Ik heb een heel lief nieuw vriendje en een ex- vriendje.
Ex vriendje belt me midden in de nacht op, stuurt me smsjes, wil dat ik langskom na het uitgaan, heeft dus weer duidelijk gevoelens voor mij.
Nou zou je zeggen: Laat hem oprotten. Ik wil dat niet. Ik probeer mezelf groot te houden maar zit met de tranen in mijn ogen van verwarring als mijn ex belt. Ik ga nu niet meer op zijn telefoontjes en smsjes in, maar zou dat wel graag willen. Wat mij betreft hoeft ie ook niet te weten dat ik een nieuwe lover heb. Ook al is het dom en fout. Want mijn nieuwe lover is echt heel goed voor me, maar er ligt een flinke knoop in mijn maag wat betreft mijn ex.
Lieve mensen, spui uw raad, alstublieft.
Jij hebt een nieuwe vriend. Dan heeft hij in ieder geval duidelijkheid!!
16 september 2002 maakte mijn ex het uit. Daarna heb ik hem een half jaar niet gezien. Toen ik hem half januari van dit jaar weer wekelijks begon te zien is hij begonnen met bellen en vervelend doen.
quote:Jij bent zeker d'r ex.
Op zaterdag 29 maart 2003 13:16 schreef Freel het volgende:
Volgens mij is het duidelijk wie je wil. Ik denk dat je die knoop in je maag moet oplossen met hem en je nieuwe 'lover'dumpen.
quote:Nope, maar ik heb haar foto gezien, so I wish I was
Op zaterdag 29 maart 2003 13:18 schreef Alan_Partridge het volgende:[..]
Jij bent zeker d'r ex.
quote:mee eens.
Op zaterdag 29 maart 2003 13:16 schreef Freel het volgende:
Volgens mij is het duidelijk wie je wil. Ik denk dat je die knoop in je maag moet oplossen met hem en je nieuwe 'lover'dumpen.
quote:Slijmert
Op zaterdag 29 maart 2003 13:21 schreef Freel het volgende:[..]
Nope, maar ik heb haar foto gezien, so I wish I was
Ik zou gewoon met je nieuwe vriend doorgaan, want waarschijnlijk als je weer met je ex neemt duurt dat niet heel erg lang.
quote:Uh, ik geef hem gelijk, ja. Maar je moet niet met iemand doorgaan als je gevoelens voor iemand anders hebt. Misschien is een tijdje vrijgezel zijn ook eens goed.
Op zaterdag 29 maart 2003 13:23 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
Slijmert
Ik zou gewoon met je nieuwe vriend doorgaan, want waarschijnlijk als je weer met je ex neemt duurt dat niet heel erg lang.
quote:Dat laatste is zeker waar. Je kunt het verdriet van een verloren liefde niet kwijtraken door met iemand anders te nemen. Maar aangezien het al sinds september uit is weet ik niet of dat hier ook het geval is. Heb je al lang met je nieuwe vriend?
Op zaterdag 29 maart 2003 13:25 schreef Freel het volgende:[..]
je moet niet met iemand doorgaan als je gevoelens voor iemand anders hebt. Misschien is een tijdje vrijgezel zijn ook eens goed.
En waarom zoekt je ex opeens weer contact? Wat wil hij van je?
quote:Ik neem niemand om over iemand anders heen te komen. M'n nieuwe relatie is nu ongeveer een week aan de gang.
Op zaterdag 29 maart 2003 13:36 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:[..]
Dat laatste is zeker waar. Je kunt het verdriet van een verloren liefde niet kwijtraken door met iemand anders te nemen. Maar aangezien het al sinds september uit is weet ik niet of dat hier ook het geval is. Heb je al lang met je nieuwe vriend?
En waarom zoekt je ex opeens weer contact? Wat wil hij van je?
quote:Dan zou ik zeker kappen als het nog zo kort is, en eerst maar eens uitzoeken wat je nog voor die ex voelt..
Op zaterdag 29 maart 2003 13:48 schreef Leanne het volgende:[..]
Ik neem niemand om over iemand anders heen te komen. M'n nieuwe relatie is nu ongeveer een week aan de gang.
quote:Waarom heb je er zo'n moeite mee dat je ex je smsjes stuurt enzo? Voel je stiekem nog wat voor hem?
Op zaterdag 29 maart 2003 13:48 schreef Leanne het volgende:[..]
Ik neem niemand om over iemand anders heen te komen. M'n nieuwe relatie is nu ongeveer een week aan de gang.
Als je sowieso niet met je ex verder wilt, ga dan alsnog met hem praten. Zolang je hem niet aanspreekt op wat hij doet, en hem zegt te stoppen, dan zal hij doorgaan.
Je moet duidelijk zijn. Voor je ex is het ook moeilijk - voor jezelf en voor hem, en OOK voor je nieuwe vriend is het noodzakelijk dat je duidelijkheid schept. Ook al is dat moeilijk.
Ik snap wel dat je het nog moeilijk kunt hebben als je ex contact met je zoekt, je hebt misschien wel heel veel met hem gedeeld en misschien was het wel een hele mooie relatie. En vind je het soms gewoon jammer dat het niet gewerkt heeft tussen jullie, maar wil je hem nu echt niet meer terug (en je nieuwe vriend niet meer missen)
Probeer je ex duidelijk te maken dat je wel contact wilt, maar niet zoveel en niet midden in de nacht...
quote:Helemaal mee eens.
Op zaterdag 29 maart 2003 13:06 schreef chocolatemoeze het volgende:
Je bent duidelijk nog niet over je ex heen! Het is niet eerlijk tegenover je nieuwe vriend, maar zeker niet tegenover jezelf. Misschien moet je eens gaan praten met je ex. Als je hem echt niet terug wilt, lijkt het me beter voor je dat je een tijd lang geen contact meer whatsoever met hem hebt!
Wel lullig voor je nieuwe vriend, imo.
Zet het op een rijtje, wie je nou leuker vindt, want volgens mij zie je je ex nog wel heel erg zitten.
Wil je hem niet meer terug, verbreek dan het contact ff, en richt je op je nieuwe vriend.
quote:Nou ik word er behoorlijk sentimenteel
Op zaterdag 29 maart 2003 13:51 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:[..]
Waarom heb je er zo'n moeite mee dat je ex je smsjes stuurt enzo? Voel je stiekem nog wat voor hem?
quote:Gewoon blijven negeren, dan houdt het echt wel een keer op.
Op zaterdag 29 maart 2003 16:41 schreef Leanne het volgende:[..]
Nou ik word er behoorlijk sentimenteel
van wanneer hij belt.
Ik heb hem al eens gevraagd om te kappen met die smsjes, hij heeft dat toen beloofd..maar een week later was het weer raak. Toen ben ik begonnen met het te negeren..maar hij gaat wel door.
Waarom wordt je eigenlijk sentimenteel van zijn telefoontjes? Wees eens eerlijk, wat voel je nog voor hem?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |