abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9442393
Ik heb dus het probleem dat mijn vriendin is vreemdgegaan met een andere jongen.

Ze wil het gewoon niet zeggen, sinds ik het weet (ze was niet daar waar ze zei dat ze was en ze vertelde dat er iemand verliefd op haar was en dat ze alleen maar gepraat heeft.) ontkent ze in alle staten. Wanneer ik haar vraag of er een ander is zegt ze bedeesd "nee" en geen kannonade in de trand van "Hoe kom je daar nou in hemelsnaam bij". Ze wordt er dus niet kwaad van. Ze huilt alleen maar en zegt dat ze van me houdt (wat ik geloof), maar ik heb haar nu al 25 kansen gegeven om het te zeggen, maar ze praat er gewoon omheen door te zeggen dat ze gewoon wat in de war was. Ik heb haar nog nooit zo intens verdrietig gezien, dus schuldgevoel?. Hoe krijg ik het uit haar?
Zelfs de pop-question beantwoord ze met nee. (en meer ook niet).

Enkel zegt ze dat ik slecht van vertrouwen ben. Als klap op de vuurpijl zegt ze dat het een wonder is dat ik haar wel trouw zou zijn omdat iedereen om haar heen dat niet is. Ik heb me 100% voor haar gegeven en haar nog nooit bedrogen.

Ik heb haar gezegd dat ik een tijdje rust nodig had voor mezelf. Vervolgens is ze naar die jongen gegaan "om steun te zoeken", terwijl ze deze nog maar 4 dagen kende. Vraag ik me af waarom je dan geen steun zoekt bij de vriendin die je al jaren kent??? Klopt toch geen reet van?

Ik weet het niet meer, wie heeft er advies? Graag..;(

Of ben ik nou helemaal verkeerd?

vrijdag 28 maart 2003 @ 23:33:45 #2
50720 Wrong
Blinded by the lights..
pi_9442432
Zeg dat je verregaande stappen gaat ondernemen al;s ze het niet verteld..
Dizzy new heights..
pi_9442549
quote:
Ik heb haar gezegd dat ik een tijdje rust nodig had voor mezelf. Vervolgens is ze naar die jongen gegaan "om steun te zoeken", terwijl ze deze nog maar 4 dagen kende.
Foute boel!

BTW - wat is een 'pop-question' !?

[Dit bericht is gewijzigd door Puntenjager op 28-03-2003 23:42]

I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  vrijdag 28 maart 2003 @ 23:39:47 #4
11682 Moonah
Jolie femme
pi_9442570
Hoe weet je zo zeker dat ze is vreemdgegaan?
Wat is een popquestion?
Is het 'niet in woede uitbarsten' voor jou een schuldbekentenis?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 28 maart 2003 @ 23:40:32 #5
20741 generalist
Watch me do it!
pi_9442591
hoe oud is de relatie

Meestal zodra er enig bewijs komt wordt het schreeuwen ... duidelijk geval van spijt of schuldafschuiving

Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
pi_9442622
Wanneer ik van zoiets beschuldigd zou worden had ik anders gereageerd, maar ja dat ben ik maar. Ik zou het namelijk nooit in mijn hoofd halen.
  vrijdag 28 maart 2003 @ 23:42:48 #7
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_9442642
Klinkt niet erg hoopvol allemaal. Schip verbranden, mijn advies.
aka Man-Mountain
pi_9442719
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 23:41 schreef Pvee het volgende:
Wanneer ik van zoiets beschuldigd zou worden had ik anders gereageerd, maar ja dat ben ik maar. Ik zou het namelijk nooit in mijn hoofd halen.
Ben ook wel nieuwsgierig hoe je zo zeker weet dat ze vreemd is gegaan.
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
  vrijdag 28 maart 2003 @ 23:49:05 #9
50956 Natemy
Dansen is leuker dan lopen
pi_9442761
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 23:39 schreef Moonah het volgende:
Hoe weet je zo zeker dat ze is vreemdgegaan?
Wat is een popquestion?
Is het 'niet in woede uitbarsten' voor jou een schuldbekentenis?
Dat zou ik ook wel willen weten, ja...
Ik weet niet veel, maar ik leer heel snel
pi_9442782
-=vage teksten=-

[Dit bericht is gewijzigd door Teunn op 28-03-2003 23:55]

pi_9442813
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 23:49 schreef Natemy het volgende:

[..]

Dat zou ik ook wel willen weten, ja...

Een brief van hem aan haar op haar bureau... ik wilde haar verassen door zomaar langs te wippen...
pi_9442859
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 23:52 schreef Pvee het volgende:

[..]

Een brief van hem aan haar op haar bureau... ik wilde haar verassen door zomaar langs te wippen...

en ze was er niet..
  vrijdag 28 maart 2003 @ 23:56:39 #13
11682 Moonah
Jolie femme
pi_9442897
Maar wat is nou een popquestion??
  vrijdag 28 maart 2003 @ 23:58:42 #14
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_9442928
En die brief was een bewijs dat ze is vreemdgegaan? Ik bedoel, als je het niet honderd procent zeker weet kan je haar ook niet tot een bekentenis gaan dwingen, dan kan het altijd nog dat ze het gewoon echt niet heeft gedaan.

Confronteer haar anders, als je het uit die brief wel voor honderd procent kan afleiden, met die brief.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_9442932
Ditch tha Bitch..

Ontrouw is niet goed te praten, en direct naar die gozer toegaan als het ff niet botert tussen jullie is helemaal fout..

Ik vrees voor je dat je het beste de eer aan jezelf kunt houden en kappen en zelf een lekker andere meid moet gaan zoeken (als je dat zou willen natuurlijk)

pi_9442941
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 23:56 schreef Moonah het volgende:
Maar wat is nou een popquestion??
Misschien verkeerd gezegd, maar ik bedoel dus het haar direct te vragen of ze inderdaad met diegene heeft gerotzooid. Ik wil zo graag dat ze het zegt zonder dat ik dat moet vragen.
  zaterdag 29 maart 2003 @ 00:00:33 #17
50956 Natemy
pi_9442958
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 23:54 schreef Pvee het volgende:

[..]

en ze was er niet..

Maar atond er een openlijke liefdesverklaring in die brief
of 50 euro voor bewezen diensten? Ik bedoel, een brief, ook met liefdesverklaring impliceerd niet meteen dat ze is vreemdgegaan.
  zaterdag 29 maart 2003 @ 00:02:09 #18
8372 Bastard
Persona non grata
pi_9442992
Verlaat het schip en neem een sloep, is mijn advies
The truth was in here.
pi_9443001
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 00:00 schreef Natemy het volgende:

[..]

Maar atond er een openlijke liefdesverklaring in die brief
of 50 euro voor bewezen diensten? Ik bedoel, een brief, ook met liefdesverklaring impliceerd niet meteen dat ze is vreemdgegaan.

Nee dat niet, maar dan zou ik wel bij mezelf te raden gaan.
Ik bedoel als je vriend(in) een liefdesbrief van/aan een anders krijgt/stuurt, dan is er iets niet in de haak....
pi_9443009
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 23:58 schreef Angeles het volgende:
En die brief was een bewijs dat ze is vreemdgegaan? Ik bedoel, als je het niet honderd procent zeker weet kan je haar ook niet tot een bekentenis gaan dwingen, dan kan het altijd nog dat ze het gewoon echt niet heeft gedaan.

Confronteer haar anders, als je het uit die brief wel voor honderd procent kan afleiden, met die brief.

Hij vond het het beste avontuur ooit. En hij vond ook dat ze het mij moet vertellen. Hij zei erbij: maar liever niet over de sex.

[Dit bericht is gewijzigd door Pvee op 29-03-2003 00:07]

pi_9443038
Er zijn ook mensen die een liefdesbrief aan iemand sturen zonder dat die persoon daar per se aanleiding voor heeft gegeven. Als een of ander figuur dat ik ergens vaag van ken mij al een tijd leuk blijkt te vinden en die besluit mij opeens een brief te schrijven, zou ik het wel een beetje raar vinden als ik dan meteen van vanalles werd verdacht.

Dus ik vind het wel uitmaken wat er precies in die brief stond.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  zaterdag 29 maart 2003 @ 00:05:16 #22
11682 Moonah
Jolie femme
pi_9443054
Zoals ik je verhaal lees, deugt je relatie van geen kanten.
Want:
-of je vriendin liegt glashard tegen je
-of jij vertrouwt haar voor geen cent
pi_9443060
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 00:02 schreef Pvee het volgende:

Hij vond het het beste avontuur ooit. En hij vond ook dat ze het mij moet vertellen.

Oh, okee. In dat geval, confronteer haar ermee. Kennelijk is ze niet van plan het zelf te vertellen, dus dan maar zo.
pi_9443100
Hmm dat klinkt niet erg goed.. heb je die brief al onder haar neus gewreven? Als ze het dan nog blijft ontkennen zou ik haar gewoon dumpen, dan is ze het niet waard.

Maarja dat avontuur kan natuurlijk ook gewoon geweest zijn dat ze samen een bank hebben overvallen ofzo

zaterdag 29 maart 2003 @ 00:09:49 #25
50956 Natemy
pi_9443186
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 00:02 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Nee dat niet, maar dan zou ik wel bij mezelf te raden gaan.
Ik bedoel als je vriend(in) een liefdesbrief van/aan een anders krijgt/stuurt, dan is er iets niet in de haak....

Ik kreeg eens lingerie op mijn verjaardag van een jongen, die blijkbaar iets in mij zag; ik vond het zelf tamelijk genant, maar ik had die jongen nooit aanleiding gegeven iets te proberen. Er zijn dus mensen die "zomaar"brieven gaan sturen, misschien hoort die jongen daar ook bij. Ik zou, als je echt verder wilt met je vriendin rustig met haar praten; geef aan waar je bang voor bent (bedrog?) en als ze blijft ontkennen, waarom zou je haar niet geloven?
Suc6!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')