Haar argumenten:
Als een vrouw net zoveel mannen heeft als een player vrouwen dan is ze gewoon een player en geen slet.
(dom dom dom)
Mijn argumenten:
Mannen moeten moeite doen om een vrouw te krijgen, leuk praatje en ze soms wel 20 hele minuten vermaken voordat je je doel bereikt hebt. het zogehete playen.
vrouwen daarintegen die lopen gewoon naar een vent toe, kijken ze aan en zeggen ... NEUKEN????? ... en dan heeft ze sex. of wel bij vrouwen gaat het gewoon makkelijker en daarom zijn ze sletten en geen players.
jullie meningen of verklaringen zijn welkom
Maar ik zal je een ding vertellen: Vrouwen beplayen je.
quote:Mij niet, ik rook/zuip vrouwen uit ... hehe, zij zuipen vaak genoeg gratis, laten nou net mijn peuken en mijn muntjes op zijn nu we zo gezellig zitten te praten
Op zaterdag 29 maart 2003 12:46 schreef Wrong het volgende:
Je ziet het woord player verkeerd..Maar ik zal je een ding vertellen: Vrouwen beplayen je.
Nuff said
quote:Het ging erom of vrouwen het wel of niet konden zijn
Op zaterdag 29 maart 2003 12:50 schreef Litpho het volgende:
Ik dacht dat de term "playen" sloeg op iemand verleiden onder valse voorwendselen (meestal een relatie). Met die definitie kunnen vrouwen net zo goed playen als mannen, alleen niet zonder daarbij van de gemeenschap de term "slet" opgeplakt te krijgen. Dit itt mannen, die zijn dan gewoon stoer.
quote:Dat wil niet zeggen dat ze het niet doen. Mensen doen wel meer dingen die logisch gezien overbodig zijn tenslotte.
Op zaterdag 29 maart 2003 12:53 schreef GWD het volgende:
Maar vrouwen hoeven mannen niet te verleiden onder valse voorwendselen want mannen willen toch wel neuken ... dat was mijn punt dus
En neem in je voorbeeld ook de niet vrijgezelle, maar desalniettemin trouwe, mannen op. Dan wordt het al heel wat geloofwaardiger dat vrouwen players kunnen zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Litpho op 29-03-2003 12:57]
quote:Zoals oorlog voeren
Op zaterdag 29 maart 2003 12:56 schreef Litpho het volgende:[..]
Dat wil niet zeggen dat ze het niet doen. Mensen doen wel meer dingen die logisch gezien overbodig zijn tenslotte.
quote:Als vrouwend grotendeels een relatie willen. Dan zou playen bij vrouwen inhouden dat ze mannen een relatie aandoen en sex dan als middel gebruiken.
Op zaterdag 29 maart 2003 12:50 schreef Litpho het volgende:
Ik dacht dat de term "playen" sloeg op iemand verleiden onder valse voorwendselen (meestal een relatie).
Een vrouw die ervoor uitkomt dat ze graag met een hoop kerels sex heeft krijgt idd het labeltje 'slet' opgeplakt. Scheelt in ieder geval een hoop moeilijk doen en ik weet niet wie zich beter vermaakt.
quote:Dus mannelijke sletten zijn per definitie homo? Hmmm..
Op zaterdag 29 maart 2003 13:08 schreef chocolatemoeze het volgende:
Een slet is iemand die mannen slijt waar ze nix voor voelt en er ook nog trots op is. Dit geld voor zowel het geslacht vrouw als man.
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 13:10 schreef kapstok11 het volgende:[..]
Dus mannelijke sletten zijn per definitie homo? Hmmm..
quote:Je mept de spijker op z'n kop.
Op zaterdag 29 maart 2003 13:14 schreef Sinaasappel het volgende:
ik vind dat vrouwen best players kunnen zijn, maar dan op de manier van: Hoeveel jongens ze aan het lijntje kunnen houden.
verder geef ik je gelijk
quote:En vrouwen geven niets om sex zeker
Op zaterdag 29 maart 2003 12:53 schreef GWD het volgende:[..]
Het ging erom of vrouwen het wel of niet konden zijn
.....
maar vrouwen hoeven mannen niet te verleiden onder valse voorwendselen want mannen willen toch wel neuken ... dat was mijn punt dus
Maargoed, vrouwen kunnen ook best players zijn, alleen is t n feit dat ze er minder moeite voor hoeven te doen. Mannen gaan veel vaker uit met het doel om te neuken, en als een player-vrouw dan toevallig zo'n man vindt (kans van 25%) dan hoeft ze gewoon minder moeite te doen
quote:Nee, Jamai is een sletje..
Op zaterdag 29 maart 2003 19:13 schreef m0w9li het volgende:
Player defineert een doen en/of laten (of juist niet) van iemand. Een karakter(in dit geval dus juist niet)trek van iemand: karaktertrekken zijn onzijdig en verlenen zich NET ALS ALLE GEVOELENS/EMOTIES voor beide geslachten. M.a.w.>> Alles wat een man kan zijn, kan een vrouw ook zijn....(mannen kunnen zelfs vrouwlijk zijn: zie Jamai van Idols, hehe) wat karakter betreft dan....
vrouwen zijn grootste players (tenminste als het geen onzekere pubers zijn of breezermeisjes)
Een slet daarentegen vangt mensen in door in te spelen op oerdriften
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |