weet niet meer wat ik ermee aan moet.
en er komt een klein probleempje bij...
heb haar ongeveer 350 gulden gegeven voor een
'evenement' waar we samen naartoe zouden...
maar daar heb ik geen zin meer in, alleen heeft ze de kaartjes al gehaald...
KUT ik weet niet meer wat ik moet!
volgens mij ben ik verliefd geworden op iemand anders
maar dat wíl ik helemaal niet!
ik voel me zo doodongelukkig! wat moet ik nou?
laten we het maar houden op verschillende dingen
Kwestie van oorzaak-->gevolg en niet andersom..
Maar ja, hou haar niet onnodig aan het lijntje, nergens goed voor, ook als zij het helemaal niet ziet aankomen.
Sterkte
Vecht ervoor...
ik denk dat ik inderdaad wel probeer nog even af te w88,
voordat ik dingen stuk maak die niet meer te herstellen zijn.
echter ben ik bang dat het niet meer terugkomt
maar dat is meer een voorgevoel.
ik ben voor zover ik kan bepalen niet verliefd op iemand anders,
het rare is gewoon dat ik niet meer verliefd ben op mijn vriendin,
en dat er iets in mij 'knapte' gebeurde toen ik bij haar was,
daarom snap ik er ook niets van
ben in ieder geval blij dat ik mijn verhaal hier even kwijt kon,
dat lucht opzich al op.
ik laat nog van me horen!
quote:Misschien besluiten elkaar een weekje niet te zien.. Kan helpen..
Op zaterdag 29 maart 2003 17:59 schreef Versie3.2 het volgende:
bedankt allemaal voor jullie ondersteuning.
dat kan ik momenteel wel gebruiken...ik denk dat ik inderdaad wel probeer nog even af te w88,
voordat ik dingen stuk maak die niet meer te herstellen zijn.echter ben ik bang dat het niet meer terugkomt
maar dat is meer een voorgevoel.ik ben voor zover ik kan bepalen niet verliefd op iemand anders,
het rare is gewoon dat ik niet meer verliefd ben op mijn vriendin,
en dat er iets in mij 'knapte' gebeurde toen ik bij haar was,
daarom snap ik er ook niets vanben in ieder geval blij dat ik mijn verhaal hier even kwijt kon,
dat lucht opzich al op.ik laat nog van me horen!
Heb je het druk op school/werk etc. ben je flink gestrest laatste tijd? als dat zo is ga dan gewoon ff een week op vakantie (zonder vriendin) en probeer alles op een rijtje te zetten.
Ik heb ook 2 jaar verkering gehad, en dat was soms ook best kut!!
Inderdaad, ook na ongeveer een half jaar echt geen zin meer, maar gewoon doorzetten dan weet je zeker dat dat het waard was, veel succes.
Verder kan niemand je dnek ik helpen, het is iets voor jezelf en haar!
quote:bijna eng zo dicht als jij de waarheid raakt. alleen doordat ik geen tijd heb, dus ook geen tijd voor vakantie... maar ik ga zeker je advies in mijn achterhoofd houden, moet haast helpen. THNX!
Op zaterdag 29 maart 2003 18:06 schreef armageddon1981 het volgende:
[..] Heb je het druk op school/werk etc. ben je flink gestrest laatste tijd? als dat zo is ga dan gewoon ff een week op vakantie (zonder vriendin) en probeer alles op een rijtje te zetten.
nu schrijft desmond morris hierover dat het gedrag wat je tegenover je ouders (moeder) hebt vertoond ook in een relatie terug komt.
eerst ben je verliefd. veel knuffelen, troetelwoordjes, omhelzen en veel tijd samen zijn.
later gaat dit verliefdheid over en word het meer houden van. veel mensen zijn hier niet tevreden mee en willen weer verliefd zijn knuffelen etc. dan gaat het uit en begint het verhaal overnieuw. (sinds het moraal is veranderd dat je niet eeuwig bij elkaar hoeft te blijven zijn er dus ook meer echtscheidingen).
dus dat van jou is ook zoiets. je bent de verliefde knuffelfase voorbij en je (mist dat).
ik zou heel goed nadenken hierover. ga anders ff naar de bieb en leen dat boek.
hoop dat je er wat aan hebt
quote:mmmz dan heb ik precies zelfde gehad. Echt waar ik heb superveel spijt van dat ik toen ik in een dip zat rot tegen haar ben gaan doen (al haar vertrouwen is weg). kan me nu wel haren uit hoofd trekken.
Op zaterdag 29 maart 2003 18:13 schreef Versie3.2 het volgende:[..]
bijna eng zo dicht als jij de waarheid raakt. alleen doordat ik geen tijd heb, dus ook geen tijd voor vakantie... maar ik ga zeker je advies in mijn achterhoofd houden, moet haast helpen. THNX!
Als de verliefdheid over is en je houdt iets moois over, is er echt geen rede tot een paniekfase waar jij je nu in verkeert. Take it easy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |