abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9455110
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 20:47 schreef yavanna het volgende:

[..]

En irakese burgers vechtend als soldaten

nee soldaten die vechten verkleed als burgers en dan roept die informatie drol dat t volk in opstand komt tegen de amerikanen!
pi_9455112
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 20:46 schreef Disorder het volgende:
Dan waren die 2 marktexplosies dus misschien toch.....
Twee afzwaaiers in twee dagen, allebei recht op de markt ... ik ben er toch voorzichtig mee.

Met name als je ziet wat voor een schade de Amerikaanse kruisraketten kunnen veroorzaken ... meestal ligt er een krater van tientallen meters doorsnede ... op de beelden is vooral brandschade te zien.

zaterdag 29 maart 2003 @ 20:49:56 #28
19242 yavanna
Results may vary.
pi_9455119
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 20:48 schreef domolanglekker het volgende:

nee soldaten die vechten verkleed als burgers en dan roept die informatie drol dat t volk in opstand komt tegen de amerikanen!

Klopt, maar er zullen toch ook echt wel burgers zijn die meevechten.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zaterdag 29 maart 2003 @ 20:51:22 #29
19242 yavanna
Results may vary.
pi_9455130
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 20:49 schreef battlesickloner het volgende:

Twee afzwaaiers in twee dagen, allebei recht op de markt ... ik ben er toch voorzichtig mee.

Met name als je ziet wat voor een schade de Amerikaanse kruisraketten kunnen veroorzaken ... meestal ligt er een krater van tientallen meters doorsnede ... op de beelden is vooral brandschade te zien.

Er was toch een behoorlijke krater te zien.
Verder heb ik geen verstand van wat voor wapens zulke kraters veroorzaken.

Ik vind het wel vreemde afzwaaiers, aangezien er geen militaire doelen nabij lagen, althans dat wordt ons wordt verteld.

[Dit bericht is gewijzigd door yavanna op 29-03-2003 20:51]

pi_9455132
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 20:49 schreef yavanna het volgende:

[..]

Klopt, maar er zullen toch ook echt wel burgers zijn die meevechten.

vast wel.. maar of ze vrijwillig ten strijde trekken?
pi_9455141
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 20:46 schreef battlesickloner het volgende:

[..]

Urban Warfare

Inderdaad. Het is een heel groot probleem, en de enige effectieve oplossing bestaat vooralsnog uit eerst alles platbombarderen.
  zaterdag 29 maart 2003 @ 20:53:25 #32
19242 yavanna
Results may vary.
pi_9455149
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 20:51 schreef domolanglekker het volgende:

vast wel.. maar of ze vrijwillig ten strijde trekken?

Niet allemaal, dat lijkt mij duidelijk.

Het blijft verder toch speculeren, aangezien wij hier zitten ( gelukkig), met weinig zicht op wat zich daar werkelijk afspeelt.

zaterdag 29 maart 2003 @ 20:53:52 #33
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_9455154
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 20:52 schreef DiGuru het volgende:

[..]

Inderdaad. Het is een heel groot probleem, en de enige effectieve oplossing bestaat vooralsnog uit eerst alles platbombarderen.

Er zijn zoveel onschuldige mensen die je dan ook bombadeert ik denk niet dat de Amerikanen dat op hun geweten willen hebben toch?
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_9455162
quote:
BAGHDAD, Iraq (CNN) -- An Iraqi military officer carried out Saturday's deadly suicide bombing that killed four U.S. soldiers, Iraq's vice president said, warning that Baghdad could send a single "martyr" to kill thousands of people.

"This is only the beginning and you will hear more good news in the coming days," Taha Yassin Ramadan told a Baghdad news conference Saturday. "These bastards will be welcomed at the level and in the way they deserve."

meer zelfmoordaanslagen dus.. zeker tips gehad van de palestijnen
  zaterdag 29 maart 2003 @ 20:56:02 #35
19242 yavanna
Results may vary.
pi_9455177
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 20:53 schreef El_Catalan het volgende:

Er zijn zoveel onschuldige mensen die je dan ook bombadeert ik denk niet dat de Amerikanen dat op hun geweten willen hebben toch?

Nu nog niet, lijkt het.

Er bestaat het gevaar van oorlogsmoeheid, als de oorlog erg lang voortduurd, ' Gooi maar plat, dan zijn we er eens vanaf '

pi_9455185
In Saudi Arabië waren anders ook afzwaaiers.
quote:
QATAR De VS stopt voorlopig met het lanceren van kruisraketten over delen van Saudi-Arabië.Riyad had geklaagd dat sommige raketten die afgevuurd worden van schepen in de Middellandse en Rode Zee op Saudisch grondgebied landden.
  zaterdag 29 maart 2003 @ 20:57:00 #37
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_9455186
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 20:56 schreef yavanna het volgende:

[..]

Nu nog niet, lijkt het.

Er bestaat het gevaar van oorlogsmoeheid, als de oorlog erg lang voortduurd, ' Gooi maar plat, dan zijn we er eens vanaf '

Als dat gebeurd denk ik dat Amerika problemen gaat krijgen met een hoop landen
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  zaterdag 29 maart 2003 @ 20:57:49 #38
19242 yavanna
Results may vary.
pi_9455197
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 20:54 schreef domolanglekker het volgende:
meer zelfmoordaanslagen dus.. zeker tips gehad van de palestijnen
Wordt door diverse ook aangemoedigd, oa door Bin Laden en sjeik Abdul Karim al-Mudarress. ( Nu.nl)
pi_9455218
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 20:57 schreef yavanna het volgende:
Wordt door diverse ook aangemoedigd, oa door Bin Laden en sjeik Abdul Karim al-Mudarress. ( Nu.nl)
Stelletje idioten ook ... met hun martelaren gedoe ... ik dacht dat de bevolking van Irak wel wat slimmer was.
  zaterdag 29 maart 2003 @ 21:00:22 #40
19242 yavanna
Results may vary.
pi_9455223
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 20:57 schreef El_Catalan het volgende:

Misschien, toch hopen een hoop landen, ook landen als Jordanie en Egypte, die officieel tegen zijn, dat de oorlog zo snel mogelijk voorbij is, al is het maar om hun eigen regerings machtspositie veilig te stellen.
Wie weet wat voor afwegingen zij maken
  zaterdag 29 maart 2003 @ 21:00:23 #41
10655 SilverSpirit
Laatste kans.....
pi_9455225
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 20:46 schreef Disorder het volgende:

[..]

Dan waren die 2 marktexplosies dus misschien toch.....

[offtopic] Ben je toevallig Joods? [offtopic]
Laatste kans.....
pi_9455241
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 21:00 schreef battlesickloner het volgende:

[..]

Stelletje idioten ook ... met hun martelaren gedoe ... ik dacht dat de bevolking van Irak wel wat slimmer was.

denk niet dat ze zo graag met bommen om hun lijf naar het front rennen.. denk eerder dat t zo gaat:
1 je familie wordt vastgehouden en er wordt gedreigd ze te executeren
2 er wordt gevraagd of je even een dienst wil doen voor je land (je komt wel om bij de explosie natuurlijk maar ja je familie blijft leven)
pi_9455263
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 20:57 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

NOS TeleTekst meldt ook:
quote:
Irak wel eens zes maanden of langer zou kunnen gaan duren.Dat blijkt uit een onderzoek van CNN en Time Magazine.
Dat wordt echt een hele zware dobber.

In Afghanistan is het ook raak:

quote:
BAGRAM In het zuiden van Afghanistan zijn twee Amerikaanse militairen om het leven gekomen toen ze in een hinderlaag van de Taliban liepen.Een derde soldaat en drie Afghanen raakten gewond.Ze waren op een verkenningstocht in de provincie Helmand. Volgens een legerwoordvoerder werd het konvooi aangevallen door vier mannen op twee motorfietsen.Sinds oktober 2001, toen de actie in Afghanistan begon,zijn 18 Amerikanen bij gevechten omgekomen.
pi_9455265
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 21:02 schreef domolanglekker het volgende:
denk niet dat ze zo graag met bommen om hun lijf naar het front rennen.. denk eerder dat t zo gaat:
1 je familie wordt vastgehouden en er wordt gedreigd ze te executeren
2 er wordt gevraagd of je even een dienst wil doen voor je land (je komt wel om bij de explosie natuurlijk maar ja je familie blijft leven)
Dan zouden ze toch geen officier nemen lijkt me.

Het enige wat ze ermee bereiken is dat de Amerikanen voortaan elke auto van de weg af knallen en pre-emptive verdachte burgers gaan afschieten. De oorlog win je er uiteindelijk toch niet mee denk ik.

pi_9455287
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 20:57 schreef yavanna het volgende:

[..]

Die krijgen juist waar ze op uit zijn, verdere radicalisering in het Midden Oosten.
pi_9455289
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 21:04 schreef battlesickloner het volgende:

[..]

Het enige wat ze ermee bereiken is dat de Amerikanen voortaan elke auto van de weg af knallen en pre-emptive verdachte burgers gaan afschieten. De oorlog win je er uiteindelijk toch niet mee denk ik.

mneuh spijkermatten rond ieder checkpoint en grote borden in het arabisch en weet ik veel welke andere taal:
"VOERTUIG VOOR DE SPIJKERMATTEN STILZETTEN EN UITSTAPPEN! - BIJ WEIGERING VOLGT DODELIJK GEWELD"
denk dat je wel weet wie zich gaat opblazen en wie niet.
pi_9455291
quote:

[..]

Op het moment dat ze dat gaan doen hebben ze verloren. De rest van de wereld gaat stijgeren.
pi_9455297
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 21:00 schreef SilverSpirit het volgende:

[..]

[offtopic] Ben je toevallig Joods? [offtopic]

Ik ben Atheïst.
pi_9455304
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 21:07 schreef DiGuru het volgende:

[..]

Op het moment dat ze dat gaan doen hebben ze verloren. De rest van de wereld gaat stijgeren.

gaat de wereld ook steigeren als bv een martelaar zichzelf opblaast in koeweit stad met een paar gifgas bommetjes?
  zaterdag 29 maart 2003 @ 21:08:48 #50
10655 SilverSpirit
Laatste kans.....
pi_9455305
quote:

[..]
Het enige wat ze ermee bereiken is dat de Amerikanen voortaan elke auto van de weg af knallen en pre-emptive verdachte burgers gaan afschieten.

Denk je dat echt?
Laatste kans.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')