quote:In het belang van het onderzoek??? Geen problemen mee.
Op maandag 31 maart 2003 17:02 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Natuurlijk niet, maar laat hen dan gewoon geen commentaar geven, liegen vind ik ongepast.
quote:In het belang van het onderzoek "geen commentaar" lijkt me prima.
Op maandag 31 maart 2003 17:04 schreef SCH het volgende:[..]
In het belang van het onderzoek??? Geen problemen mee.
Zo'n heftige leugen is het ook niet, meer een creatieve manier van praten.
Bijna een jaar volhouden dat de dader geen verklaring wenst af te leggen (zelfs tegen de naasten van Fortuyn) vind ik niet correct, niet in de zin dat ik vind dat men 'het volk' diende te informeren over deze verklaring, maar omdat het onwaar is en niet netjes.
Vanaf 1 april 2003 zal het langverwachte, laatste officiële boek van Pim Fortuyn, getiteld A hell of a job, verschijnen. In tegenstelling tot zijn andere boeken zal deze luxe uitgave uitsluitend verkrijgbaar zijn via directe consumentenverkoop en is niet verkrijgbaar via de reguliere (boek)winkels.
In dit kader lanceert Speakers Academy Multimedia een nieuwe unieke verkoopvorm van boeken, beeld- en geluidsdragers middels het nieuwe tv-programma SAMTV.nl.
Vanaf 1 april aanstaande verschijnt SAMTV.nl elke dag op TV bij Via 5 (Net5) tussen 14.30 en 15.00 uur.
Het afgelopen jaar verkocht Speakers Academy Uitgeverij ruim 250.000 boeken van Pim Fortuyn, waarvan alleen al ruim 170.000 exemplaren van De Puinhopen van Acht Jaar Paars, dat daarmee het op twee na best verkochte boek van 2002 werd.
A hell of a job zal hiermee het laatste officiële boek zijn dat van de hand van Pim Fortuyn verschijnt. Dit, als enige geautoriseerde document, van bijna 800 pagina's -met daarin alle 382 verzamelde columns van Pim Fortuyn die verschenen tussen 1994 en 2001- zal de unieke reeks van boeken van Fortuyn completeren.
Tegelijkertijd zal het eerste officiële Pim Fortuyn document op DVD/VHS verschijnen, getiteld; Ik kom eraan, het laatste hoofdstuk van zijn leven. Een hommage aan een staatsman.
Dit document bevat o.a. zijn opkomst en neergang bij Leefbaar Nederland, de presentatie van zijn bestseller De Puinhopen van Acht Jaar Paars in Nieuwspoort, de diverse debatten met de collega-politici en unieke beelden van zijn laatste grote TV interview. Een groot aantal fragmenten van dit interview werd na de dood van Pim Fortuyn niet meer uitgezonden en is nu exclusief verkrijgbaar op deze DVD/VHS.
Het publiek zal het boek, de DVD/VHS en een bijbehorende CD De Inspiratiebronnen van Pim Fortuyn met zijn lievelingsmuziek kunnen verkrijgen via telefonische verkoop en vanaf 1 april ook via de website www.samtv.nl
quote:Ik vind het logisch.
Op maandag 31 maart 2003 17:06 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
In het belang van het onderzoek "geen commentaar" lijkt me prima.
Bijna een jaar volhouden dat de dader geen verklaring wenst af te leggen (zelfs tegen de naasten van Fortuyn) vind ik niet correct, niet in de zin dat ik geïnformeerd diende te worden oid, maar omdat het onwaar is en niet netjes.
Snap de zin 'zelfs de naasten van Fortuyn' niet. Die hebben er net zoveel recht op als jij en ik.
quote:Als jij dat zo ziet, ik niet...
Op maandag 31 maart 2003 17:10 schreef SCH het volgende:[..]
SPAM
quote:Het toont wel aan zijn vrienden over lijken gaan inderdaad. Respectloze en melagomane actie wederom.
Op maandag 31 maart 2003 17:17 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Als jij dat zo ziet, ik niet
Het heeft betrekking op de zaak...
Maar het blijft spam.
Theo van Gogh ( www.theovangogh.nl )
De gore waarheid...
quote:Je sig onder je naam klopt inderdaad. De LPF stond op veel meer zetels voordat Fortuyn werd vermoord.
Op maandag 31 maart 2003 13:16 schreef BdR het volgende:[..]
Dan was het kabinet waarschijnlijk veel eerder al gevallen, maar ja dat zullen we nu dus nooit zeker weten. Die moord heeft juist het tegenover gestelde effect gehad (meer en fellere LPF aanhang) dan wat hij dacht te 'bereiken'.
quote:Past het weer niet in het straatje van meneer?
Op maandag 31 maart 2003 18:39 schreef SCH het volgende:
Wil je alsjeblieft die rotzooi van Theo van Gogh bij je houden
quote:Sorry maar dat klopt niet.
Op maandag 31 maart 2003 18:09 schreef Metal_Mart het volgende:
De LPF stond op veel meer zetels voordat Fortuyn werd vermoord.
quote:Ach, om nou dit Forum met die Polinco-troep te bevuilen.
Op maandag 31 maart 2003 18:41 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Past het weer niet in het straatje van meneer?
quote:
Op maandag 31 maart 2003 18:42 schreef SCH het volgende:
Ach, om nou dit Forum met die Polinco-troep te bevuilen.
quote:Dit gaat de flame kant op. Svp niet jennen, heren. En graag on topic reageren.
Op maandag 31 maart 2003 18:46 schreef Kaalhei het volgende: Beetje hysterisch, niet?
quote:
PBC: Volkert heeft gedragsstoornis 31-03-2003
Volkert van der Graaf heeft een obsessieve compulsieve gedragsstoornis. Dat verklaarden psycholoog Jacob Oudejans en psychiater Antoine de Kom van het Pieter Baan Centrum (PBC) in de zwaar beveiligde rechtszaal in Osdorp. De stoornis heeft volgens de twee niets te maken met de moord op Pim Fortuyn. Oudejans en De Kom konden niet zeggen of Van der Graaf zijn misdaad in de toekomst zou kunnen herhalen.De gedragsstoornis uit zich onder andere in een gebrek aan zelfvertrouwen. Ook heeft Van der Graaf de neiging zich vast te bijten in zijn werk en kropt hij dingen op. Oudejans en De Kom die als ervaringsdeskundigen het evaluatierapport van het PBC toelichtten, noemden Van der Graaf star. Daarnaast kwam uit het observatieverslag naar voren dat Van der Graaf hoogbegaafd is. Hij is ook nieuwsgierig, waardoor af en toe flinke discussies met onderzoekers ontstonden, zo stelden beide deskundigen.
Volkert zei vandaag tijdens de verhoren dat het hem spijt voor zijn vrouw en kind. "Op dat moment dacht ik dat het middel het doel zou rechtvaardigen, maar nu twijfel ik daar aan." Van der Graaf had niets over zijn plan verteld aan zijn vriendin Petra. 'Ik wilde Petra er niet mee belasten en wist vantevoren niet echt of ik het ook daadwerkelijk zou gaan doen."
http://www.nieuws.nl/news/NEWS/article.php?cat_id=4&article_id=6806
[Dit bericht is gewijzigd door rroloff op 31-03-2003 18:52]
quote:Wederom een goede column van Theo
Op maandag 31 maart 2003 18:48 schreef rroloff het volgende:
Dit gaat de flame kant op. Svp niet jennen, heren. En graag on topic reageren.
quote:Wat vind je er goed aan - het hangt van de drogredeneringen en beledigingen aan elkaar. Geen enkel argument helaas
Op maandag 31 maart 2003 18:50 schreef Kaalhei het volgende:
Wederom een goede column van Theo[afbeelding]
[Dit bericht is gewijzigd door SCH op 31-03-2003 18:56]
quote:Laat ons nou effe. Het zijn de laatste dagen dat we elkaar om die dooie pieper in de haren kunnen vliegen.
Op maandag 31 maart 2003 18:48 schreef rroloff het volgende:[..]
Dit gaat de flame kant op. Svp niet jennen, heren. En graag on topic reageren.
quote:Ik weet dat je moeder je niet opgevoed heeft, maar je zou iig kunnen proberen een beetje respect te tonen.
Op maandag 31 maart 2003 18:52 schreef SCH het volgende:
Laat ons nou effe. Het zijn de laatste dagen dat we elkaar om die dooie pieper in de haren kunnen vliegen.
quote:Dan had hij zelf het goede voorbeeld maar moeten geven. Hij heeft de toon gezet.
Op maandag 31 maart 2003 18:55 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Ik weet dat je moeder je niet opgevoed heeft, maar je zou iig kunnen proberen een beetje respect te tonen.
Hoe kan ik respect tonen als ik het niet heb. Het spijt me. Voor in-en -in slechte mensen kan ik geen greintje respect opbrengen.
quote:Jezus, zeik niet zo.
Op maandag 31 maart 2003 18:39 schreef SCH het volgende:
Wil je alsjeblieft die rotzooi van Theo van Gogh bij je houden
quote:Weet je wat ik nu zo grappig vind... jij bent minstens zo vilein als Fortuyn was (jij overtreft hem met gemak), alleen daar waar Fortuyn het altijd liet vergezellen van humor, ontbreekt het jou daar volledig aan.. en dat steekt je, volgens mij, zo je best als jij doet om enkel en alleen het negatieve van de man te willen zien, je laat geen kans onbenut, het laat je niet los.
Op maandag 31 maart 2003 18:42 schreef SCH het volgende:[..]
Ach, om nou dit Forum met die Polinco-troep te bevuilen.
Vreemd dat iemand die je zo minachtte je zo bezig blijft houden, zelfs na zijn dood.
quote:Nuff said......Wat kom je hier eik doen, mensen opnaaien en leuke grapjes posten? Leuke jongen bij jij
Op maandag 31 maart 2003 18:58 schreef SCH het volgende:
Dan had hij zelf het goede voorbeeld maar moeten geven. Hij heeft de toon gezet.Hoe kan ik respect tonen als ik het niet heb. Het spijt me. Voor in-en -in slechte mensen kan ik geen greintje respect opbrengen.
quote:Zal wel sexuele frustratie zijn.....
Op maandag 31 maart 2003 19:00 schreef milagro het volgende:
Vreemd dat iemand die je zo minachtte je zo bezig blijft houden, zelfs na zijn dood.
quote:Vergelijk me maar niet met Fortuyn, dat houdt bij de stoeprand al op. Vind je dat zo vreemd dat hij me blijft bezighouden? Je doet net alsof ik daar bijzonder in ben. Er zijn zoveel mensen bij wie zijn manier van optreden kwaad bloed heeft gezet en de manier waarop hij de omgang tussen bevolkingsgroepen heeft bezoedeld, vergeet ik inderdaad niet snel. Het kost langer dat weer goed te maken dan dat hij nodig had de negatieve spiraal in werking te zetten. Bovendien ben ik me echt rot geschrokken van het volk, dat blind en massaal achter hem aanliep en blijkbaar vol rancune en intolerantie zit. Dat laat me niet los nee.
Op maandag 31 maart 2003 19:00 schreef milagro het volgende:[..]
Weet je wat ik nu zo grappig vind... jij bent minstens zo vilein als Fortuyn was (jij overtreft hem met gemak), alleen daar waar Fortuyn het altijd liet vergezellen van humor, ontbreekt het jou daar volledig aan.. en dat steekt je, volgens mij, zo je best als jij doet om enkel en alleen het negatieve van de man te willen zien, je laat geen kans onbenut, het laat je niet los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |