abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9460915
Het heeft meer dan 9 maanden geduurt en toen kwam ze tot de conclusie ik stop er mee. Alles ging goed twee keer in totaal een woordewisseling gehad en verder eigenlijk nooit problemen. Alleen had ze problemen met me moeder ze zei nooit wat als ze bij mij was altijd stil wou niks te drinken. En ze was ook nooit bijna hier als me moeder vroeg hoe was het vandaag antwoord ja leuk meer niet! Me ma wist op den duur ook niet meer wat ze er mee aanmoest dus die vroeg het ook niet meer. Vind het jammer dat het zo heeft moeten lopen
pi_9460940
Dus ze maakt het uit omdat ze problemen heeft met jou moeder
sorry hoor maar dan was het nou niet echt bepaald echte liefde...denk ik tenminste. Zoek gewoon een nieuwe volgende weekend weer een kans
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_9460956
Ja vind het ook maar weglopen van de problemen. Ze had ook de confrentatie aan kunnen gaan.
pi_9460964
quote:
Op zondag 30 maart 2003 11:07 schreef Ultralaser het volgende:
Ja vind het ook maar weglopen van de problemen. Ze had ook de confrentatie aan kunnen gaan.
Daar gaat het niet eens om, maar het uitmaken vanwegen jou moeder vind ik vrij zwak, moet je tegenwoordig je vriend(in) ook al gaan selecteren op zijn/haar ouders Misschien was er ook wel iets anders aan de hand, ik kan het me nml zeer moeilijk voorstellen
pi_9460982
het andere wat mee zou kunnen spelen is dat ik er de laatste weken wat minder zag door me werk. Ik ga sávond sporten en daarna ging ik meestal naar haar maar zei kwam nooit naar mij. Dus ze vond dat ik te weinig tijd voor haar vrij hield.
pi_9460998
Tja kijk zie je, dan komt het al niet meer alleen door je moeder. Kleine irritaties in combinatie met mindere verliefd uiterst suggestief hoor en je hebt de basis voor het einde van een relatie.

Maar we weten nog niet hoe jij er over denkt We snappen wel dat je je kut voelt maar als je nog een keer met dr verder wil zal je toch wat dingen moeten veranderen waar zij zich aan irriteert.

pi_9461073
Tja ik had op den duur ook zoiets van zij vond niks leuk en alles lag aan mij terwijl ik me heel de tijd moest aanpassen.

Haar moeder had ook ooit een kaart gestuurd naar die van mij om te bedanken voor de boeken die ze geleent had en daar stond in dat ze een keer zou bellen om af te spreken nu blijkt dat haar moeder een kaart terug had verwacht. Maar in die kaart stond toch echt duidelijk dat zij zou bellen.

pi_9461210
Als ik het zo lees, dan had ze toch zelf ook wel wat meer moeite kunnen doen. Het moet toch van 2 kanten komen. Sterkte ermee!
pi_9461213
Misschien had je er meer met je vriendin over praten, de confrontatie aan te durfen. Zonder praten is een relatie niks..
quote:
Het moet toch van 2 kanten komen.
idd, maar volgens mij speelde er wel meer dan alleen zn moeder
  zondag 30 maart 2003 @ 12:06:28 #10
23258 WdU
Eindhovuhdegekste.nl
pi_9461384
quote:
idd, maar volgens mij speelde er wel meer dan alleen zn moeder
HAAR moeder
  zondag 30 maart 2003 @ 12:08:19 #11
11682 Moonah
Jolie femme
pi_9461406
Wat wordt er makkelijk gezegd wat dat meisje allemaal zou hebben moeten doen...
Ze zal heus haar redenen gehad hebben om er een punt achter te zetten.
Dat je die redenen niet kent, niet begrijpt, niet leuk vindt of niet respecteert is een tweede .
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_9461431
quote:
Op zondag 30 maart 2003 12:06 schreef WdU het volgende:

[..]

HAAR moeder

Nee, zijn moeder... lees je het verhaal wel eens ?
quote:
problemen met me moeder
Lezen Daaag
pi_9461438
quote:
Op zondag 30 maart 2003 12:08 schreef Moonah het volgende:
Wat wordt er makkelijk gezegd wat dat meisje allemaal zou hebben moeten doen...
Ze zal heus haar redenen gehad hebben om er een punt achter te zetten.
Dat je die redenen niet kent, niet begrijpt, niet leuk vindt of niet respecteert is een tweede .
Tsjah, het feit dat die vriend al geen interesse toont in de problemen van zijn vriendin is op zich al het bewijs dat het niet echt goed dobbert tussen die twee...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')