Ze wil het gewoon niet zeggen, sinds ik het weet (ze was niet daar waar ze zei dat ze was en ze vertelde dat er iemand verliefd op haar was en dat ze alleen maar gepraat heeft.) ontkent ze in alle staten. Wanneer ik haar vraag of er een ander is zegt ze bedeesd "nee" en geen kannonade in de trand van "Hoe kom je daar nou in hemelsnaam bij". Ze wordt er dus niet kwaad van. Ze huilt alleen maar en zegt dat ze van me houdt (wat ik geloof), maar ik heb haar nu al 25 kansen gegeven om het te zeggen, maar ze praat er gewoon omheen door te zeggen dat ze gewoon wat in de war was. Ik heb haar nog nooit zo intens verdrietig gezien, dus schuldgevoel?. Hoe krijg ik het uit haar?
Zelfs de pop-question beantwoord ze met nee. (en meer ook niet).
Enkel zegt ze dat ik slecht van vertrouwen ben. Als klap op de vuurpijl zegt ze dat het een wonder is dat ik haar wel trouw zou zijn omdat iedereen om haar heen dat niet is. Ik heb me 100% voor haar gegeven en haar nog nooit bedrogen.
Ik heb haar gezegd dat ik een tijdje rust nodig had voor mezelf. Vervolgens is ze naar die jongen gegaan "om steun te zoeken", terwijl ze deze nog maar 4 dagen kende. Vraag ik me af waarom je dan geen steun zoekt bij de vriendin die je al jaren kent??? Klopt toch geen reet van?
Ik weet het niet meer, wie heeft er advies? Graag..;(
Of ben ik nou helemaal verkeerd?
quote:Foute boel!
Ik heb haar gezegd dat ik een tijdje rust nodig had voor mezelf. Vervolgens is ze naar die jongen gegaan "om steun te zoeken", terwijl ze deze nog maar 4 dagen kende.
BTW - wat is een 'pop-question' !?
[Dit bericht is gewijzigd door Puntenjager op 28-03-2003 23:42]
Meestal zodra er enig bewijs komt wordt het schreeuwen ... duidelijk geval van spijt of schuldafschuiving
quote:Ben ook wel nieuwsgierig hoe je zo zeker weet dat ze vreemd is gegaan.
Op vrijdag 28 maart 2003 23:41 schreef Pvee het volgende:
Wanneer ik van zoiets beschuldigd zou worden had ik anders gereageerd, maar ja dat ben ik maar. Ik zou het namelijk nooit in mijn hoofd halen.
quote:Dat zou ik ook wel willen weten, ja...
Op vrijdag 28 maart 2003 23:39 schreef Moonah het volgende:
Hoe weet je zo zeker dat ze is vreemdgegaan?
Wat is een popquestion?
Is het 'niet in woede uitbarsten' voor jou een schuldbekentenis?
quote:Een brief van hem aan haar op haar bureau... ik wilde haar verassen door zomaar langs te wippen...
Op vrijdag 28 maart 2003 23:49 schreef Natemy het volgende:[..]
Dat zou ik ook wel willen weten, ja...
quote:en ze was er niet..
Op vrijdag 28 maart 2003 23:52 schreef Pvee het volgende:[..]
Een brief van hem aan haar op haar bureau... ik wilde haar verassen door zomaar langs te wippen...
Confronteer haar anders, als je het uit die brief wel voor honderd procent kan afleiden, met die brief.
Ontrouw is niet goed te praten, en direct naar die gozer toegaan als het ff niet botert tussen jullie is helemaal fout..
Ik vrees voor je dat je het beste de eer aan jezelf kunt houden en kappen en zelf een lekker andere meid moet gaan zoeken (als je dat zou willen natuurlijk)
quote:Misschien verkeerd gezegd, maar ik bedoel dus het haar direct te vragen of ze inderdaad met diegene heeft gerotzooid. Ik wil zo graag dat ze het zegt zonder dat ik dat moet vragen.
Op vrijdag 28 maart 2003 23:56 schreef Moonah het volgende:
Maar wat is nou een popquestion??
quote:Maar atond er een openlijke liefdesverklaring in die brief
Op vrijdag 28 maart 2003 23:54 schreef Pvee het volgende:[..]
en ze was er niet..
quote:Nee dat niet, maar dan zou ik wel bij mezelf te raden gaan.
Op zaterdag 29 maart 2003 00:00 schreef Natemy het volgende:[..]
Maar atond er een openlijke liefdesverklaring in die brief
of 50 euro voor bewezen diensten? Ik bedoel, een brief, ook met liefdesverklaring impliceerd niet meteen dat ze is vreemdgegaan.
quote:Hij vond het het beste avontuur ooit. En hij vond ook dat ze het mij moet vertellen. Hij zei erbij: maar liever niet over de sex.
Op vrijdag 28 maart 2003 23:58 schreef Angeles het volgende:
En die brief was een bewijs dat ze is vreemdgegaan? Ik bedoel, als je het niet honderd procent zeker weet kan je haar ook niet tot een bekentenis gaan dwingen, dan kan het altijd nog dat ze het gewoon echt niet heeft gedaan.Confronteer haar anders, als je het uit die brief wel voor honderd procent kan afleiden, met die brief.
[Dit bericht is gewijzigd door Pvee op 29-03-2003 00:07]
Dus ik vind het wel uitmaken wat er precies in die brief stond.
quote:Oh, okee. In dat geval, confronteer haar ermee. Kennelijk is ze niet van plan het zelf te vertellen, dus dan maar zo.
Op zaterdag 29 maart 2003 00:02 schreef Pvee het volgende:Hij vond het het beste avontuur ooit. En hij vond ook dat ze het mij moet vertellen.
Maarja dat avontuur kan natuurlijk ook gewoon geweest zijn dat ze samen een bank hebben overvallen ofzo
quote:Ik kreeg eens lingerie op mijn verjaardag van een jongen, die blijkbaar iets in mij zag; ik vond het zelf tamelijk genant, maar ik had die jongen nooit aanleiding gegeven iets te proberen. Er zijn dus mensen die "zomaar"brieven gaan sturen, misschien hoort die jongen daar ook bij. Ik zou, als je echt verder wilt met je vriendin rustig met haar praten; geef aan waar je bang voor bent (bedrog?) en als ze blijft ontkennen, waarom zou je haar niet geloven?
Op zaterdag 29 maart 2003 00:02 schreef Rekkie het volgende:[..]
Nee dat niet, maar dan zou ik wel bij mezelf te raden gaan.
Ik bedoel als je vriend(in) een liefdesbrief van/aan een anders krijgt/stuurt, dan is er iets niet in de haak....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |