abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9447083
Ik word er gek van, al een week lang loop ik hartstikke te hoesten.. okee heb dan een beetje griep maar dat hoesten is niet normaal, heb al iedere dag hoestdrank gehad waardoor ik al meer dan 1 fles heb gehad maar het helpt voor geen meter. Er zit super veel slijm in mijn keel en iedere keer als ik moet hoesten heb iik het gevoel dat ik moet overgeven
wat kan ik hier nou tegen doen, misschien een simpel middeltje om het slijm tegen te gaan??
  zaterdag 29 maart 2003 @ 11:33:43 #2
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_9447124
ik weet wat je door maakt man, maar weet niet wat je tegen de hoest kan doen, zoals gewoonlijk veel water drinken en fruit eten
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 29 maart 2003 @ 11:36:23 #3
29344 Spike-man
Merkstift op alcoholbasis
pi_9447155
pff, ik heb hetzelfde gehad de afgelopen week. In ieder geval veel drinken (liters thee ofzo) en als je gaat slapen een warme doek om je keel. Dat hielp bij mij super goed!!
You think you can catch Keyser Soze? You think a guy like that comes this close to getting caught, and sticks his head out? If he comes up for anything it'll be to get rid of me. After that... my guess is you'll never hear from him again.
pi_9447168
Veel fruit eten idd.
pi_9447183
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 11:36 schreef Spike-man het volgende:
pff, ik heb hetzelfde gehad de afgelopen week. In ieder geval veel drinken (liters thee ofzo) en als je gaat slapen een warme doek om je keel. Dat hielp bij mij super goed!!
mijn vader zei juist een ijskoude doek maar dat zal ik es proberen..
  zaterdag 29 maart 2003 @ 11:41:01 #6
29344 Spike-man
Merkstift op alcoholbasis
pi_9447230
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 11:38 schreef Nadientje het volgende:

[..]

mijn vader zei juist een ijskoude doek maar dat zal ik es proberen..

koud???? Nee joh warm. Ik was met twee nachtjes van m`n hoest af. En das wel zo fijn, want het was echt een mega pijnlijke hoest.
You think you can catch Keyser Soze? You think a guy like that comes this close to getting caught, and sticks his head out? If he comes up for anything it'll be to get rid of me. After that... my guess is you'll never hear from him again.
pi_9447336
Kweet niet wat voor hoestdrank je hebt, maar bisolvon werkt bij mij altijd heel goed tegen slijm
  zaterdag 29 maart 2003 @ 11:53:29 #8
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_9447408
Ik heb precies hetzelfde gehad en van die keeldingen, vicks met een vleugje drop enzo, maken het alleen maar erger...

Het enige dat hielp was een dikke laag Vicks Vabo Rub .

pi_9447698
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 11:48 schreef Poogie het volgende:
Kweet niet wat voor hoestdrank je hebt, maar bisolvon werkt bij mij altijd heel goed tegen slijm
ja die heb ik dus ook.. en normaal werkt ie ook goed maar nu dus echt niet
smeer me iedere avond in met een dikke laag Vicks en eet van die snoepjes die vies zijn
het helpt allemaal geen bal
pi_9447702
Heel veel thee met honing drinken, helpt echt heel goed, en als het echt niet ovre gaat, een dokter raadplegen.
  Jubileum moderator zaterdag 29 maart 2003 @ 12:49:03 #11
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_9448176
Dat klinkt heel raar maar goed je neus sprayen met neusdruppels. Dat lost het slijm in je mond en keelholte goed op en helpt uitstekend tegen een slijmhoest.
Voor de rest veel drinken en evt. paracetamol.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')