quote:
Ja hallo gebruik eens wat enters, dit ga ik niet lezen...
quote:Waarom moeten we toch altijd van die afgemeten hapjes hebben..Makkelijk. Van die kleine stoten. Onzinnig toch
Bedankt voor het veelvuldig gebruiken van enter
Vanwaar de enter-geilheid.?
Een tekst wordt er gewoon veel overzichtelijker en prettiger leesbaar van.
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 20:44 schreef K-otic het volgende:
Een tekst wordt er gewoon veel overzichtelijker en prettiger leesbaar van.
quote:Nothing to add
Alinea-indeling is een algemeen geaccepteerd iets, je bent juist een uitzondering (en stom) als je het niet gebruikt.Een tekst wordt er gewoon veel overzichtelijker en prettiger leesbaar van.
quote:Dat kan ik ook wel bedenken..
Alinea-indeling is een algemeen geaccepteerd iets, je bent juist een uitzondering (en stom) als je het niet gebruikt.Een tekst wordt er gewoon veel overzichtelijker en prettiger leesbaar van.
Dat aanpassen steeds
quote:1. Interpunctie:
Op zaterdag 29 maart 2003 20:42 schreef Wrong het volgende:Vanwaar de enter-geilheid.?
2. Spelling:
Enter-geilheid is entergeilheid.
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 20:45 schreef Bioslock het volgende:[..]
1. Interpunctie:
Na een punt volgt geen leesteken.2. Spelling:
Enter-geilheid is entergeilheid.
quote:Simpel toch
Op zaterdag 29 maart 2003 20:46 schreef EdSchouten het volgende:
Ik zie het al voor me:
Ik wil iets gaan opsommen en ik gebruik geen enters:
- Punt 1 - Punt 2 - Punt 3
quote:Lalala
Op zaterdag 29 maart 2003 20:46 schreef Wrong het volgende:[..]
Jij mag je hier gaan melden
Hoe groot is de purist in je?
quote:De meeste mensen schrijven teksten die niet zomaar een willekeurige stroom gedachtenfragmenten zijn, maar een meer of minder gestructureerd betoog vormen, waar het gebruikelijk is dat de elementen duidelijk gemaakt worden door alinea's.
Op zaterdag 29 maart 2003 20:42 schreef Wrong het volgende:[..]
[..]Waarom moeten we toch altijd van die afgemeten hapjes hebben..Makkelijk. Van die kleine stoten. Onzinnig toch
. Je interpreteert een tekst zelf zoals je wilt/doet en het gebruik van enter werkt sturing van buitenaf in de hand. Kickje terug naar creativiteit? Ik snap het echt niet.
quote:How cute, BUT IT'S WRONG! (2 stupid dogs
Op zaterdag 29 maart 2003 20:47 schreef Wrong het volgende:
Simpel toch
quote:Ja man, je bent stom.
...je bent juist een uitzondering (en stom) als je het niet gebruikt.
quote:Uiteraard..
Op zaterdag 29 maart 2003 20:48 schreef Vibromass het volgende:[..]
De meeste mensen schrijven teksten die niet zomaar een willekeurige stroom gedachtenfragmenten zijn, maar een meer of minder gestructureerd betoog vormen, waar het gebruikelijk is dat de elementen duidelijk gemaakt worden door alinea's.
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 20:50 schreef JayAvenger het volgende:[..]
Ja man, je bent stom.
quote:Is toch logisch, als jij je tekst niet verzorgt en er geen moeite in stopt gaat een ander dat ook niet doen.
Op zaterdag 29 maart 2003 20:51 schreef Wrong het volgende:[..]
Uiteraard..
maar om het nou even over dit forum te hebben..
Je moet je houden aan de regels (dus ook zeg maar de enteretiquette)..anders wordt er niet gereageerd.
Beetje jammer
quote:Misschien zit de moeite wel in de tekst. Wie zal het zeggen
Op zaterdag 29 maart 2003 20:53 schreef K-otic het volgende:[..]
Is toch logisch, als jij je tekst niet verzorgt en er geen moeite in stopt gaat een ander dat ook niet doen.
quote:Als jij ontzettend lekker bier in vieze afvalcontainers gaat verkopen dan verkoopt dat niet echt, me dunkt.
Op zaterdag 29 maart 2003 20:51 schreef Wrong het volgende:[..]
Uiteraard..
maar om het nou even over dit forum te hebben..
Je moet je houden aan de regels (dus ook zeg maar de enteretiquette)..anders wordt er niet gereageerd.
Beetje jammer
quote:Uiterlijke verzorging is dan de finishing touch
Op zaterdag 29 maart 2003 20:54 schreef Wrong het volgende:[..]
Misschien zit de moeite wel in de tekst. Wie zal het zeggen
quote:Je maakt jezelf er anders ook schuldig aan. Je gebruikt de twee enters hier om je vraag te stellen. Waarom wil je dan van de enters af?
Op zaterdag 29 maart 2003 20:42 schreef Wrong het volgende:
Waarom moeten we toch altijd van die afgemeten hapjes hebben..Makkelijk. Van die kleine stoten. Onzinnig toch. Je interpreteert een tekst zelf zoals je wilt/doet en het gebruik van enter werkt sturing van buitenaf in de hand. Kickje terug naar creativiteit? Ik snap het echt niet. [enter]
[enter]
quote:Wie zegt dat ik dat wil
Op zaterdag 29 maart 2003 20:56 schreef Herfst het volgende:[..]
Je maakt jezelf er anders ook schuldig aan. Je gebruikt de twee enters hier om je vraag te stellen. Waarom wil je dan van de enters af?
Als je meer enters gebruikt, kun je de tekst beter indelen in subonderwerpen en snel zien waar het over gaat, zodoende weet je meteen wat je kunt overslaan
-edit: nog verkeerd gequote ook nog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |