abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9456630
Ik heb op mijn opleiding een meisje leren kennen en we zijn goed bevriend geraakt.
We doen veel dingen samen en kunnen over alles praten.
Vorige week hebben we gezoend op een feestje ze zei later dat het een vergissing was en dat ze niet verliefd op me is.
En ze wil gewoon verder als vrienden.

Ze denkt dat ik het ook een vergissing vind maar dat is niet zo ik ben wel verliefd op haar.
Ik kan het haar beter niet vertellen want ik ben bang dat onze vriendschap dan verandert en ze is toch niet verliefd op mij. Maar nu lijkt het alsof ik niet eerlijk ben tegen haar. Of ik dingen verzwijg.

Moet ik het vertellen?
Ik wil de vriendschap niet kwijt. Maar ik wil ook niet tegen haar liegen.

pi_9456692
Ik zou het eerst uitmaken met je huidige vriendin als je haar toch niet meer moet hebben.

Als je ze nog graag ziet, vergeet het dan want als het uitkomt (en overspel komt altijd uit!) ben je gezien. Je moet kiezen met wie je verder wilt.

pi_9456700
Als zij het zeker weet dan zou ik niets zeggen. Dat werkt nml tottaal niet als ze weet dat jij verliefd op haar bent.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  zaterdag 29 maart 2003 @ 22:37:06 #4
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_9456707
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 22:36 schreef Olivis het volgende:
Ik zou het eerst uitmaken met je huidige vriendin als je haar toch niet meer moet hebben.

Als je ze nog graag ziet, vergeet het dan want als het uitkomt (en overspel komt altijd uit!) ben je gezien. Je moet kiezen met wie je verder wilt.

Huh? Hij heeft niet een huidige vriendin hoor.
pi_9456723
quote:

jaja
  zaterdag 29 maart 2003 @ 22:39:10 #6
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_9456742
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 22:36 schreef UnleashMitch het volgende:
Als zij het zeker weet dan zou ik niets zeggen. Dat werkt nml tottaal niet als ze weet dat jij verliefd op haar bent.
precies....
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_9456746
Nee ik heb geen vriendin.
Ik denk ook dat het niet werkt als ze weet dat ik verliefd op haar ben.
Maar nu houd ik haar voor de gek want ik heb gezegd dat ik het ook een vergissing vond.
pi_9456749
quote:

Ok...

En hoeveel heb jij vandaag op?

pi_9456782
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 22:39 schreef TheRealJaap het volgende:
Maar nu houd ik haar voor de gek want ik heb gezegd dat ik het ook een vergissing vond.
Misschien is het gewoon een crush en gaat het na verloop van tijd wel over.. kijk het nog even aan en zolang zij duidelijk is over haar gevoelens en wat zij wil heeft het niet zoveel zin om te vertellen denk ik.
Tenzij je er echt onder lijdt en het erg moeilijk vindt om "gewoon" met haar om te gaan.
pi_9456793
oops te snel geweest...

Mijn advies: doen misschien komt er toch nog iets van...

zoveel overspeltopics, het stijgt naar mijn hoofd

[Dit bericht is gewijzigd door Olivis op 29-03-2003 22:42]

pi_9456799
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 22:39 schreef TheRealJaap het volgende:
De keuze is makkelijk neer te zetten:
je verteld het en je bent de vriendschap kwijt
je verteld het niet en je raakt de vriendschap niet kwijt

De beslissing maken is weer een ander verhaal

-edit-
typo

[Dit bericht is gewijzigd door UnleashMitch op 29-03-2003 22:47]

pi_9456846
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 22:41 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

je verteld het niet en je hebt de vriendschap niet

Waarom zou hij per definitie de vriendschap kwijt zijn?
pi_9456853
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 22:41 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

je verteld het niet en je hebt de vriendschap niet

Hij heeft de vriendschap wel alssie het niet zegt, dus gewoon niet zeggen, ze zal er vanzelf wel mischien achter komen..
We must secure the existence of our people and a future for white children - 14 woorden door David Lane
  zaterdag 29 maart 2003 @ 22:45:54 #14
16976 Fling
Fan o' man
pi_9456881
quote:
Moet ik het vertellen?
Ik zou nog even afwachten. Misschien is zij vorige week wel geschrokken van die zoen en loopt ze met dezelfde onzekerheid over het eventueel 'verpesten' van de vriendschap ("Stel dat het niks wordt?") waardoor ze heeft gezegd dat het een vergissing was.
Probeer de komende tijd eens te letten op eventuele signalen. Maar als die er niet zijn, is het inderdaad waarschijnlijk verstandiger om het niet te zeggen... Ik vind het overigens erg knap als je vrienden kan blijven terwijl jij wel verliefd op haar bent... Weet niet of ik dat zou kunnen.
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_9456901
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 22:44 schreef NordCore het volgende:

[..]

Hij heeft de vriendschap wel alssie het niet zegt, dus gewoon niet zeggen, ze zal er vanzelf wel mischien achter komen..

Sorry typo, ik bedoel natuurlijk dat ie dan de vriendschap niet kwijt raakt
pi_9456913
Dat dacht ik zelf ook ik zal het nog maar niet zeggen.
Ik wil onze vriendschap niet verpesten misschien kan het later een keer.
Bedankt lui!
pi_9456930
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 22:47 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Sorry typo, ik bedoel natuurlijk dat ie dan de vriendschap niet kwijt raakt

Dat ligt er helemaal aan.

Ik vind je een beetje kortzichtig hoor.. als hij het niet vertelt maar het is of wordt een hele hevige verliefdheid dan zal hij zich anders gaan gedragen, door die verliefdheid maar dat weet zij natuurlijk niet en dan heb je weer kans dat hij de vriendschap kwijtraakt doordat zij hem niet begrijpt in zijn reacties..

zaterdag 29 maart 2003 @ 22:50:13 #18
43808 nijntje-pg
zoeken naar het oude leven
pi_9456956
Wat stelt die vriendschap voor als je heimelijk verliefd bent op haar......
Voor de goden hoef je niet te vrezen. Over de dood hoef je je geen zorgen te maken. Het goede is eenvoudig te verkrijgen. Het afschuwelijke is gemakkelijk te verdragen.
pi_9456969
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 22:48 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Dat ligt er helemaal aan.

Ik vind je een beetje kortzichtig hoor.. als hij het niet vertelt maar het is of wordt een hele hevige verliefdheid dan zal hij zich anders gaan gedragen, door die verliefdheid maar dat weet zij natuurlijk niet en dan heb je weer kans dat hij de vriendschap kwijtraakt doordat zij hem niet begrijpt in zijn reacties..

Maar vaak als je zoiets beslist (dat je het niet zegt) leg je je er bij neer dat het niets wordt en zal je er dus minder om gaan geven. En kom op zeg, als het echt de liefde van z'n leven was geweest dan had ie het haar waarschijnlijk nog een keer verteld in de hoop dat het toch weer wat wordt.
pi_9457022
Jouw verhaal komt me bekend voor. Ik heb het haar toen wel verteld dat ik verliefd op haar was. De vriendschap was toen ook vrij gauw bekoeld, omdat die vriendschap niet meer op gelijkwaardige basis is. Aan de andere kant, als je het niet vertelt merkt ze het denk ik toch wel een keer dat je verliefd op haar bent. Je kunt het volgens mij dan ook beter aan haar gelijk vertellen. Je weet dan ook gelijk waar jezelf aan toe bent.
  zaterdag 29 maart 2003 @ 22:54:11 #21
43808 nijntje-pg
zoeken naar het oude leven
pi_9457030
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 22:51 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Maar vaak als je zoiets beslist (dat je het niet zegt) leg je je er bij neer dat het niets wordt en zal je er dus minder om gaan geven. En kom op zeg, als het echt de liefde van z'n leven was geweest dan had ie het haar waarschijnlijk nog een keer verteld in de hoop dat het toch weer wat wordt.

Als je verliefd bent op iemand lijkt het me dat dat niet zomaar weggaat als je het naast je neer legt......
Voor de goden hoef je niet te vrezen. Over de dood hoef je je geen zorgen te maken. Het goede is eenvoudig te verkrijgen. Het afschuwelijke is gemakkelijk te verdragen.
pi_9457054
nee

ga gewoon lekker door . mischien ooit nog is watr meer . is dan goed meegenomen. niet gaan toevegen. is het nog altijd spannend .. hopelijk gaat het over.

Spuit je anus schoon met een tuinslang.
pi_9457056
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 22:51 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Ik heb 4 jaar lang tegen een jongen gezwegen en hij weet het nog steeds niet en het ging echt NIET vanzelf over Het werd zelfs alleen maar heftiger.
pi_9457076
Dus dat je je erbij neerlegt betekent echt niet dat je minder om iemand zal gaan geven.

En jij weet verdorie helemaal niets over hem en of het "de liefde van zijn leven is".
Oordeel dan niet Iedereen gaat er op zn eigen manier mee om.

pi_9457205
Ik hoop ook dat ze verliefd wordt als ik het haar vertel.
Maar dat zal wel niet en dan is de vriendschap kwijt.
Ik zeg het nog maar niet misschien kan het later nog veranderen. Maar nu wil ik onze gesprekken en de gezelligheid niet kwijt.
Ik ga afwachten en zeg het nog maar niet.
Bedankt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')