Nu staat daar een vaag verhaal waarop Maria haar antwoord begint met "in de beeld vorming hebben nog altijd meer mannen dan vrouwen one night stands" ???
Oke nu komt het stukje wat ik niet begrijpt maar is dat niet 50% gelijk want voor sex heb je toch een man en een vrouw nodig???
Of rekend ze de homo aktiviteiten mee.
Mijn idee is dus dat dat even veel is maar wat denken julie
[Dit bericht is gewijzigd door Dwan op 28-03-2003 20:12]
quote:Misschien hebben meer verschillende mannen met maar een paar vrouwen one night stands
Op vrijdag 28 maart 2003 19:59 schreef Dwan het volgende:
Nu staat daar een vaag verhaal waarop Maria haar antwoord begint met "in de beeld vorming hebben nog altijd meer mannen dan vrouwen onenightstands" ???
quote:Misschien heb je wel gelijk had ik niet aangedacht.
Op vrijdag 28 maart 2003 20:01 schreef Paulus_Boskabouter het volgende:
volgens mij ben jij niet echt slim.
het kan toch best dat veel mannen soms aan one nightstands doen. En een klein aantal vrouwen doet er maar aan, maar wel heel erg veel. Dan neuken ze dus met een klein groepje de grote groep.
Soort met breezersletjes dus.
Veel plezier met veroordelen en generaliseren.
quote:dat jij niet slim bent was geen vooroordeel.
Op vrijdag 28 maart 2003 20:05 schreef Dwan het volgende:[..]
Misschien heb je wel gelijk had ik niet aangedacht.
Maar over slimheid gesproken, tja heb je weer gelijk in want ik ga nog op jou opmerking antwoordenstom stom stom.
Veel plezier met veroordelen en generaliseren.
quote:Zo zo. Wat een genie moet je zijn om te constateren dat iemand "dom" is n.a.v. 8 regeltjes tekst.
Op vrijdag 28 maart 2003 20:09 schreef Paulus_Boskabouter het volgende:dat jij niet slim bent was geen vooroordeel.
na jouw stukje tekst is dat gewoon een constatering.
Maar kan het nu weer gaan over one-night stands?
dus jij denkt dat er maar een kleine groep vrouwen is dat doet? ehh ik zou als ik jou was je vriendin maar eens goed in de gaten houden
ohw enne voor sprookjes hebben we de efteling
Thanx
Ontopic :
Er staat 'beeldvorming'. Imo betekent dat, dat veel mensen denken dat het zo is, maar dat dat niet echt zo hoeft te zijn.
Wil je nog steeds een slotje?
Het lijkt dus alleen maar zo
Er staat niets over de werkelijke verhouding...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |