Natuurlijk draait het bij zulk verdriet niet om spulletjes, maar voor je gevoel misschien wel een beetje, namelijk dat zij het lekker voor elkaar heeft met haar nieuwe vriend en dat ze ook nog de helft van de dingen heeft meegenomen waar ze eigenlijk niet eens recht op heeft.

Ze komt op mij in elk geval nogal egoïstisch over. Van de ene op de andere dag heeft ze een ander, na zeven jaar, en alles en iedereen en vooral jij mag daarvoor wijken.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_9462159
eej biertje... bierrrtje???? pak gewoon der beste vriendin.. en voer der acties van die aard mee uit, dat ze smoor en smoor verliefd op je wordt, en ga daar dan lekker een sexrelatie mee beginnen... werkt dat niet.. loop dan al der vriendinnnen of totdat ze in iedergeval geen vriendinnen meer heeft
gelijk hedde, kapot gade
pi_9462226
Jaloers ben ik niet. Na wat ze heeft gedaan hoef ik haar dus echt nooit meer terug (in het begin dacht ik daar anders over....maar na heel eventjes nadenken zag ik dat wel in)

"Ons" huis is inmiddels opgezegd, zitten al nieuwe bewoners in. Gelukkig wilde ze heel wat dingen overnemen (vloeren e.d.) en dat geld heb ik dan ook gekregen, en niet mijn ex.

Angeles, ik denk dat jij de spijker echt recht op zijn kop slaat. Ik ben gewoon boos, omdat zij zo ego aan het doen is. Ik sprak haar laatst, en toen vroeg ik of ze ooit wel verdriet om ons heeft gehad, toen antwoordde ze dat ze het wel eventjes moeilijk had, maar nu had ze dat niet meer.....

gelukkig heb ik wel de katjes hiero....die geven echt veel steun

..
  zondag 30 maart 2003 @ 13:25:26 #7
35767 supersaai
Supersaaaaaaai ;)
pi_9462275
sterkte vent..... weet wat je doormaakt !
Vrouwen, het mooiste wat god heeft uitgevonden ;) maar juist zij zijn het die je zo een pijn kunnen doen ! :(
pi_9462644
Oh, ik heb zo erg met je te doen! Ik weet precies hoe je je voelt. Ook ik heb dit meegemaakt. Mijn ex-vriend en ik waren ook 15 toen we wat met elkaar kregen. Na 8 jaar begon hij opeens te twijfelen en miste hij iets en wilde een tijdje vrijgezel zijn. Hij is toen vreemd gegaan, heeft het uitgemaakt en kreeg meteen iets met dat andere meisje. Terwijl hij juist tegen mij had gezegd dat hij vrijgezel wilde zijn. Ik dacht dat ik toen dood ging en haatte hem en zijn vriendin zo verschrikkelijk. Ik kon bijna aan niets anders meer denken en had de meest kloterige beelden in m'n hoofd over hoe die twee met elkaar waren en wat ze met elkaar deden. Na twee maanden was dat ook nog steeds niet over bij mij. Ik bleef er maar over denken. Ik ben toen met mijn beste vriendin op vakantie gegaan. Misschien kun jij dat ook doen als je er de tijd en het geld voor hebt. Het heeft mij toen wel heel erg geholpen, omdat je dan in een totaal andere omgeving bent en je alles even kunt vergeten. Na vier maanden kreeg ik pas weer een beetje oog voor andere jongens. En toen wilde mijn ex me opeens weer terug, omdat dat meisje in het begin wel spannend was maar later dus niet meer zo erg.
Nou in ieder geval sterkte! En ga als je kan op vakantie en doe zoveel mogelijk leuke dingen om haar te vergeten. En je boosheid is heel normaal, dat slijt wel.
The sky is unlimited!
pi_9463066
quote:
Op zondag 30 maart 2003 13:50 schreef Skylar het volgende:
Oh, ik heb zo erg met je te doen! Ik weet precies hoe je je voelt. Ook ik heb dit meegemaakt. Mijn ex-vriend en ik waren ook 15 toen we wat met elkaar kregen. Na 8 jaar begon hij opeens te twijfelen en miste hij iets en wilde een tijdje vrijgezel zijn. Hij is toen vreemd gegaan, heeft het uitgemaakt en kreeg meteen iets met dat andere meisje. Terwijl hij juist tegen mij had gezegd dat hij vrijgezel wilde zijn. Ik dacht dat ik toen dood ging en haatte hem en zijn vriendin zo verschrikkelijk. Ik kon bijna aan niets anders meer denken en had de meest kloterige beelden in m'n hoofd over hoe die twee met elkaar waren en wat ze met elkaar deden. Na twee maanden was dat ook nog steeds niet over bij mij. Ik bleef er maar over denken. Ik ben toen met mijn beste vriendin op vakantie gegaan. Misschien kun jij dat ook doen als je er de tijd en het geld voor hebt. Het heeft mij toen wel heel erg geholpen, omdat je dan in een totaal andere omgeving bent en je alles even kunt vergeten. Na vier maanden kreeg ik pas weer een beetje oog voor andere jongens. En toen wilde mijn ex me opeens weer terug, omdat dat meisje in het begin wel spannend was maar later dus niet meer zo erg.
Nou in ieder geval sterkte! En ga als je kan op vakantie en doe zoveel mogelijk leuke dingen om haar te vergeten. En je boosheid is heel normaal, dat slijt wel.
Dank je!

mijn ex gaat mij echt niet terugvragen, en als ze dat wel zou doen, ga ik er niet op in. Een ezel stoot zich nooit 2 x aan dezelfde steen.....

leuke dingen doen, daar ben ik nu ook mee bezig (vorig weekend gezellig met mijn zwager/goede vriend weekendje naar Engeland geweest, gezellig naar voetbal wezen kijken, en bier drinken in een Pub, door London heenlopen, shoppen) Was erg leuk....

Voelde me ook supergoed daaro, geen moment aan mijn ex gedacht. (maar toen ik thuis kwam weer wel ) Van de zomer heb ik nog geen plannen, maar misschien dat ik wel ff een week weg ga ofzo met vrienden....last minute ofzo

..
  zondag 30 maart 2003 @ 15:51:08 #10
35485 rique
with Canon, I can
pi_9464874
Wat goed dat je de katjes nog hebt!

Ik ken dat opeens boze gevoel ook wel maar bij mij kwam het eigenlijk pas twee jaar later Zij had het na ruim een jaar uitgemaakt ook vanwege iemand anders (ging na 2 weken weer uit) maar daarna zijn we toch "vrienden gebleven" wat inhield dat ik haar in die twee jaar 2x gezien heb en toen was het wel gezellig enzo maar toen opeens draaide alles om en werd ik zo boos, net alsof ik opeens uit een roes wakkerwerd waar ik na mijn verliefdheid in ben blijven steken. Toen ze mij met kerst mailde of we weer een keer zouden afspreken heb ik haar heel erg duidelijk gemaakt hoe ik me voelde en nu hebben we eigenlijk geen contact meer, ik wil het niet en als ik haar niet toevallig tegenkom zie ik haar nooit meer.

iig sterkte met de situatie

verslaafd aan de cirkelkwadratuur
pi_9466637
quote:
Op zondag 30 maart 2003 15:51 schreef rique het volgende:
Wat goed dat je de katjes nog hebt!

Ik ken dat opeens boze gevoel ook wel maar bij mij kwam het eigenlijk pas twee jaar later Zij had het na ruim een jaar uitgemaakt ook vanwege iemand anders (ging na 2 weken weer uit) maar daarna zijn we toch "vrienden gebleven" wat inhield dat ik haar in die twee jaar 2x gezien heb en toen was het wel gezellig enzo maar toen opeens draaide alles om en werd ik zo boos, net alsof ik opeens uit een roes wakkerwerd waar ik na mijn verliefdheid in ben blijven steken. Toen ze mij met kerst mailde of we weer een keer zouden afspreken heb ik haar heel erg duidelijk gemaakt hoe ik me voelde en nu hebben we eigenlijk geen contact meer, ik wil het niet en als ik haar niet toevallig tegenkom zie ik haar nooit meer.

iig sterkte met de situatie

bedankt!

zo is het ook idd gegaan...."opeens" realiseerde ik wat ze gedaan heeft....en sindsdien ben ik superpissed.....en ik wil eigenlijk ook helemaal geen contact meer....tis alleen best lastig, haar broer en zus zijn zo'n beetje mijn beste vrienden geworden...en dan wordt ik er toch een beetje mee geconfronteerd....(maar gelukkig erg weinig....ik kom daar ook niet meer voorlopig....das jammer voor mijn ex-schoonouders met wie ik het heel goed kon vinden, maar die begrijpen het wel....)

..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')