Ze denkt dat ik het ook een vergissing vind maar dat is niet zo ik ben wel verliefd op haar.
Ik kan het haar beter niet vertellen want ik ben bang dat onze vriendschap dan verandert en ze is toch niet verliefd op mij. Maar nu lijkt het alsof ik niet eerlijk ben tegen haar. Of ik dingen verzwijg.
Moet ik het vertellen?
Ik wil de vriendschap niet kwijt. Maar ik wil ook niet tegen haar liegen.
Als je ze nog graag ziet, vergeet het dan want als het uitkomt (en overspel komt altijd uit!) ben je gezien. Je moet kiezen met wie je verder wilt.
quote:Huh? Hij heeft niet een huidige vriendin hoor.
Op zaterdag 29 maart 2003 22:36 schreef Olivis het volgende:
Ik zou het eerst uitmaken met je huidige vriendin als je haar toch niet meer moet hebben.Als je ze nog graag ziet, vergeet het dan want als het uitkomt (en overspel komt altijd uit!) ben je gezien. Je moet kiezen met wie je verder wilt.
quote:
Ik zou het eerst uitmaken met je huidige vriendin als je haar toch niet meer moet hebben.Als je ze nog graag ziet, vergeet het dan want als het uitkomt (en overspel komt altijd uit!) ben je gezien. Je moet kiezen met wie je verder wilt.
quote:precies....
Op zaterdag 29 maart 2003 22:36 schreef UnleashMitch het volgende:
Als zij het zeker weet dan zou ik niets zeggen. Dat werkt nml tottaal niet als ze weet dat jij verliefd op haar bent.
quote:
Ok...
En hoeveel heb jij vandaag op?
quote:Misschien is het gewoon een crush en gaat het na verloop van tijd wel over.. kijk het nog even aan en zolang zij duidelijk is over haar gevoelens en wat zij wil heeft het niet zoveel zin om te vertellen denk ik.
Op zaterdag 29 maart 2003 22:39 schreef TheRealJaap het volgende:
Nee ik heb geen vriendin.
Ik denk ook dat het niet werkt als ze weet dat ik verliefd op haar ben.
Maar nu houd ik haar voor de gek want ik heb gezegd dat ik het ook een vergissing vond.
Mijn advies: doen misschien komt er toch nog iets van...
zoveel overspeltopics, het stijgt naar mijn hoofd
[Dit bericht is gewijzigd door Olivis op 29-03-2003 22:42]
quote:De keuze is makkelijk neer te zetten:
Op zaterdag 29 maart 2003 22:39 schreef TheRealJaap het volgende:
Nee ik heb geen vriendin.
Ik denk ook dat het niet werkt als ze weet dat ik verliefd op haar ben.
Maar nu houd ik haar voor de gek want ik heb gezegd dat ik het ook een vergissing vond.
De beslissing maken is weer een ander verhaal
-edit-
typo
[Dit bericht is gewijzigd door UnleashMitch op 29-03-2003 22:47]
quote:Waarom zou hij per definitie de vriendschap kwijt zijn?
Op zaterdag 29 maart 2003 22:41 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
De keuze is makkelijk neer te zetten:
je verteld het en je bent de vriendschap kwijt
je verteld het niet en je hebt de vriendschap nietDe beslissing maken is weer een ander verhaal
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 22:41 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
De keuze is makkelijk neer te zetten:
je verteld het en je bent de vriendschap kwijt
je verteld het niet en je hebt de vriendschap nietDe beslissing maken is weer een ander verhaal
quote:Ik zou nog even afwachten. Misschien is zij vorige week wel geschrokken van die zoen en loopt ze met dezelfde onzekerheid over het eventueel 'verpesten' van de vriendschap ("Stel dat het niks wordt?") waardoor ze heeft gezegd dat het een vergissing was.
Moet ik het vertellen?
quote:Sorry typo, ik bedoel natuurlijk dat ie dan de vriendschap niet kwijt raakt
Op zaterdag 29 maart 2003 22:44 schreef NordCore het volgende:[..]
Hij heeft de vriendschap wel alssie het niet zegt, dus gewoon niet zeggen, ze zal er vanzelf wel mischien achter komen..
quote:Dat ligt er helemaal aan.
Op zaterdag 29 maart 2003 22:47 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
Sorry typo, ik bedoel natuurlijk dat ie dan de vriendschap niet kwijt raakt
Ik vind je een beetje kortzichtig hoor.. als hij het niet vertelt maar het is of wordt een hele hevige verliefdheid dan zal hij zich anders gaan gedragen, door die verliefdheid maar dat weet zij natuurlijk niet en dan heb je weer kans dat hij de vriendschap kwijtraakt doordat zij hem niet begrijpt in zijn reacties..
quote:Maar vaak als je zoiets beslist (dat je het niet zegt) leg je je er bij neer dat het niets wordt en zal je er dus minder om gaan geven. En kom op zeg, als het echt de liefde van z'n leven was geweest dan had ie het haar waarschijnlijk nog een keer verteld in de hoop dat het toch weer wat wordt.
Op zaterdag 29 maart 2003 22:48 schreef heaven7 het volgende:[..]
Dat ligt er helemaal aan.
Ik vind je een beetje kortzichtig hoor.. als hij het niet vertelt maar het is of wordt een hele hevige verliefdheid dan zal hij zich anders gaan gedragen, door die verliefdheid maar dat weet zij natuurlijk niet en dan heb je weer kans dat hij de vriendschap kwijtraakt doordat zij hem niet begrijpt in zijn reacties..
quote:Als je verliefd bent op iemand lijkt het me dat dat niet zomaar weggaat als je het naast je neer legt......
Op zaterdag 29 maart 2003 22:51 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
Maar vaak als je zoiets beslist (dat je het niet zegt) leg je je er bij neer dat het niets wordt en zal je er dus minder om gaan geven. En kom op zeg, als het echt de liefde van z'n leven was geweest dan had ie het haar waarschijnlijk nog een keer verteld in de hoop dat het toch weer wat wordt.
ga gewoon lekker door . mischien ooit nog is watr meer . is dan goed meegenomen. niet gaan toevegen. is het nog altijd spannend .. hopelijk gaat het over.
quote:Ik heb 4 jaar lang tegen een jongen gezwegen en hij weet het nog steeds niet en het ging echt NIET vanzelf over
Op zaterdag 29 maart 2003 22:51 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
Maar vaak als je zoiets beslist (dat je het niet zegt) leg je je er bij neer dat het niets wordt en zal je er dus minder om gaan geven. En kom op zeg, als het echt de liefde van z'n leven was geweest dan had ie het haar waarschijnlijk nog een keer verteld in de hoop dat het toch weer wat wordt.
En jij weet verdorie helemaal niets over hem en of het "de liefde van zijn leven is".
Oordeel dan niet Iedereen gaat er op zn eigen manier mee om.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |