quote:Of verdelen over meerdere topics. voor elke enter 1.
Op zaterdag 29 maart 2003 21:04 schreef JeRa het volgende:
Waarom heeft de topicstarter mij nou weer gequoteAls je meer enters gebruikt, kun je de tekst beter indelen in subonderwerpen en snel zien waar het over gaat, zodoende weet je meteen wat je kunt overslaan
quote:Ik had het alleen over het gebruik van enter
Op zaterdag 29 maart 2003 23:11 schreef RemCow het volgende:
inderdaad enters komma's punten enzo zijn helemaal niet nodig je moet gewoon wat meer je best doen om iets te lezen we zitten toch niet een proefwerk nederlands te maken wat is dat nou voor een onzin en zonder enters zorg je ook voor een wat compactere post zodat de pagina wat minder lang wordt en hoef je minder ver te scrollen en slijt het muiswieltje ook veel minder snel dus kijk het heeft alleen maar voordelen
quote:heewatdoejemanikzieallemaalspaties
Op zaterdag 29 maart 2003 23:11 schreef RemCow het volgende:
inderdaad enters komma's punten enzo zijn helemaal niet nodig je moet gewoon wat meer je best doen om iets te lezen we zitten toch niet een proefwerk nederlands te maken wat is dat nou voor een onzin en zonder enters zorg je ook voor een wat compactere post zodat de pagina wat minder lang wordt en hoef je minder ver te scrollen en slijt het muiswieltje ook veel minder snel dus kijk het heeft alleen maar voordelen
quote:Flasher is a gangster
Op zondag 30 maart 2003 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
heewatdoejemanikzieallemaalspaties
quote:Ja dat vind ik op CNN altijd erg irritant. Artikelen op de website: na IEDERE zin een witregel
Op zondag 30 maart 2003 12:30 schreef Tco99 het volgende:
Het wordt af en toe ook behoorlijk overdreven. Soms zie je mensen al na elke twee zinnen een nieuwe alinea beginnen terwijl dat gewoon onnodig is. Bovendien als je niet eens fatsoenlijk een alinea langer dan drie zinnen kunt begrijpen, vraag ik mij toch af hoe je ooit je examen Nederlands hebt gehaald of gaat halen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |