foto's komen er aan.
[Dit bericht is gewijzigd door Stroef op 29-03-2003 22:27]
niemand ? lekker koopje hoor ..
Geen infrarood.
Wat 'ie allemaal kan:
Overige specs:
GSM 900 en 1800
GPRS class 8
Spreektijd: 120 tot 180 minutes
Standby tijd: 120 tot 180 uur
Polyphone ringtunes (16 tonen)
10 downloadable ringtones
20 downloadable plaatjes
2 Games
Trilstand
SMS met T9
downloadbare screensavers en plaatjes
Gewicht 98 gram
Afmetingen 120 mm x 51 mm x 21 mm
picca
ik heb dat ding getest.. t zuigt, hij is enorm, batterij is zwak, hij is zwaar, kleurenscherm is heel lelijk, memory is minimaal, knopjes zijn onrelaxed, menus zijn onlogisch en onvolledig.. ik heb toen niet eens de moeite gedaan een simpel formuliertje in te vullen om het gratis te krijgen.. dat zegt denk ik genoeg over wat zo een ding waard is.
quote:Nee dat is die niet. Dat staat in de openingspost....
Op woensdag 9 april 2003 19:29 schreef Snoop_Dogg het volgende:
is hij simlock vrij ?
quote:Wedden dat hij wel simlockvrij is!! Ik heb hem toch ook via dezelfde actie en er zit nu gewoon een O2-tje in hoor...
Op woensdag 9 april 2003 19:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:[..]
Nee dat is die niet. Dat staat in de openingspost....
quote:maar verder wel een leuke phone dus...buiten deze dinge.... kwil em graag kopen, 100 euro is niet veel voor een I-mode toestel
Op woensdag 9 april 2003 01:04 schreef spooky1234 het volgende:
wahaha.. deze kon je gratis krijgen!! er zijn er 10 gratis besteld door vrienden en vriendinnen.. met een internetgesubsideerde kpn abo die je wel zelf moet gaan opzeggen na 1 jaar.. toestel gratis en abo gratis.ik heb dat ding getest.. t zuigt, hij is enorm, batterij is zwak, hij is zwaar, kleurenscherm is heel lelijk, memory is minimaal, knopjes zijn onrelaxed, menus zijn onlogisch en onvolledig.. ik heb toen niet eens de moeite gedaan een simpel formuliertje in te vullen om het gratis te krijgen.. dat zegt denk ik genoeg over wat zo een ding waard is.
quote:Dan moet je een abonnement nemen. Dat is hier niet het geval.
Op donderdag 8 mei 2003 10:53 schreef Sjaakman het volgende:
Niet om lullig te doen ofzow, maar voor die 100 euro kan je ook een NIEUW en beter imode toestel kopen, zoals ik ook heb gedaan: [GSM / imode] Mitsubishi m21i.
quote:mar jij hebt dan een abo erbij...daar kan ook een kpn Prepaid simkaartje in, en heb je dus geen amandelijkse kosten
Op donderdag 8 mei 2003 10:53 schreef Sjaakman het volgende:
Niet om lullig te doen ofzow, maar voor die 100 euro kan je ook een NIEUW en beter imode toestel kopen, zoals ik ook heb gedaan: [GSM / imode] Mitsubishi m21i.
quote:Hm. Das waar.
Op donderdag 8 mei 2003 10:55 schreef detulp050 het volgende:[..]
Dan moet je een abonnement nemen. Dat is hier niet het geval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |