[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 28-03-2003 19:51]
Geplomptzakt = Neuken....
quote:dreadlocks....
Op vrijdag 28 maart 2003 19:54 schreef Gellarboy het volgende:
.Wat doe jij met je schaamhaar trouwens?
quote:vet cool
Op vrijdag 28 maart 2003 19:55 schreef HAL9000S het volgende:[..]
dreadlocks....
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 19:56 schreef NemesisDivina het volgende:[..]
vet cool
quote:Yep
Op vrijdag 28 maart 2003 19:47 schreef HAL9000S het volgende:
neerembo&rembo fan trouwens
quote:waarom heeft zij dr kleren nog aan? Er is toch niemand die dr ziet!! Dat is toch nergens voor nodig....tis toch nie normaal!!! Da ik het eigenlijk niet normaal vind, da's gewoon abnormaal, tis gewoon niet te GELEUEUEUEUEUEUEUEUEUEUEUEUVE!!!!!
Op vrijdag 28 maart 2003 19:56 schreef Crossbow het volgende:[..]
Yep
quote:wat heb jij een belachelijk icoon ..
Op vrijdag 28 maart 2003 19:47 schreef HAL9000S het volgende:
neerembo&rembo fan trouwens
quote:What the fok!? Serieus? Dat die kut opengaat staan lijkt me wel fucking geil om te zien. Iemand plaatjes!??
Op vrijdag 28 maart 2003 19:58 schreef Crossbow het volgende:
Plompzakken is neuken met je vriendin. Doe een stevige leren ruim om haar buik en trek die stevig aan. Gaat die kut openstaan zodat je haar kan neuken tot en met je ballen! Lekker man!
quote:... en dan ineens de riem losmaken (zodat je vast komt te zitten)
Op vrijdag 28 maart 2003 19:58 schreef Crossbow het volgende:
Plompzakken is neuken met je vriendin. Doe een stevige leren ruim om haar buik en trek die stevig aan. Gaat die kut openstaan zodat je haar kan neuken tot en met je ballen! Lekker man!
quote:Waarschuwing!
Op vrijdag 28 maart 2003 20:08 schreef NordCore het volgende:[..]
What the fok!? Serieus? Dat die kut opengaat staan lijkt me wel fucking geil om te zien. Iemand plaatjes!??
Neem geen plastic riem want als die knapt trekt íe vacuum. Niet fijn, samen dan naar de EHBO....Maar idd GEIL!
wel lullig als je dat thuis overkomt en je 112 moet bellen. wel leuk voor de buren
quote:Hahaha, dat zijn van die onvergetelijke verhalen!
Op vrijdag 28 maart 2003 20:52 schreef armageddon1981 het volgende:
mijn collega heeft in een hotel in indonesie of zo'n land gewerkt. zakenmannen die daar kwamen huurden een hoertje en leefden zich er op uit. ook "plompzak" ongelukjes kwamen voor. de riem knapte of schoof naar onderen zodat er vacuum werd gezogen en die gast met zijn hele zaakje vastzat aan die hoer. Dus dan moest die collega van mij geregeld een dokter opzoeken die ff discreet die boel kwam losmakenwel lullig als je dat thuis overkomt en je 112 moet bellen. wel leuk voor de buren
In de Bananabar in A'dam was er een keertje een Duitser die afgevoerd moet worden met een dildo in z'n mond en een kaak die op slot was geschoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |