abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9456696
AAH ik wordt gek. laatst e paar weken is elke dag deja vu na deja vu! iemand vraagt wat wat ik net vroeg. liedje op tv waar ik aan denk. ik zie iets op computer. kom papa met een verhaal erover aanzetten. SNAP HET ALLEMAAL NIET! dus neit met dromen enzo. maar van 2 kanten in realiteit. iemand ook van dit soort shit? it happends to me every day. morgen mijn nieuwe deja vu's
Spuit je anus schoon met een tuinslang.
pi_9456725
Denk dan aan iets leuks hint: date met Cameron Diaz en afwachten maar
  zaterdag 29 maart 2003 @ 22:38:58 #3
50720 Wrong
Blinded by the lights..
pi_9456739
Ja..
Dizzy new heights..
pi_9456763
Blow je veel?

Ik had dat namelijk ook totdat ik stopte met blowen

pi_9456764
Is het niet zo dat je maar dénkt dat je een dejavu hebt, maar dat dat in werkelijkheid niet zo is? Kan zijn dan je op de achtergrond een of ander raar proces hebt draaien, waarmee je een link legt
pi_9456847
Als je iets op internet leest en je vader komt met een verhaal over hetzelfde aanzetten is dat geen deja-vu, maar gewoon toeval, hetzelfde geldt voor als je net aan een liedje denkt dat op tv komt of als iemand dezelfde vraag stelt als jij.

Een deja-vu is dat je echt het gevoel hebt dat je precies hetzelfde moment al een keer hebt meegemaakt. Wat jij beschrijft zijn meer toevalsmomenten.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_9456870
Of ze hebben iets veranderd in de Matrix
pi_9456974
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 22:44 schreef Angeles het volgende:
Als je iets op internet leest en je vader komt met een verhaal over hetzelfde aanzetten is dat geen deja-vu, maar gewoon toeval, hetzelfde geldt voor als je net aan een liedje denkt dat op tv komt of als iemand dezelfde vraag stelt als jij.

Een deja-vu is dat je echt het gevoel hebt dat je precies hetzelfde moment al een keer hebt meegemaakt. Wat jij beschrijft zijn meer toevalsmomenten.

klopt. maar toch

nu net weer ik vraag aan iemand op msn. wat ga je doen morgen ?> fitnessen? rara wat ging ze doen? FITNESSEN en ik ken haar neit. en ik had topic geopend hier nog ergends. ik zeg alweer 40 mensen hebben gekeken. ik kijk. hoeveel mensen hebben gekeken? 40. zo freaky..

en of ik blow ... mja .. ong 1 keer per week

Spuit je anus schoon met een tuinslang.
  zaterdag 29 maart 2003 @ 22:59:25 #9
19558 d10n
Interstate 78
pi_9457117
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 22:45 schreef Burning_RefleX het volgende:
Music is my destiny...
  zondag 30 maart 2003 @ 00:09:20 #10
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_9458259
Ik heb het ook een tijdje gehad hoor, dan zei ik iets en dan dacht ik in m'n hoofd al het antwoord en dat antwoord gaf die persoon dan ook, of ik had het ergens over en dat gebeurde dan twee minuten later ook. Heel raar. Het is later eigenlijk wel weer over gegaan, het is een hele tijd geweest (toen ik een jaar of zestien was).

Ik weet niet of het met blowen te maken heeft, dat deed ik in ieder geval niet (of nauwelijks, twee keer gedaan misschien).

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  zondag 30 maart 2003 @ 01:06:05 #11
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_9458866
Weet je zeker dat het geen Reja-vu's zijn ?
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_9458900
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 22:45 schreef Burning_RefleX het volgende:
  zondag 30 maart 2003 @ 05:26:13 #13
10655 SilverSpirit
Laatste kans.....
pi_9460345
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 22:40 schreef JeRa het volgende:
Is het niet zo dat je maar dénkt dat je een dejavu hebt, maar dat dat in werkelijkheid niet zo is? Kan zijn dan je op de achtergrond een of ander raar proces hebt draaien, waarmee je een link legt
Wat lig je nou slap te lullen?
Laatste kans.....
  zondag 30 maart 2003 @ 11:49:54 #14
11682 Moonah
Jolie femme
pi_9461246
Ach, die dingen gebeuren .
Ik heb een lange periode gehad dat ik heel gevoelig was voor dat soort zaken. Kan je zo tig voorbeelden geven, dat je denkt: Dat kan geen toeval meer zijn. En ik denk zelf ook niet dat het toeval is.

Ik heb het voor mezelf als volgt verklaard:
De mens gebruikt maar en heel klein gedeelte van de hersencapaciteit (5% dacht ik). Er is dus nog zoveel ongebruikte hersenmaterie over. Nou, wellicht dat sommige mensen (jij, ik, anderen die dit hebben) een procentje meer benutten.

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 30 maart 2003 @ 15:31:59 #15
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_9464544
Wat de topicstarter beschrijft zijn helemaal geen deja vu's, maar gewoon toeval. Mensen in dezelfde situatie willen nog wel eens dezelfde dingen denken. En iedereen heeft wel eens dat hij aan een liedje denkt en dat het vervolgens op de radio of tv is.

En wat in The Matrix te zien is vindt ik ook geen deja vu. Het gevoel wat je erbij hebt is veel vager. Maar het idee is in de film wel leuk gebruikt.

Uit een ander topic:

quote:
Op zondag 5 januari 2003 15:45 schreef Toeps het volgende:

...dan werken je hersens te snel. Heb je eigenlijk al verwerkt wat je net meegemaakt hebt, maar je hersens willen het nogmaals verwerken en komen dan die verwerking van een aantal milliseconden tegen, zodat jij denkt: "hé, dit ken ik..."

[Dit bericht is gewijzigd door Brave_Sir_Robin op 30-03-2003 16:30]

Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  zondag 30 maart 2003 @ 15:55:41 #16
38638 Purgatorio
WATCH MORE TV
pi_9464979
Ik heb zo'n 2 keer per week een deja vu... De ene keer minder erg en minder vaak dan de andere keer. Soms heb ik 't echt een paar keer achetelkaar op 1 dag. Dan denk ik na een bepaalde gebeurtenis "Hee, dit heb ik al eens mee gemaakt."

Ik had het voor de eerste keer zo'n 5 jaar geleden toen ik in Spanje op vakantie was... sindsdien komt 't eigenlijk steeds vaker voor.

ik heb nog nooit geblowd, dus daar ligt 't niet aan

Everything you know is wrong
pi_9465576
dejavu is meestal denken dat je dat hebt

je ogen zien het maar sturen het pas later naar je hersens door.. tenminste..meestal.. soms zie je het pas nadat je hersens het al "gezien" hebben.. en dan denk je dat je het eerder hebt gezien..

voor de nerden onder ons "frameskip"

-= nachtmerries over cola blikjes zijn niet grappig =-
pi_9465994
Ik had het als klein meisje vaak , dan kwam ik ergens en dan stond ik ergens en dan dacht ik dat ik het al meegemaakt had en vaak had ik er dan over gedroomd ofzo.
Nu heb ik meer dat ik aan mensen denk en ze dan tegenkom heel grappig.
We are the weirdo's mr - The Craft
  zondag 30 maart 2003 @ 19:53:37 #19
32716 Fonz
summerbreeze
pi_9469350
deja vu 's zijn gaaf

ik heb ze ook vaak, ook vaak dialogen dat je weet wanneer mensen een bepaald iets zeggen (je hebt die situatie eerder beleefd)

het leukste is dan om deze mensen te verassen met wat ze wilde zeggen/doen

zondag 30 maart 2003 @ 22:22:56 #20
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_9473624
Deja-vu's, altijd grappig.. zo van heeeeey dit ken ik en loopt zo en zo af..

Sterk aan iemand denken is bij mij ook altijd tegen komen...

Telefoon rinkelt en ik heb voor ik opneem al een naam in me hoofd wie het is.. en meestal klopt het ook nog..

Van dingen dromen die ook nog eens uit komen..

Achja, het maakt het leven wel grappig al dit gedoe

BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')