quote:Je schijnt anders aardig wat respect op te kunnen brengen voor koelbloedige ego-moordenaar Volkert van der Graaf. Of ben je verliefd?
Op maandag 31 maart 2003 18:58 schreef SCH het volgende:[..]
Voor in-en -in slechte mensen kan ik geen greintje respect opbrengen.
Groeten, Robert.
quote:
Op maandag 31 maart 2003 19:03 schreef SCH het volgende:[..]
Vergelijk me maar niet met Fortuyn, dat houdt bij de stoeprand al op. Vind je dat zo vreemd dat hij me blijft bezighouden? Je doet net alsof ik daar bijzonder in ben. Er zijn zoveel mensen bij wie zijn manier van optreden kwaad bloed heeft gezet en de manier waarop hij de omgang tussen bevolkingsgroepen heeft bezoedeld, vergeet ik inderdaad niet snel. Het kost langer dat weer goed te maken dan dat hij nodig had de negatieve spiraal in werking te zetten. Bovendien ben ik me echt rot geschrokken van het volk, dat blind en massaal achter hem aanliep en blijkbaar vol rancune en intolerantie zit. Dat laat me niet los nee.
quote:Wel eens in de spiegel gekeken?
Bovendien ben ik me echt rot geschrokken van het volk, dat blind en massaal achter hem aanliep en blijkbaar vol rancune en intolerantie zit.
Groeten, Robert.
quote:
Op maandag 31 maart 2003 19:08 schreef Robert_Jensen het volgende:Wel eens in de spiegel gekeken?
Ik zie heel veel rancune en intolerantie bij jou naar buiten komen.Groeten, Robert.
quote:Jij zuigt ook. Al die onzin over andere politici die schuldig zouden zijn. Als jij Melkert en Rosenmoller mag beledigen, waarom ik Fortuyn dan niet?
Op maandag 31 maart 2003 19:01 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Nuff said......Wat kom je hier eik doen, mensen opnaaien en leuke grapjes posten? Leuke jongen bij jij
Ik heb nog fatsoenlijke post van jou gezien in de "Zaak Fortuyn"-Topics...alleen maar zuigen
![]()
![]()
quote:Ik denk dan ook niet dat Volkert een in-en-in slecht mens is. Hij heeft het niet gedaan voor zichzelf, dus ego-moordenaar is wat misplaatst.
Op maandag 31 maart 2003 19:06 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Je schijnt anders aardig wat respect op te kunnen brengen voor koelbloedige ego-moordenaar Volkert van der Graaf. Of ben je verliefd?
Groeten, Robert.
Ik trek me inderdaad 5x per dag op hem af ja
quote:Gooit het eruit, SCH,
Op maandag 31 maart 2003 19:09 schreef SCH het volgende:[..]
Jij zuigt ook. Al die onzin over andere politici die schuldig zouden zijn. Als jij Melkert en Rosenmoller mag beledigen, waarom ik Fortuyn dan niet?
Hij zit in mijn kop, vreet aan me, knaagt, vergiftigt me, hij moet hij moet hij moet DOOD!!!
Maar hij is weg, lieverd, rustig maar, de boze meneer is weg..
quote:Buiten dat proberen ze er ook nog eens een persoonlijk slaatje uit te slaan, te gast in diverse talkshows, het schrijven van boeken/columns over Fortuyn en niet te vergeten de film van vanGogh en Ross welke in mei zal worden vertoond.
Op maandag 31 maart 2003 18:51 schreef SCH het volgende:[..]
Als er maar 1 verkeerd woord over Fortuyn valt, zitten ze in de hoogste boom maar ze schoppen zelf nog steeds als wildemannen om zich heen. Op zijn minst inconsequent.
De vermeende vriendschap tussen vanGogh en Fortuyn werd reeds te grabbel gegooid toen van Gogh daags na de moord aankondigde reeds met Ross bezig te zijn het script voor de film te schrijven.
[Dit bericht is gewijzigd door Cosma-Shiva op 31-03-2003 19:15]
quote:Beetje voorspelbaar - als ik inhoudelijk over Fortuyn begin, dan gaan jullie flamen.
Op maandag 31 maart 2003 19:13 schreef milagro het volgende:[..]
Gooit het eruit, SCH,
Hij zit in mijn kop, vreet aan me, knaagt, vergiftigt me, hij moet hij moet hij moet DOOD!!!
Maar hij is weg, lieverd, rustig maar, de boze meneer is weg..
Dan kwijlt het volk alleen nog maar: eh.......neeeeeeeeeeee......hij was geen......eh........racist hoor................eh.........
quote:Nee, Volkert is een in-en-in gestoord mens. En dat 'ik deed het voor de samenleving-gereutel' is een door de advocaten bedachte strategie. Hij deed het hooguit voor de nertsen omdat Fortuyn het fokverbod op wilde heffen. Als je naar zijn leven kijkt heeft hij zich alleen ingezet voor de natuur en niet voor 'de samenleving'.
Op maandag 31 maart 2003 19:11 schreef SCH het volgende:[..]
Ik denk dan ook niet dat Volkert een in-en-in slecht mens is. Hij heeft het niet gedaan voor zichzelf, dus ego-moordenaar is wat misplaatst.
quote:Jij scheidt de samenleving van de natuur?
Op maandag 31 maart 2003 19:16 schreef sizzler het volgende:
Als je naar zijn leven kijkt heeft hij zich alleen ingezet voor de natuur en niet voor 'de samenleving'.
quote:inhoudelijk
Op maandag 31 maart 2003 19:15 schreef SCH het volgende:[..]
Beetje voorspelbaar - als ik inhoudelijk over Fortuyn begin, dan gaan jullie flamen.
Dan kwijlt het volk alleen nog maar: eh.......neeeeeeeeeeee......hij was geen......eh........racist hoor................eh.........
![]()
![]()
Waarom zeg je niet gewoon dat je Volkert eigenlijk ontzettend dankbaar bent.. hebben we dat maar gehad en hoef je niet steeds weer het zelfde "inhoudelijke" riedeltje te debiteren...
quote:Nu dan ook niet meer beweren dat je moord afkeurt.. deze moord niet.
Op maandag 31 maart 2003 19:23 schreef SCH het volgende:
Wil je dat steeds weer horen dan??? Dat heb ik al veel vaker en eerder gezegd. LIjkt me logisch.
quote:Ja, een samenleving help je door vrijwilligerswerk, in de politiek te gaan of een functie te hebben als brandweerman. En daar deed hij het niet voor. Daarom denk ik dat die verklaring is ingefluisterd door de advocaten. Net als de verklaring dat hij het niet zou doen als hij opnieuw voor de keuze stond. Dat maakt de kans op herhaling namelijk kleiner en daardoor kan de straf lager uitvallen.
Op maandag 31 maart 2003 19:18 schreef SCH het volgende:[..]
Jij scheidt de samenleving van de natuur?
quote:Waarom niet?
Op maandag 31 maart 2003 19:25 schreef milagro het volgende:[..]
Nu dan ook niet meer beweren dat je moord afkeurt.. deze moord niet.
quote:De wijze man kijkt op het domme volk neder. Waarom hebben we niet allemaal het wijze inzicht van SCH? Ik hoop echt dat jij met je posts een grapje maakt, want als je het meent dat je deze moord goedkeurt, en V.d. Graaf geen in en in slecht mens vindt en Fortuyn wel, ben je mijns inziens een grote schoft.
Bovendien ben ik me echt rot geschrokken van het volk, dat blind en massaal achter hem aanliep en blijkbaar vol rancune en intolerantie zit. Dat laat me niet los nee.
quote:Een samenleving help je ook door zorg te dragen voor dieren, voor de natuur enzovoorts, voor mij heeft dat alles met de samenleving te maken. Hij was juist enorm betrokken bij de samenleving.
Op maandag 31 maart 2003 19:29 schreef sizzler het volgende:[..]
Ja, een samenleving help je door vrijwilligerswerk, in de politiek te gaan of een functie te hebben als brandweerman. En daar deed hij het niet voor. Daarom denk ik dat die verklaring is ingefluisterd door de advocaten. Net als de verklaring dat hij het niet zou doen als hij opnieuw voor de keuze stond. Dat maakt de kans op herhaling namelijk kleiner en daardoor kan de straf lager uitvallen.
quote:Fortuyn was slecht en Volkert is een misdadiger omdat hij iemand vermoord heeft. Ik keur de moord niet goed, maar het is een zegen voor ons land dat Fortuyn de macht niet heeft kunnen grijpen.
Op maandag 31 maart 2003 19:32 schreef Metal_Mart het volgende:[..]
De wijze man kijkt op het domme volk neder. Waarom hebben we niet allemaal het wijze inzicht van SCH? Ik hoop echt dat jij met je posts een grapje maakt, want als je het meent dat je deze moord goedkeurt, en V.d. Graaf geen in en in slecht mens vindt en Fortuyn wel, ben je mijns inziens een grote schoft.
quote:Oh je keurt het af, maar je bent wel blij dat een ander het vuile werk opknapt.. dat is dan geen in en in slecht mens, maar een man die het goed voorhad met de zogenaamde zwakkeren in de samenleving, een ware democraat. zoals jij, (maar met wat meer "lef") , die zelf wel bepaalt of iemand het leven waard is, zo niet, preventief ruimen.
Op maandag 31 maart 2003 19:30 schreef SCH het volgende:[..]
Waarom niet?
Ik keur de moord wel af, tuurlijk wel.
quote:Sorry, ik ben geloof ik met de Here God zelf in gesprek. Excuses Here God. Wie ben jij nou helemaal om die beweringen te doen?
Op maandag 31 maart 2003 19:34 schreef SCH het volgende:[..]
Fortuyn was slecht en Volkert is een misdadiger omdat hij iemand vermoord heeft. Ik keur de moord niet goed, maar het is een zegen voor ons land dat Fortuyn de macht niet heeft kunnen grijpen.
quote:Net zoveel als jij om het tegenovergestelde of iets anders te beweren. Dit is namelijk een FORUM :y Daar mag je je mening neerzetten.
Op maandag 31 maart 2003 19:35 schreef Metal_Mart het volgende:[..]
Sorry, ik ben geloof ik met de Here God zelf in gesprek. Excuses Here God. Wie ben jij nou helemaal om die beweringen te doen?
quote:Een typische Bos redenatie
Op maandag 31 maart 2003 19:34 schreef SCH het volgende:[..]
Fortuyn was slecht en Volkert is een misdadiger omdat hij iemand vermoord heeft. Ik keur de moord niet goed, maar het is een zegen voor ons land dat Fortuyn de macht niet heeft kunnen grijpen.
quote:Ik ben blij dat die man er niet meer is - is dat zo verschrikkelijk moeilijk te begrijpen. Blijkbaar wel want jij hebt er veel tekst voor nodig.
Op maandag 31 maart 2003 19:39 schreef milagro het volgende:[..]
Een typische Bos redenatie
Ik ben er tegen, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrr.... nu het eenmaal gebeurd is, keur ik het goed..nu ja..niet goed, maar ik sta achter de geallieer.. uuhh... Volkert..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |