Ik ben zo blij dat die tijd voorbij is.
De jongere generatie die nu zit af te geven op BrEeZaH-chicks weet niet waar ze over praten.
Stelletje verwende ventjes
quote:Die heb je nu nog hoor....
Op vrijdag 28 maart 2003 22:06 schreef Aernout het volgende:
... met van die kortgeknipte stekeltjes en een paarse tuinbroek
quote:geen pics graag.
Op vrijdag 28 maart 2003 22:07 schreef Cylvia het volgende:[..]
Die heb je nu nog hoor....
ik denk zelf aan een slotje
quote:kaat17 leer lezen. hij vond die tijd niks. word tijd voor een bril of tijd dat je een vlieg inslikt zodat je iq toeneemt met factor 3
Op vrijdag 28 maart 2003 22:08 schreef kaat17 het volgende:
dan wordt het tijd dat jij in de tijdmachine optieft !!! en terug gaat in de tijdnu je aandacht gehad ?
ik denk zelf aan een slotje
quote:Misschien heeft ze wel een tuinbroek..
Op vrijdag 28 maart 2003 22:10 schreef armageddon1981 het volgende:[..]
kaat17 leer lezen. hij vond die tijd niks. word tijd voor een bril of tijd dat je een vlieg inslikt zodat je iq toeneemt met factor 3
edit:
Zoiets duz:
quote:Inderdaad
Op vrijdag 28 maart 2003 22:16 schreef JeRa het volgende:
Vroegah waren de vrouwen veel jonger dan ze nu zijn!
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 22:16 schreef aierwin het volgende:Vroegah was (Big Brother) Kelly nog Kees.
En niet te vergeten hun sluik, blonde haar. Keurig verzorgd, van vrouwelijke lengte (niet kort met stekels! dat is voor het mannelijk geslacht). Beetje mousse-gel erin, of iets anders wat het een geil, vochtig effect geeft. Gepaste make-up dat de ogen nog mooier doet uitkomen. Bij voorkeur blauwe of groene ogen...
Blonde BreEzAh sletjes...
quote:3 x 0 = 0
Op vrijdag 28 maart 2003 22:10 schreef armageddon1981 het volgende:[..]
kaat17 leer lezen. hij vond die tijd niks. word tijd voor een bril of tijd dat je een vlieg inslikt zodat je iq toeneemt met factor 3
quote:Mooi zijn ze vaak wel, vaak geholpen door de make-up maar dat terzijde.
Op vrijdag 28 maart 2003 22:38 schreef snerd het volgende:
Juist.
Eindelijk iemand die tevreden is met BrEeZah-chickies. Ikzelf vind dat soort meisjes het meest opwindend van alle gleufdiertjes van alle tijden en alle plaatsen. Wat is er nu heerlijker dan een jong, fris, blond grietje met een prachtig achterwerk, strak verpakt in een opwindende heupbroek waarbij de silhouet van een rode of lichtgroene string veel te vroeg eindigt. Je ogen worden getrakteerd op het bovenste stukje van de string inclusief een gedeelte van haar Lust Vleesch, terwijl het heupkettinkje verleidelijk wiegt op elke stap die ze zet...En niet te vergeten hun sluik, blonde haar. Keurig verzorgd, van vrouwelijke lengte (niet kort met stekels!
dat is voor het mannelijk geslacht). Beetje mousse-gel erin, of iets anders wat het een geil, vochtig effect geeft. Gepaste make-up dat de ogen nog mooier doet uitkomen. Bij voorkeur blauwe of groene ogen...
quote:die waren/zijn echt eng
Op vrijdag 28 maart 2003 22:06 schreef Aernout het volgende:
... met van die kortgeknipte stekeltjes en een paarse tuinbroek
quote:Tot ze haar mond open doet...
quote:probleem is dat er ook zat wijfah zijn die dat niet kunnen dragen maar wel doen
Juist.
Eindelijk iemand die tevreden is met BrEeZah-chickies. Ikzelf vind dat soort meisjes het meest opwindend van alle gleufdiertjes van alle tijden en alle plaatsen. Wat is er nu heerlijker dan een jong, fris, blond grietje met een prachtig achterwerk, strak verpakt in een opwindende heupbroek waarbij de silhouet van een rode of lichtgroene string veel te vroeg eindigt. Je ogen worden getrakteerd op het bovenste stukje van de string inclusief een gedeelte van haar Lust Vleesch, terwijl het heupkettinkje verleidelijk wiegt op elke stap die ze zet...En niet te vergeten hun sluik, blonde haar. Keurig verzorgd, van vrouwelijke lengte (niet kort met stekels!
dat is voor het mannelijk geslacht). Beetje mousse-gel erin, of iets anders wat het een geil, vochtig effect geeft. Gepaste make-up dat de ogen nog mooier doet uitkomen. Bij voorkeur blauwe of groene ogen...
quote:Zolang dat ding maar zonder al te veel moeit uit kan, geen enkel probleem hoor.
Op zaterdag 29 maart 2003 00:08 schreef bloempjuh het volgende:
Wat hebben mannen toch tegen tuinbroeken?
Wel handig, kan ze je spullen dragen in die buidel voorop
De ideale combinatie? Een breezermeisje in een lak/latex tuinbroek
* Elegy is sinds zaterdag breezeriaans ontmaagd en heeft maarliefst twee flesjes breezer orange opgedronken. En vond dat trouwens best lekker
quote:Ik kan een behoorlijk diepgaand gesprek voeren hoor...
Op vrijdag 28 maart 2003 23:13 schreef exec het volgende:[..]
Mooi zijn ze vaak wel, vaak geholpen door de make-up maar dat terzijde.
Het is denk ik gewoon dat je met dat soort meisjes vaak geen zoals ik et zelf noem, een intelligent gesprek kan houden over bijv politiek ofzo en studentes (mjammm) kunnen zover mijn ervaring is dat weer wel.
Je kan toch moeilijk je relatie gaan baseren op uiterlijk en van die kortbodnige gesprekken houden en dan van "hmm ja, ... sex?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |