quote:Daar gaat het niet eens om, maar het uitmaken vanwegen jou moeder vind ik vrij zwak, moet je tegenwoordig je vriend(in) ook al gaan selecteren op zijn/haar ouders
Op zondag 30 maart 2003 11:07 schreef Ultralaser het volgende:
Ja vind het ook maar weglopen van de problemen. Ze had ook de confrentatie aan kunnen gaan.
Maar we weten nog niet hoe jij er over denkt We snappen wel dat je je kut voelt maar als je nog een keer met dr verder wil zal je toch wat dingen moeten veranderen waar zij zich aan irriteert.
Haar moeder had ook ooit een kaart gestuurd naar die van mij om te bedanken voor de boeken die ze geleent had en daar stond in dat ze een keer zou bellen om af te spreken nu blijkt dat haar moeder een kaart terug had verwacht. Maar in die kaart stond toch echt duidelijk dat zij zou bellen.
quote:idd, maar volgens mij speelde er wel meer dan alleen zn moeder
Het moet toch van 2 kanten komen.
quote:Nee, zijn moeder... lees je het verhaal wel eens ?
Op zondag 30 maart 2003 12:06 schreef WdU het volgende:[..]
HAAR moeder
quote:Lezen
problemen met me moeder
quote:Tsjah, het feit dat die vriend al geen interesse toont in de problemen van zijn vriendin is op zich al het bewijs dat het niet echt goed dobbert tussen die twee...
Op zondag 30 maart 2003 12:08 schreef Moonah het volgende:
Wat wordt er makkelijk gezegd wat dat meisje allemaal zou hebben moeten doen...
Ze zal heus haar redenen gehad hebben om er een punt achter te zetten.
Dat je die redenen niet kent, niet begrijpt, niet leuk vindt of niet respecteert is een tweede.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |