quote:r.i.b.s.t.o.f.j.e.s.
Op vrijdag 28 maart 2003 21:42 schreef mabit het volgende:
als je maar geen geruit colbertje neemt ofzo
Dat is indd een grappig jasje als je van voetbal houdt! Het nadeel is dat met dat soort aanbiedingen van de Bijenkorf vaak veel mensen te zien zijn, en ik neem niet aan dat je dat echt leuk vindt.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:50 schreef Citroentje het volgende:
Ik heb wel een mooie gezien bij de Bijenkorf. Was een colbertje dat het Italiaans voetbalelftal tijdens het WK van 1982 (?) droeg.
Dat is idd jammer ja. Daarom wil ik dus ook geen bruin ribstoffen colbert, omdat daarin al te veel mensen rondlopen. Maar ja, ik wil wel een kleur die past bij blauwe jeans en lichtkleurige (wit, kaki, etc.) broeken.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:53 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dat is indd een grappig jasje als je van voetbal houdt! Het nadeel is dat met dat soort aanbiedingen van de Bijenkorf vaak veel mensen te zien zijn, en ik neem niet aan dat je dat echt leuk vindt.
De funkiehouse heeft dat soort colbertjes hangen..... www.funkiehouse.nlquote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:43 schreef Maffioso het volgende:
Weet iemand waar ze zo'n soort colbert verkopen die Usher in Yeah aanheeft? Die hij aanheeft is dacht ik van dolce & gabbana, maar ik zoek een wat goedkoper alternatief
Colberts zijn idd wel vet als zomerjas, maar dan niet die bruine met ribstof waar iedereen inloopt.
Momenteel is hier de stufi erdoorheen, maar als ik weer pecunia heb dan wil ik een dun colbelrtje kopen; wit met dunne blauwe strepen erop. Stof niet glad maar beetje 'hobbelig' oppervlak. Misschien niet duidelijk wat ik precies bedoel maar wie weet heb je nu een idee. Staat top op blauwe jeans.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:58 schreef Citroentje het volgende:
[..]
Dat is idd jammer ja. Daarom wil ik dus ook geen bruin ribstoffen colbert, omdat daarin al te veel mensen rondlopen. Maar ja, ik wil wel een kleur die past bij blauwe jeans en lichtkleurige (wit, kaki, etc.) broeken.
Die in de funkiehouse hangen zijn oud en ze stinken naar mottenballen, niet iets om vrolijk van te worden.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:07 schreef Gomorrah het volgende:
[..]
De funkiehouse heeft dat soort colbertjes hangen..... www.funkiehouse.nl
Ik heb zojuist een crème/gebroken wit (ben slecht in kleuren en voornamelijk tinten) colbertje van Van Gils bij de Bijenkorf gevonden. Erg mooi al zeg ik zelf.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:13 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Momenteel is hier de stufi erdoorheen, maar als ik weer pecunia heb dan wil ik een dun colbelrtje kopen; wit met dunne blauwe strepen erop. Stof niet glad maar beetje 'hobbelig' oppervlak. Misschien niet duidelijk wat ik precies bedoel maar wie weet heb je nu een idee. Staat top op blauwe jeans.
Junk Deluxe is dat volgens mij... heeft inderdaad mooie colberts. Urban Criminal heeft ook mooie, bijvoorbeeld met een grijze capuchon eraan.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:51 schreef bopp het volgende:
[..]
Die in de funkiehouse hangen zijn oud en ze stinken naar mottenballen, niet iets om vrolijk van te worden.
Bij de bijenkorf in R'dam heb ik wel een mooi colbertje zien hangen. Van Junkie XL (geloof dat t zo heet) ziet er wel koel uit, alleen weet ik niet of je 250 euro er voor over hebt, maar anders TOPPIE (Y)
Daar heb ik m'n ribjasjes ook vandaan ja.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:09 schreef Elegy het volgende:
In Den Haag zit in de Schoolstraat het winkeltje Snuffel. Die hebben wel een hoop jasjes hangen. Veel aparte kleding ook, bijvoorbeeld een pak in blauwe glitterstof ofzo
Ik heb er van de week mijn legercolbert gekocht, ook als zomerjas.
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:09 schreef Elegy het volgende:
Snuffel
Een colbert met een capuchon??quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:22 schreef salvadio het volgende:
[..]
Junk Deluxe is dat volgens mij... heeft inderdaad mooie colberts. Urban Criminal heeft ook mooie, bijvoorbeeld met een grijze capuchon eraan.
Moi aussi: een groen ribjasje, leuk voor in mijn rookkamer...quote:Op zondag 23 mei 2004 17:11 schreef Kaensterle het volgende:
[..]
Daar heb ik m'n ribjasjes ook vandaan ja.
Met vaste regelmaat en steevaste verbazing lees ik telkens weer deze verschrikkelijke pauper-reacties van jou. Ontzettende dandy-wannabe...quote:Op zondag 6 juni 2004 01:05 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Moi aussi: een groen ribjasje, leuk voor in mijn rookkamer...
Dank je.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:14 schreef Pompy_de_Robodoll het volgende:
[..]
Met vaste regelmaat en steevaste verbazing lees ik telkens weer deze verschrikkelijke pauper-reacties van jou. Ontzettende dandy-wannabe...![]()
![]()
Shocking zou ik het niet noemen... Eerder een goed huwelijk binnen jouw eigen belevingswereld... Een studiebeurs en luchtkastelen passen zó goed bij elkaar! Succes!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:10 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Dank je.
Goed he, af en toe shockeren! Heerlijk! Mensen met gevoel voor ironie en humor begrijpen bovenhavige opmerkingen i.h.a. wel, die hebben meestal wel een kilootje zout naast hun PC staan.
Mijn rookkamer valt trouwens samen met mijn bibliotheek...
[OT]quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:30 schreef Pompy_de_Robodoll het volgende:
[..]
Shocking zou ik het niet noemen... Eerder een goed huwelijk binnen jouw eigen belevingswereld... Een studiebeurs en luchtkastelen passen zó goed bij elkaar! Succes!
Klinkt goedquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:59 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik loop gewoon in rib-colbert, met een vlot overhemd, een streepjestruitje of een polo d'r onder. En daaronder een mooie jeans en lichtbruine leren stappers.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Klinkt goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |